Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00426976/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont schodów zewnętrznych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227640516
1.5.8.) Numer faksu: 227640450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpu@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont schodów zewnętrznych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74d8985b-76c1-420d-9248-5d675a2dfaa8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025667/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont schodów zewnętrznych w LO im. Marii Konopnickiej w Legionowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00426976
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.46.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych związanych z wymianą okładzin ceramicznych schodów
zewnętrznych na posadzkę z żywicy epoksydowej, w czterech lokalizacjach na terenie szkoły:
- schody zewnętrzne przy sekretariacie,
- schody zewnętrzne przy Sali gimnastycznej nr 1,
- schody zewnętrzne przy Sali gimnastycznej nr 2,
- schody zewnętrzne przy wyjściu awaryjnym.
W zakresie przedmiotu zamówienia zostaną wykonane roboty:
1) Wymiana okładzin ceramicznych schodów zewnętrznych na posadzkę z żywicy epoksydowej,
2) Wykonanie obróbki blacharskiej na ściankach bocznych schodów zewnętrznych.
2. Przedmiot zamówienia został poglądowo ujęty na załączonych fotografiach (załącznik nr 12 do SWZ).
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych:
1) Roboty naprawcze posadzkarskie:
a) zerwanie odparzonych płytek okładzin bocznych schodów zewnętrznych,
b) zerwanie odparzonego tynku i uzupełnienie nowym,
c) uzupełnienie ubytków podłoża zaprawą z żywicy epoksydowej,
d) gruntowanie podłoża przed podciąganiem kapilarnym wilgoci,
e) posadzka z żywicy epoksydowej z dodatkiem piasku kwarcowego,
f) pogrubienie posadzki do gr. 1,5 mm.,
g) lakierowanie zamykające posadzkę z żywicy epoksydowej;
2) Wykonanie obróbki blacharskiej na ściankach bocznych schodów zewnętrznych:
a) Wykonanie warstwy spadkowej z zaprawy cementowej pod obróbkę blacharską,
b) Wykonanie obróbki blacharskiej z blachy tytanowo-cynowej;
3) Roboty malarskie stalowych klatek schodowych:
a) Oczyszczenie balustrad klatek schodowych z starej farby,
b) Malowanie farbą olejną balustrad klatek schodowych.
4. Okres gwarancji na roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia oraz na materiały dostarczone i wbudowane
przez Wykonawcę wynosi minimalnie 36 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego bezusterkowego lub daty
usunięcia wad/usterek stwierdzonych w czasie odbioru.
5. Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji na roboty budowlane dłuższej niż 36 miesięcy będzie dodatkowo
punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji krótszej niż 36 miesięcy będzie podstawą odrzucenia oferty.
6. Wykonawca udzieli rękojmi na okres równy okresowi udzielonej gwarancji.
7. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający
wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia,
wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą
wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.: pracownik ogólnobudowlany.
8. Realizacja czynności wymienionych w ust. 5 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub
Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie wyżej wymienione czynności na
zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
9. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
10. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez
Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały
zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy w Załączniku do SWZ.
11. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. W celu prawidłowego przygotowania oferty, ze względu na
specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaleca złożenie oferty po odbyciu wizji lokalnej. Pominięcie wizji lokalnej
nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez
Wykonawcę wizji lokalnej:
1) Zamawiający przyjmuje zgłoszenia w celu umówienia się na wizję lokalną do dnia 24 sierpnia.
2) Zamawiający wyznacza datę wizji lokalnej w miejscu inwestycji, w terminie 26 sierpnia o godz. 9.00.
12. W celu umówienia wizji lokalnej należy przesłać zgłoszenie za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego
postepowania: platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
1) adres wizji lokalnej: przy ul. Józefa Piłsudskiego 26 w Legionowie (spotkanie przed wejściem od ul. Piłsudskiego).
2) w celu udokumentowania odbycia wizji lokalnej Zamawiający sporządzi protokół
3) koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
13. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne,
2) 45432100-5 kładzenie i wykładanie podłóg,
3) 45450000-6 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98271,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo – Budowlana REMAX Ryszard Walczykowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241019920
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "REMAX" RYSZARD WALCZYKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "REMAX" RYSZARD WALCZYKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa żywności na potrzeby warsztatu gastronomicznego Powiatowego Centrum Integracji Społecznej w Legionowie.
- Świadczenie usług w postaci tymczasowego schronienia osobom skierowanym prze Ośrodek Pomocy Społecznej w Legionowie w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekunczymi
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin oraz warzyw i owoców na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Legionowie na 2026r.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie w 2026 roku.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź
- Modernizacja krytej pływalni w Jaśle.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowogrodziec"
- Termomodernizacja i remont budynków mieszkalnych w dwóch osadach Roztoczańskiego Parku Narodowego
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Węgliniec
- Remont i zmiana aranżacji wybranych pomieszczeń parteru budynku Radia Gdańsk S.A. w likwidacji.
więcej: Kładzenie i wykładanie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





