Ogłoszenie z dnia 2022-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370617/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
- 2022/BZP 00383068/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji aparatury medycznej , TP-235/22/KK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W.K. Roentgena 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-781
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22/ 57 09 480
1.5.8.) Numer faksu: 22/ 57 09 480
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.krol@pib-nio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pib-nio.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji aparatury medycznej , TP-235/22/KK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6762991c-3fec-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370617/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-235/22/KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 86764,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług serwisowych, przeglądów, konserwacji oraz napraw zestawu do biopsji próżniowej Mammotome Revelve4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 78012,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług serwisowych, przeglądów i konserwacji urządzenia do pomiarów hemodynamicznych Platforma EV10004.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług serwisowych, przeglądów, konserwacji i kalibracji audiometru AD226B produkcji Interacoustics4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1552,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W terminie składania ofert tj. do dnia 13.10.2022r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta do części nr 1
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8488,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8488,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8488,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKADIUSZ DOBKOWSKI AB MED - SERWIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 758 100 27 53
7.3.3) Ulica: Ul. Sikorskiego 8/6
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8488,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Do w/w postępowania w zakresie części nr 3 wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Diatec Polska Sp. zo.o., al. Jana Pawła II, 00-133 Warszawa z ceną brutto 2 818,80 zł. Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę 1 676,99 zł brutto. Obecna sytuacja finansowa Zamawiającego oraz wysokość środków jakimi dysponuje na realizację przedmiotowego zamówienia, nie pozwalają na zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa materiałów pędnych: oleju napędowego ON oraz benzyny bezołowiowej Pb95, w latach 2023 - 2026.
- Zakup usługi emisji 30 sekundowego spotu społecznego na potrzeby projektu pn. "Identyfikacja ofiar handlu ludźmi jako podstawa uzyskania wsparcia przez pokrzywdzonego", w ramach 2 zadań
- Postępowanie na usługi gastronomiczne świadczone dla uczestników szkoleń odbywających się w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Muszynie w obiekcie w Krynicy-Zdroju.
- ZP/CZD/040/23 Dostawa strzykawek niecentrycznych do żywienia dojelitowego 60 ml
- Zaprojektowanie i budowa skrzyżowań w ramach zadania pn.: "Poprawa BRD w województwie mazowieckim na DK50 w miejscowości Karolew".
- Modernizacja nawierzchni boiska w Szkole Podstawowej nr 143 przy al. Stanów Zjednoczonych 27 w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowa tomografu komputerowego GE BrightSpeed 16 wraz ze strzykawką Nemoto Dual Shot Alpha
- P-11/2023: Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej dla urządzeń Centralnej Sterylizatorni Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego
- Opieka serwisowa Analizatora spektrometrii mas do identyfikacji drobnoustrojów Bruker Daltonik stanowiącego własność Zamawiającego znajdującego się w Laboratorium Mikrobiologii przy ul. Długiej 1/2
- Pogwarancyjna opieka serwisowa aparatu RTG Lumions dRF Max użytkowanego w Pracowni RTG zlokalizowanej przy ul. Przybyszewskiego 49
- Świadczenie usługi przeglądów, konserwacji i napraw aparatury medycznej , TP-37/23/KK
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.