Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00416487/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
- 2025/BZP 00427945/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie depozytorów kluczy w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Francuska 38
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-028
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@katowice.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ade1021-d9fb-444c-9120-f1afdce26b9a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie depozytorów kluczy w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ade1021-d9fb-444c-9120-f1afdce26b9a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00499415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114413/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i montaż depozytorów kluczy w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416487
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.261.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie dwóch depozytorów kluczy w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38.Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy:
1. dostawa, montaż, uruchomienie elektronicznych depozytorów kluczy wraz z wyposażeniem, oprogramowaniem i wdrożeniem systemu w odpowiednim dla Części budynku,
2. niezbędne do wykonania prace towarzyszące, w tym uzupełnienie tynków, łatanie dziur, malowanie,
3. roboty elektryczne i teletechniczne niezbędne dla potrzeb nowego urządzenia,
4. udzielenie bezterminowej licencji na oprogramowanie użytkowe oraz zarządzające depozytorem,
5. przeprowadzenie szkoleń z obsługi zainstalowanych urządzeń,
6. nieodpłatne wykonywanie przeglądów serwisowych urządzenia, jego konserwacji i innych czynności zapewniających prawidłową pracę i działanie urządzenia - w zakresie i częstotliwości wymaganej obowiązującymi przepisami prawa i dokumentami urządzenia (m.in. DTR) w okresie udzielonej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.5.) Wartość części: 230000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie depozytora kluczy w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18.Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy:
1. dostawa, montaż, uruchomienie elektronicznego depozytora kluczy wraz z wyposażeniem, oprogramowaniem i wdrożeniem systemu w odpowiednim dla Części budynku,
2. niezbędne do wykonania prace towarzyszące, w tym uzupełnienie tynków, łatanie dziur, malowanie,
3. roboty elektryczne i teletechniczne niezbędne dla potrzeb nowego urządzenia,
4. udzielenie bezterminowej licencji na oprogramowanie użytkowe oraz zarządzające depozytorem,
5. przeprowadzenie szkoleń z obsługi zainstalowanych urządzeń,
6. nieodpłatne wykonywanie przeglądów serwisowych urządzenia, jego konserwacji i innych czynności zapewniających prawidłową pracę i działanie urządzenia - w zakresie i częstotliwości wymaganej obowiązującymi przepisami prawa i dokumentami urządzenia (m.in. DTR) w okresie udzielonej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.5.) Wartość części: 135853,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281495,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281495,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281495,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SafeKey Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132887897
7.3.3) Ulica: Francuska 8/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-906
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281495,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168492,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168492,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168492,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SafeKey Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132887897
7.3.3) Ulica: Francuska 8/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-906
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168492,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA LEKÓW 61
- Dostawa serwerów
- Dostawa zestawów do redukcji patogenów (inaktywacji) w składnikach krwi, adekwatnych do posiadanej aparatury inaktywacyjnej - Mirasol PRT
- Prenumerata czasopism polskich w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
- Dostawa przedłużenia subskrypcji oprogramowania zabezpieczającego przed wyciekiem informacji wraz z usługą wsparcia dla Uniwersytetu Śląskiego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa robota humanoidalnego dla Katedry Sztucznej Inteligencji Politechniki Częstochowskiej
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego stanowiącego wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium
- Dostawa depozytorów kluczy dla Urzędu Skarbowego Łódź-Polesie
- Wzmocnienie zdolności operacyjnych Urzędu w sytuacjach kryzysowych poprzez zakup specjalistycznego sprzętu dla obrony cywilnej i ludności - dostawa agregatu mobilnego wraz z przyczepą transportową.
- DOSTAWA ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH NA POTRZEBY LABORATORIUM DRUKU PRZYROSTOWEGO (5 ZADAŃ)
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





