Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00463849/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słubicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słubicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Słubice
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatslubicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea43d15a-b7e0-4463-ba93-397267027ed61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słubicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea43d15a-b7e0-4463-ba93-397267027ed6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073110/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słubicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463849
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262843 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na wykonaniu i sukcesywnej dostawie tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2024 r., poz. 1709 z późn. zm.) przy czym:
1) wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych odbywać się będzie na podstawie odrębnych zamówień według następującego asortymentu i przewidywanej ilości:
a) Tablice samochodowe:
- zwyczajne,
- indywidualne,
- zabytkowe,
- zmniejszone,
- profesjonalne,
- tymczasowe,
- zwyczajne i indywidualne (zielone tło),
- zmniejszone (zielone tło),
b) Tablice motocyklowe:
- zwyczajne,
- indywidualne,
- zabytkowe,
- tymczasowe,
- zwyczajne i indywidualne (zielone tło),
c) Tablice motorowerowe:
- zwyczajne,
- zabytkowe,
- tymczasowe,
- zwyczajne (zielone tło).
2) w przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów.
3) Wykonawca przy dostawie tablic rejestracyjnych będzie odbierał i złomował stare, zniszczone i wycofane tablice rejestracyjne przeznaczone do kasacji.
4) Wykonawca na czas obowiązywania umowy użyczy i zainstaluje oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne, zapewni przeszkolenie minimum 2 użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania oraz zapewni serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmiany w przepisach.
Oprogramowanie, o którym mowa powyżej, musi zawierać następujące możliwości funkcjonalne:
a) generowanie pozycji zamówienia zawierające kolejne wolne numery po podaniu zakresu zamawianych tablic oraz ich typu – wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane,
b) sprawdzanie zgodności wprowadzonych numerów już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnieniem:
• zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian tablic,
• blokowania niedozwolonych liter dla określonych typów tablic.
c) możliwość wydruku zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF (Portable Document Format),
d) możliwość wysłania formularza zamówień z poziomu programu z potwierdzeniem jego przyjęcia i realizacji,
e) dostępność wszystkich wyróżników wynikających z rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, jak i możliwość definiowania podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb,
f) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji,
g) automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych – zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (tzw. gospodarka numerami),
h) ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy,
i) możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której została zamówiona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników),
j) możliwość odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie, którego została przekazana do zniszczenia,
k) możliwość korzystania z programu na wielu stanowiskach (bez ograniczeń),
l) możliwość dostępu z poziomu programu do danych zawartych w istniejącej – a później zarchiwizowanej bazie danych,
m) możliwość zarządzania prawami dostępu do programu,
n) możliwość wykonania kopii bezpieczeństwa bazy danych oraz możliwość przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii bazy danych,
o) funkcjonowanie programu m. in. w następujących systemach operacyjnych: Windows 11 zarówno na platformie 32 jak i 64 bitowej, jak i nowszych,
5) rozliczenia z tytułu świadczonych usług, będących przedmiotem odrębnych zamówień, będą następowały każdorazowo na podstawie faktury.
6) planowane zapotrzebowanie ilości tablic rejestracyjnych w ramach zamówienia (określono w rozdz. III ust. 1 pkt 6 SWZ)
2. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z:
1) przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity - Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.),
2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2024 r., poz. 1709 z późn. zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (tekst jednolity - Dz. U. z 2022 r., poz. 1885 z późn. zm.),
4) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (tekst jednolity -Dz. U. z 2019 r., poz. 547)
5) normami i specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity - Dz.U. z 2023 r., poz. 215) wraz z potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do produkcji z warunkami technicznymi. W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy Wykonawca obowiązany będzie wykonać i dostarczyć tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928470-3 - Elementy oznakowania
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
44423400-5 - Znaki i podobne elementy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307275,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307275,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307275,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „REST” Grzegorz Mikołajczak, Renata Mikołajczak, PatrycjaWydra Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991015777
7.3.3) Ulica: Wróblewskiego 31
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307275,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-03 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Świadczenie usług pocztowych
- Ochrona osób i mienia w roku 2026 w obiektach administrowanych przez Zakład Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach.
- Całoroczne kompleksowe utrzymanie czystości i utrzymanie zimowe na targowisku miejskim przy ul. Sportowej w Słubicach w roku 2026
- Wykonanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz ich zmian.
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż książkomatu i infokiosku na potrzeby Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Więcborku
- Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Myśliborzu na rok 2026
- Dostawa tablic rejestracyjnych
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO
- "Sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i zniszczenie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Radomiu"
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





