Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00466112/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Namysłowskiego przez okres 12 miesięcy począwszy od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Namysłowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421963
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 12A
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 410 36 95
1.5.8.) Numer faksu: 77 410 39 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b100196-1006-41cd-b02f-e877c245c9db1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Namysłowskiego przez okres 12 miesięcy począwszy od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b100196-1006-41cd-b02f-e877c245c9db
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00499045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050266/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Namysłowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466112
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZM.272.14.2025.AK-G.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 505447,62 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 176100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Namysłowskiego (Zamawiającego).
Jednostki organizacyjne Zamawiającego:
1) Starostwo Powiatowe w Namysłowie, 46-100 Namysłów, Plac Wolności 12a.
2) Dom Pomocy Społecznej, Kamienna, ul. Kępińska 1, 46-100 Namysłów.
3) Zespół Szkół Rolniczych, 46-100 Namysłów, ul. Pułaskiego 3.
4) Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego, 46-100 Namysłów, ul. Pułaskiego 3c.
5) Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Namysłowie, ul. Mickiewicza 14, 46-100 Namysłów.
6) Zespół Szkół Mechanicznych w Namysłowie, 46-100 Namysłów, ul. Pułaskiego 10.
7) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie, 46-100 Namysłów, Plac Wolności 1.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 2 do SWZ o nazwie „Wykaz miejsc dostarczania (punktów poboru) energii elektrycznej”; załączniku nr 3 do SWZ o nazwie „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” i załączniku nr 2 do formularza oferty o nazwie „Formularz cenowy”.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 266 z późn. zmianami) oraz właściwymi przepisami szczególnymi.
4. Wykaz miejsc dostarczania (punktów poboru) energii elektrycznej oraz ich podstawowe parametry zawarte są w załączniku nr 2 do SWZ.
5. Szacunkowe ilości zamawianej energii obejmująca okres realizacji zamówienia zawarte są w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 2 do formularza oferty.
6. Dodatkowe szczegóły związane z realizacją zamówienia zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ o nazwie: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia .
7. Szacunkowa ilość zamawianej energii ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w ofercie przetargowej.
8. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot:
09310000-5 Elektryczność.
Przedmioty dodatkowe:
09000000-3 Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii. 09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa.
9. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem publicznym i w następstwie podpisania umowy.
10. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SWZ wraz z jej załącznikami, wszelkimi zmianami do SWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonywanie dostaw.
11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
12. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
13. Miejsce realizacji zamówienia: teren działania wykonawcy, punkty dostawy energii elektrycznej określone w przedmiocie zamówienia w jednostkach organizacyjnych Powiatu Namysłowskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt. 5 i 6 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024, poz. 1320 z późn. zmianami), ponieważ:wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć oraz postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne: Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, następstwem czego jest fakt, że postępowanie obarczone jest wadą, której nie można usunąć. Zamawiający wskazał w dokumentacji zamówienia, że zostanie zawartych 7 (siedem) umów, a faktycznie do obsługi będzie 10 (dziesięć) umów. Sytuacja podyktowana jest zmianami organizacyjnymi u Zamawiającego, które nastąpią w najbliższej przyszłości, w tym powstanie nowej jednostki organizacyjnej – Powiatowego Centrum Administracji Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych
w Namysłowie. Ponadto Zamawiający nie ujął w zakresie zamówienia istotnych elementów, które będą miały wpływ na ewentualna zmianę ceny, jak np. prawa opcji, zgłaszania nowych punktów poboru energii elektrycznej, prawo do zmniejszenia liczby PPE z uwagi np. na zmianę lokalizacji (adresu) jednostki organizacyjnej lub sprzedaży nieruchomości.
Istotna zmiana okoliczności doprowadziła do niezgodności dokumentacji zamówienia z obecnym i przyszłym stanem faktycznym, a które uniemożliwiają zawarcie umów, zwiększenie wolumenu czy zwiększenia lub zmniejszenia ilości PPE.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170452,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181224,51 PLN
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Dostawa i sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Namysłowskiego Centrum Zdrowia Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Zajęcia reedukacyjne, warsztaty terapeutyczne
- Usługi transportowe w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Namysłów
- Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów KM PSP w Radomiu w 2026 roku
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV
- Dostawa i sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Namysłowskiego Centrum Zdrowia Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Dostarczenie energii cieplnej do budynku użytkowego przy ul. Korkowej 119/123 w Warszawie w 2026 roku.
- Kompleksowa sprzedaż paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Gminy Krynicy-Zdroju w 2026 roku
- Kompleksowe dostarczenie energii cieplnej obejmująca przesyłanie i dystrybucję oraz sprzedaż energii cieplnej
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





