Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00422285/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynku Urzędu Morskiego w Gdyni, Delegatura w Słupsku przy ul. Niemcewicza 15A, 76-200 Słupsk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bernarda Chrzanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: Nr tel. +48 (58) 355 33 33
1.5.8.) Numer faksu: Nr fax: +48 (58) 355 33 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umgdy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont budynku Urzędu Morskiego w Gdyni, Delegatura w Słupsku przy ul. Niemcewicza 15A, 76-200 Słupsk”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38e1aebd-2323-4ead-bdd7-739e3b058747
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00251928/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont budynku Urzędu Morskiego w Gdyni, Delegatura w Słupsku przy ul. Niemcewicza 15A”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422285
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.371.36.2024.KC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie remontu budynku Urzędu Morskiego
w Gdyni zlokalizowanego przy ul. Niemcewicza 15A w Słupsku. Prace te zostaną wykonane zgodnie z wielobranżową
dokumentacją projektową (wraz z projektem zamiennym).
2. Realizacja robót w oparciu o prawomocną Decyzję Prezydenta Miasta Słupska o pozwoleniu na budowę nr 59/2017 z dnia
02.03.2017 r., nr 59-1/2017 z dnia 13.01.2021 r. i nr 59-2/2017 z dnia 23.06.2022 r.
3. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi za wady Przedmiotu Umowy na okres minimum 36 miesięcy (stanowi kryterium
oceny ofert o wadze 40%).
4. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie
opisanym poniżej, przy czym szczegółowe zasady skorzystania z prawa opcji zawiera projekt umowy:
4.1. Zakres podstawowy (gwarantowany) obejmuje zakres określony w rozdziale 2.a), 2.b), 2.c) OPZ;
4.2. W ramach opcji Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w formule Zaprojektuj i wybuduj, w taki
sposób, że w miejscu istniejącej klatki schodowej należy zaprojektować szyb windy i wstawić windę - zakres opisany w
rozdziale 2. d) OPZ;
4.3. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie
przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego;
4.4. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia
od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji
będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
4.5. Zamawiający może zlecić Polecenie realizacji prawa opcji w terminie do dnia 31 grudnia 2024 roku
4.6. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego uzależnione jest od potrzeb Zamawiającego oraz jego możliwości
płatniczych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 11 do SWZ,
Programie funkcjonalno-użytkowym Załącznik nr 12 do SWZ, oraz w innych dokumentach dotyczących remontu,
Załączonych na stronie internetowej zamówienia.
6. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w
zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynierskie i budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy,
stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4140483,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4140483,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4140483,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-TEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010712390
7.3.3) Ulica: UL. STAROMIEJSKA 27
7.3.4) Miejscowość: LĘBORK
7.3.5) Kod pocztowy: 84-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zabudowa poddasza powierzymy Podwykonawcom tj.: El-Team Tomasz Kosiński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4140483,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Termin realizacji robót stanowiących przedmiot umowy ustala się na: osiemnaście miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2. Prace budowlane prowadzone będą etapami zgodnie ze wskazanymi terminami zakończenia:
2.1. sześć miesięcy od dnia zawarcia umowy - zakres dotyczący prac na poddaszu,
2.2. dziesięć miesięcy od dnia zawarcia umowy – prace na piętrze,
2.3. piętnaście miesięcy od dnia zawarcia umowy – prace na parterze,
2.4. osiemnaście miesięcy od dnia zawarcia umowy – prace w piwnicy.
3. Każdy kolejny etap prac zostanie rozpoczęty po odebraniu wszystkich prac na jednej kondygnacji i po przeniesieniu się pracowników z kondygnacji remontowanej.
4. Zamawiający może zlecić polecenie realizacji zakresu opcjonalnego w terminie do dnia 31 grudnia 2024 roku. Termin wykonania elementów Przedmiotu Umowy objętych Prawem Opcji strony ustalają w ten sposób, iż Wykonawca zobowiązany jest wykonać zakres opcjonalny w terminie: pięciu miesięcy od wydania Polecenia co do realizacji opcji.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa w ramach umowy leasingu operacyjnego z opcją wykupu specjalistycznego samochodu dostawczego do transportu zwierząt wodnych na potrzeby ogrodu zoologicznego Akwarium Gdyńskiego MIR-PIB
- SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ
- zakup usługi gastronomicznej w dniu 11.12.2025 r. odbywającej się w Gdyni
- Sukcesywne zakupy i dostawy artykułów spożywczych z podziałem na części z opcją dla Szkoły Podstawowej nr 20 w Gdyni
- Diagnoza i terapia psychologiczna osób z FASD, grupy wsparcia
- Dostawa samochodu terenowego typu PICKUP
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Pawilonu rekreacyjno-sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną oraz montażem fotowoltaiki i pomp ciepła.
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp. z o.o. ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Publicznym w Szczytnej
- Budowa oświetlenia dróg gminnych na terenie Gminy Świlcza w 2025 r. Etap II
- Roboty budowalne w pomieszczeniach technicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Gnieźnie - Etap I
- Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 2330Z m. Różewo od skrzyżowania do m. Skrzatusz do skrzyżowania do m. Przybkowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





