eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻabnoPrzebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w miejscowości Łęg Tarnowski, gmina Żabno



Ogłoszenie z dnia 2025-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w miejscowości Łęg Tarnowski, gmina Żabno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żabnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852481706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Żabno

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sgzozzabno@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sgzozzabno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7ed422f-4dd1-421f-9c9f-e987d34535c9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w miejscowości Łęg Tarnowski, gmina Żabno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7ed422f-4dd1-421f-9c9f-e987d34535c9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00381893/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w miejscowości Łęg Tarnowski, gmina Żabno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowany jest z Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet: Fundusze europejskie wspierające infrastrukturę społeczną, Działanie: Wsparcie Podstawowej Opieki Zdrowotnej / Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej / leczenia, jednego dnia, Typ: Wsparcie dla POZ

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387010

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SGZOZ.271.1.25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę, rozbudowę istniejącego budynku wiejskiego ośrodka zdrowia wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, niezbędną infrastrukturą techniczną oraz układem komunikacyjnym zlokalizowanego na działce 1342 w Łęgu Tarnowskim. W wyniku wykonanych robót powstanie poradnia dla dzieci, poradnia dla dorosłych oraz gabinet stomatologiczny.
2) W ramach zadania planowane jest:
a) Przygotowanie terenu
b) Wykonanie konstrukcji przebudowy i rozbudowy budynku ośrodka zdrowia
c) Wykonanie instalacji elektrycznych i słaboprądowych
d) Wykonanie sieci gazowej w zakresie wymiany istniejącego gazociągu stalowego, wykonanie nowego przyłącza gazu do budynku i przepięcie istniejącego przyłącza do budynku
e) Wykonanie przyłącza wodociągowego polegającego na likwidacji istniejącego przyłącza wody i zaprojektowanie nowego
f) Wykonanie przebudowy gazociągu wraz z przyłączami, przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, zewnętrzne odcinki instalacji kanalizacji sanitarnej oraz wewnętrzna instalacja wod-kan, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, sprężonego powietrza i centralnego ogrzewania zasilanego z pompy ciepła powietrze/woda
g) Modernizacja istniejących pomieszczeń poczekalni i sanitariatów
h) Prace przygotowawcze, projektowe
3) W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące roboty:
Roboty budowlane
a) Rozbiórka budynku gospodarczego
b) Roboty rozbiórkowe istniejący budynek
c) Roboty ziemne
d) Fundamenty
e) Izolacje fundamentów
f) Ściany, konstrukcja
g) Strop żelbetowy
h) Stolarka
i) Parapety
j) Wyposażenie WC niepełnosprawnych
k) Posadzki
l) Tynki, płytki, malowanie
m) Sufity
n) Konstrukcja dachu projektowanego
o) Konstrukcja drewniana pergoli drewno GL24
p) Konstrukcja dachu istniejącego
q) Stropodach
r) Dach
s) Orynnowanie
t) Wyposażenie
u) Elewacja
Instalacje sanitarne wewnętrzne
a) Kotłownia
b) Instalacja C.O.
c) Instalacja klimatyzacji
d) Instalacja wody, CWU, sprężone powietrze
e) Kanalizacja sanitarna
f) Centrala wentylacyjna
g) Instalacja nawiewna
h) Instalacja wywiewna
i) Wentylacja sanitariatów
j) Instalacja gazowa
Instalacje sanitarne zewnętrzne
a) Przyłącz wody
b) Kanalizacja sanitarna
c) Przebudowa wewnętrznej sieci gazowej
Zagospodarowanie terenu
a) Place utwardzone
b) Wymiana ogrodzenia
Roboty elektryczne
a) Roboty demontażowe
b) Montaż zewnętrznych linii zasilających
c) Montaż oświetlenia terenu
d) Budowa kanalizacji kablowej
e) Montaż wewnętrznych linii zasilających
f) Dostawa instalacji fotowoltaicznej
g) Montaż rozdzielnic elektrycznych
h) Montaż koryt kablowych
i) Montaż instalacji oprzewodowania i osprzętu elektrycznego
j) Montaż opraw oświetleniowych
k) Montaż instalacji przyzewowej
l) Montaż instalacji sieci strukturalnej LAN
• Montaż szafy dystrybucyjnej i urządzeń aktywnych
• Montaż okablowania strukturalnego LAN
m) Montaż instalacji CCTV
• Montaż okablowania strukturalnego CCTV
• Montaż kamer i elementów ochronnych
• Doposażenie szafy GPD w urządzenia CCTV
n) Montaż instalacji SSWiN
o) Montaż instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych
p) Pomiary elektryczne
Gabinet stomatologiczny
a) Roboty budowlane
• Stolarka
• Parapety
• Posadzki
• Tynki, płytki, malowanie
• Sufity
b) Instalacje sanitarne wewnętrzne
• Instalacja C.O.
• Instalacja klimatyzacji
• Centrala wentylacyjna
• Instalacja nawiewna
• Instalacja wywiewna
3) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają:
 Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 5 do SWZ
 Przedmiary robót (będące częścią dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 4 do SWZ,
 STWiORB – Załącznik nr 6 do SWZ
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ
4) Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane i przekazać je Zamawiającemu zgodnie
z umową wymogami ustawy Prawo budowlane oraz innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP.
5) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
6) W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc wchodzące w skład dokumentacji zamówienia przedmiary robót mają również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót.
7) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego kosztorysu ofertowego szczegółowego, sporządzonego w oparciu o dokumentację projektową, przedmiary robót, STWiORB oraz wizję lokalną, przeprowadzoną przez Wykonawcę.
8) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia do kierowania robotami osób z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania oraz prowadzenia dziennika realizacji inwestycji lub dziennika budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru (jeżeli zostanie powołany),
b) zapewnienia ciągłości dostaw mediów do ośrodka zdrowia,
c) zapewnienia i pokrywania opłat za media niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia,
d) zapewnienia ciągłości funkcjonowania ośrodka zdrowia na terenie którego realizowane będą roboty.

Szczegółowy opis i zakres tych oraz innych wymagań i obowiązków określają Projektowane postanowienia umowne (załącznik nr 7 do SWZ).


Uwagi końcowe – dotyczące zamówienia:
a) Kolorystykę materiałów przeznaczonych do robót wykończeniowych przed ich zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym.
b) Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację zamówienia, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 7/,
c) Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
d) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,
e) Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
f) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
g) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Wykonawca obowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,
h) Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Takie parametry uznane będą za kryteria stosowane w celu oceny równoważności, zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty
z powodu braku równoważności
j) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4191500,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5716669,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4191500,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H NEOBUD Anna Maciaś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343121698

7.3.4) Miejscowość: Rożnów

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4191500,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.