Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00421611/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
- 2025/BZP 00422554/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-15
- 2025/BZP 00422688/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-15
- 2025/BZP 00439671/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W WĄBRZEŹNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871126407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 61
1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566871379
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@wabrzezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp-wabrzezno.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d6d1460-9aef-4ae0-9fc4-6deffc1e5f541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d6d1460-9aef-4ae0-9fc4-6deffc1e5f54
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026319/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421611
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.251.11.2025.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250166,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.1. Kosztorys ofertowy nr 1 – likwidacja gołoledzi i odśnieżanie (bieżące utrzymanie) zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie całego Powiatu, z rozpoczęciem pracy w Wąbrzeźnie.- nośnik Wykonawcy – ładowność min. 5 Mg np.: Volvo, Man, Mercedes, Iveco.
- piaskarka i pług powierzone przez Zamawiającego: piaskarka P–1 (2 szt.),
- pług odśnieżny OZ–W 32 (2 szt.),
- pług odśnieżny TM-2-U-2700 (2 szt.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 52000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.2. Kosztorys ofertowy nr 2 – likwidacja gołoledzi i odśnieżanie (bieżące utrzymanie) odśnieżanie pługami zamontowanymi do samochodów ciężarowych- nośnik Wykonawcy – ładowność min. 5 Mg np.: Volvo, Man, Mercedes, Iveco.
- piaskarka i pług Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 170000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.3. Kosztorys ofertowy nr 3 – odśnieżanie – sprzęt dodatkowy (po obfitych opadach)- równiarki samojezdne z zamontowanym pługiem lemieszowym jednostronnym lub dwustronnym, koparko-spycharki, ładowarki czołowe o pojemności łyżki powyżej 1m³.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 9466,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.4. Kosztorys ofertowy nr 4 – załadunek mieszkanki- załadunek mieszaniny piasku i soli oraz soli na piaskarki na składowisku ZDP w Wałyczu, ładowarka kołowa Wykonawcy – wysięgnik h min. – 2,8 m (1 szt.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 18700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
BRAK OFERT
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA KAMIL TOKARSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529515950
7.3.3) Ulica: NIEDŹWIEDŹ 72
7.3.4) Miejscowość: DĘBOWA ŁĄKA
7.3.5) Kod pocztowy: 87-207
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-01 do 2026-04-15INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- Zakup dwóch namiotów pneumatycznych dla Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach projektów: Utworzenie i prowadzenie klubu młodzieżowego "MAM MOC", Klub seniora "Zawsze aktywni" oraz "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodow...
- "Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej Powiatu Wąbrzeskiego"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu na działkach ewidencyjnych nr 138/18 i 138/24 w miejscowości Płużnica gm. Płużnica
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu na działkach ewidencyjnych nr 138/18 i 138/24 w miejscowości Płużnica gm. Płużnica
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2025/2026
- Świadczenie całorocznej, kompleksowej usługi utrzymania terenów zewnętrznych i zieleni w obrębie obiektów użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
- Usługa zimowego utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynków ZUOP
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego w 2025 roku"
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminny Blachownia 2025/2026
- IR.ZP.271.31.2025 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Grybów w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





