eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraRozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK TECHNOLOGII KOSMICZNYCH – BADAŃ, ROZWOJU I INOWACJI Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526172389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Kisielin - A. Wysockiego nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-002

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 784 703 967

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ptklubuskie.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ptklubuskie.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64c554f2-316f-420a-a37c-ab3aa384bf0c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Park technologii, inkubator przedsiębiorczości.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64c554f2-316f-420a-a37c-ab3aa384bf0c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039539/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-20271 Priorytet 1 „Fundusze europejskie dla lubuskiej gospodarki”, Działanie 1.5 „Rozwój przedsiębiorczości - dotacje”, Typ projektu III „Zwiększenie potencjału regionalnych IOB”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256189

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PTK.ZP.3.3.2025.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część:
a. Uchwyty mechaniczne klinowe do testów rozciągania – 1 zestaw.
b. Tarcze do testów ściskania – 1 zestaw.
c. Uchwyt do testów zginania 3-punktowego – 1 zestaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.5.) Wartość części: 135900 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część:
d. Praska do inkludowania (Ø 30mm) – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.5.) Wartość części: 113849,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3 Część:
e. Potencjostat-galwanostat wraz z oprogramowaniem – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.5.) Wartość części: 42008 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część:
f. Klatka bezpieczeństwa z wyposażeniem – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.5.) Wartość części: 149986,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024r. poz.1320, z późn. zm.), unieważnia postępowanie w zakresie
Części 1, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206455,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206455,50 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113851,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113851,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113851,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTOTOM INSTRUMENTS TOMASZ SYKUŁA PRZEMYSŁAW WIAK MARIUSZ WŁADOWSKI SPÓŁKA KOMADYTOWO-AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527802639

7.3.3) Ulica: Jarzębinowa 11

7.3.4) Miejscowość: Końskie

7.3.5) Kod pocztowy: 26-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113851,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024r. poz.1320, z późn. zm.), unieważnia postępowanie w zakresie Części 3 ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2 i art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024r. poz.1320, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą", unieważnia postępowanie w zakresie Części 4, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu złożona została jedna oferta.
UZASADNIENIE
W toku postępowania Zamawiający, działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, odrzucił ofertę Wykonawcy Spectro-Lab Sp. z o.o., ul. Warszawska 100/102, 05-092 Łomianki, REGON 008054952, albowiem jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia opisanymi w SWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żądał przedstawienia wraz z ofertą opisów parametrów i wartości przedmiotu dostawy zawierających wskazane dane techniczne i elementy wyposażenia określone w OPZ – zgodnie z załącznikiem nr 6, wskazując jednocześnie, iż nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
Wykonawca przedstawiając załącznik nr 6 nie potwierdził pełnej zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami zamawiającego, a w szczególności:
a) w zakresie paneli z tworzyw sztucznych - wykonawca nie potwierdził możliwości montażu oferowanych urządzeń do stołu z rowkami T w ilości 24 szt.;
b) w zakresie wyposażenia klatki bezpieczeństwa – wykonawca nie potwierdził, że oferowane urządzenie wyposażone jest w obwód zabezpieczający przed nieuprawnionym uruchomieniem testu i możliwość utworzenia zabezpieczenia systemowego uniemożliwiającego uruchomienie procedur testowych w trakcie przygotowywania stanowiska lub próbek do badań (Program Interlock).
Ponieważ jedyna oferta złożona w postępowaniu podlegała odrzuceniu, postępowanie należało unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.