eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SmołdzinoSukcesywna dostawa odzieży służbowej identyfikującej pracowników Słowińskiego Parku Narodowego



Ogłoszenie z dnia 2025-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa odzieży służbowej identyfikującej
pracowników Słowińskiego Parku Narodowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Słowiński Park Narodowy

1.3.) Oddział zamawiającego: SłowińskiPN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221578400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 1A

1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@slowinskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spn.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-711cb6cf-26c0-4c90-9ad4-8ac3c95a9214

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa odzieży służbowej identyfikującej
pracowników Słowińskiego Parku Narodowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-711cb6cf-26c0-4c90-9ad4-8ac3c95a9214

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00499380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054445/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Odzież i obuwie (sorty bhp, umundurowanie, odzież reprezentacyjna)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467698

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPN.26.22.2025.ah-m

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży służbowej identyfikującej pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Smołdzinie przy ul. Boh. Warszawy 1 A. Wymagany minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia to 24 miesiące.
2. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy:
1) koszula z długimi rękawami w kolorze oliwkowozielonym (damskie – 27szt, męskie – 10szt) – 37szt,
2) koszula z krótkimi rękawami w kolorze oliwkowozielonym (damskie – 27szt, męskie – 10szt) – 37szt
3) obuwie całoroczne z membraną typu goretex (damskie – 14szt, męskie – 1szt.) – 15szt,
4) spodnie terenowe (damskie -14szt, męskie – 8szt) – 22szt,
5) Kurtka 3 w 1 przeciwdeszczowa z podpinką polarową (damskie – 22szt, męskie – 8szt) – 30szt,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3.1 do SWZ wraz z załącznikami graficznymi Parku (logo) zawartymi w załącznikach nr 3.2 i nr 3.3 do SWZ.
3. Zamówienie obejmować będzie dostawę do siedziby Zamawiającego sortów odzieży służbowej identyfikującej pracowników Słowińskiego Parku Narodowego zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zamówieniem określającym ilość i rozmiary.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18815000-5 - Buty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69260,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69260,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69260,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Narzędzia dla Leśnictwa GRUBE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630134939

7.3.3) Ulica: UL. OBORNICKA 14A

7.3.4) Miejscowość: Suchy Las

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69260,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa zostaje zawarta na czas określony: 8 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak dostawy nie będą trwały dłużej niż do dnia 30 czerwca 2026 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.