eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonanie prac w zakresie przebudowy targowiska miejskiego przy ul. Lipowej w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac w zakresie przebudowy targowiska miejskiego przy ul. Lipowej w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323350410

1.5.8.) Numer faksu: 322310032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac w zakresie przebudowy targowiska miejskiego przy ul. Lipowej w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b90c01f-5046-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Targowisko miejskie ul. Lipowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401341/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.98.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w zakresie przebudowy targowiska miejskiego przy ul. Lipowej w Gliwicach.

Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie:

Prace według rodzaju robót:

Budowa budynku administracyjno-socjalnego w technologii kontenerowej;
Budowa pawilonów handlowych w technologii kontenerowej;
Budowa otwartej hali targowej w konstrukcji stalowej;
Montaż otwartych stanowisk handlowych;
Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych;
Budowa miejsc postojowych dla rowerów;
Remont ogrodzenia wraz z wymianą bram wjazdowych oraz wykonanie dodatkowej bramy wejściowej od ul. Zakole;
Remont istniejącej nawierzchni asfaltowej;
Wykonanie nawierzchni zielonej;
Wykonanie kanalizacji wod-kan i deszczowej;
Wykonanie przyłączy energetycznych oraz oświetlenie wiat;
Wyburzenie wskazanych obiektów w projekcie.

Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną według opracowanego projektu budowlano-wykonawczego.

Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:

Dokumentacja projektowa
Specyfikacje
Przedmiary

UWAGA:

Wszystkie elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SWZ należy rozpatrywać łącznie.

Istotne warunki zamówienia:

Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną.
Prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcją producenta.
Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym oraz zatwierdzić w Zarządzie Dróg Miejskich w Gliwicach projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym o ile zaistnieje taka potrzeba.
Prace należy prowadzić pod nadzorem kierownika budowy, kierowników robót branżowych z odpowiednimi uprawnieniami.
Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót.
Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.

Do odbioru Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty:

Certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót.
Oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym.
Operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach.
Protokoły z pomiarów i badań.
Instrukcje DTR oraz dokumentację powykonawczą.
Wpis do dziennika budowy.

W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:

Stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy.
Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek oraz zagospodarowania go zgodnie z przepisami.
Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
Udział w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udział w odbiorze końcowym.

Rozwiązania równoważne:

Jeżeli Zamawiający w niniejszym SWZ wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym.

Zastosowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne muszą być co najmniej:

o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki;
o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej;
spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa i jakości;
posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do użytkowania (certyfikaty, deklaracje zgodności, itp.).

Zamawiający zaznacza, że ewentualne wskazania na urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego, stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia i nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Musi wykazać, że zastosowane rozwiązania równoważne zapewniają osiągnięcie oczekiwanej funkcjonalności technicznej całego układu będącego przedmiotem zamówienia. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem systemu, zestawieniem ilościowym urządzeń oraz schematem ideowym działania. Ponadto Wykonawca składając ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej, a zaoferowanie materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu.

W przypadku, gdy w SWZ znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.*

Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.*

* - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ.

UWAGA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Negocjacje ofert nie są obowiązkowe.
Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech wykonawców.
Selekcja wykonawców nastąpi na podstawie kryterium oceny ofert określonego w rozdziale 20 niniejszej SWZ, co oznacza, że w przypadku skorzystania z możliwości negocjacji, Zamawiający do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwięcej punktów w kryterium oceny ofert.
Oferta ostateczna nie może przedstawiać warunków gorszych niż w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne jest złożenie oferty ostatecznej z warunkami tożsamymi jak w ofercie złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienie.

Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. , Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 1710).
Uzasadnienie faktyczne:
Postępowanie zostało ogłoszone w dniu 20.10.2022 r. Termin składania ofert upłynął w dniu 18.11.2021 r. Do upływu terminu składania ofert wpłynęła oferta złożona przez konsorcjum firm: Eurotech Sp. z o.o. (Lider) i Kolektor Sp. z o.o. (Partner) z cena 19 169 550,00 zł. Zamawiający na realizacje zadania dysponuje kwota 3 443 465,50 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do wysokości oferty złożonej przez Eurotech Sp. z o.o. - Kolektor Sp. z o.o. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ oferta z najniższa cena
przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19169550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19169550 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.