eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Dostawy związane z realizacją zakup sprzętu i oprogramowania dla Gminy Miasta Brodnicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy związane z realizacją zakup sprzętu i oprogramowania dla Gminy Miasta Brodnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Brodnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118371

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kamionka 23

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umb@brodnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brodnica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy związane z realizacją zakup sprzętu i oprogramowania dla Gminy Miasta Brodnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfb5baa8-7ac6-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021384/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawy i usługi związane z realizacją projektu "Cyfrowa Gmina" oraz zakup sprzętu i oprogramowania dla Gminy Miasta Brodnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491942

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający kieruje zaproszenie do negocjacji tylko do jednego wykonawcy zgodnie z art. 305 pkt 2) w zw. z art. 213 ust. 1 ustawy Pzp, czyli ze względu na to, że w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty na daną część zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-cfb5baa8-7ac6-11ed-b4ea-f64d350121d2

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOO-IT.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 29700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy związane z realizacją zakup sprzętu i oprogramowania dla Gminy Miasta Brodnicy
– Część nr I – Dostawa komputerów i terminali
– Część nr II – Dostawa licencji na Office 2021
- Część nr III – Dostawa akcesoriów komputerowych
- Część nr IV – Dostawa drukarek

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232110-8 - Drukarki laserowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

30231100-8 - Terminale komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14286,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14286,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14286,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO-SYSTEM Marcin Krajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741488536

7.3.3) Ulica: Podgórna 80B

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14286,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część nr II, nr III i nr IV:
1) Liczba otrzymanych ofert: 1 ;
2) Liczba ofert wariantowych, dodatkowych: 0 ;
3) Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i śred. przedsiębiorstw: 1 ;
4) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w EOG oraz w państwie spoza EOG oraz ofert odrzuconych oraz zawierających rażąco niską cenę: 0 ;
5) Cena oferty z najniższą ceną: część nr II - 12.495,00 zł, część nr III - 1.490,25 zł, część nr IV - 3.930,00 zł ;
6) Cena oferty z najwyższą ceną oraz wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: wartości j.w. ;
7) Oferta wybranego wykonawcy nie jest ofertą wariantową oraz nie zastosowano aukcji elektronicznej ;
8) Zamówienie nie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia ;
9) Wielkość przedsiębiorstwa - Mały przedsiębiorca ;
10) NIP: 8741068774 ;
11) AB RYSIK Alina Betlejewska, ul. Gajdy 2, 87-300 Brodnica, województwo: kujawsko-pomorskie, Polska ;
12) Wykonawca nie przewiduje powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom ;
13) Data zawarcia umowy: 16.12.2022r. ;
14) Wartość umowy: część nr II - 12.495,00 zł , część nr III - 1.490,25 zł , część nr IV - 3.930,00 zł ;
15) Okres realizacji zamówienia - wszystkie 3 części: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.