eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoŚwiadczenie usługi prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Administracyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240268900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mzdim.jaworzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a371475f-cee0-443b-8455-8f8fd0e88b12

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie infrastrukturą drogową

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a371475f-cee0-443b-8455-8f8fd0e88b12

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082385/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Świadczenie usługi prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów na podstawie art. 50a i 130a ustawy PoRD w roku 2026, z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470982

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZDiM.SA.222.27.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi prowadzenia parkingu strzeżonego z przeznaczeniem na parkowanie pojazdów usuwanych z terenu miasta Jaworzna w sposób ciągły (24 godziny na dobę w dni robocze, soboty, niedziele i święta) oraz utrzymywaniu całodobowej gotowości do przyjęcia na parking pojazdów usuwanych na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
3. W ramach wykonywania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
1) przetransportowania pojazdów Zamawiającego usuniętych z drogi w trybie art. 50a i 130a znajdujących się obecnie na parkingu przy ul. Abstorskich 216 w Jaworznie przed objęciem dozorem pojazdów (wg stanu na dzień 30 listopada 2025r. tj. ok. 35 szt. pojazdów o dmc do 3,5 t), na parking wskazany w formularzu ofertowym w pkt 4 wg Załącznika nr 3 do SWZ )*,
* w przypadku wystąpienia zmiany lokalizacji parkingu.
2) w przypadku o którym mowa w pkt 1) posiadania uprawnienia do zrealizowania przedmiotowej usługi, dysponowania środkami transportowymi oraz posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas przewozu w szczególności z tytułu utraty lub uszkodzenia pojazdów.
3) całodobowego przyjmowania na parking strzeżony pojazdów holowanych w trybie art. 50a oraz 130a Prawa o ruchu drogowym oraz zabezpieczenie pojazdów przed powstaniem wtórnych uszkodzeń (zniekształceń), a także niedopuszczenie osób trzecich do zabezpieczonych pojazdów z wyjątkiem umożliwienia niezbędnych oględzin uprawnionemu rzeczoznawcy samochodowemu,
4) wydanie oraz przekazanie pojazdu podmiotom uprawnionym,
5) prowadzenia ewidencji pojazdów przyjętych na parkingi,
6) świadczenia usług towarzyszących na zlecenie Zamawiającego, polegających na dokonywaniu awaryjnego otwierania pojazdów.
7) dysponowania parkingiem spełniającym warunki jak niżej:
a) parking musi się znajdować na terenie miasta Jaworzna lub w odległości maksymalnie 10 km od granic administracyjnych miasta Jaworzna poruszając się drogą publiczną,
W przypadku, gdy odległość od granic administracyjnych miasta Jaworzna a parkingiem wskazanym w ofercie będzie wynosiła powyżej 10 km poruszając się drogą publiczną Zamawiający odrzuci ofertę, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy wykonawca nie określi lub błędnie określi odległość pomiędzy siedzibą Zamawiającego, a parkingiem/ami wskazanym/i w ofercie Zamawiający wpisze poprawną odległość, którą określi wg Google mapy, Polska.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże adresu parkingu, na którym będą świadczone usługi Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią SWZ.

b) parking winien posiadać wydzielone stanowiska parkingowe w liczbie min. 48, w tym:
45 stanowisk dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony,
1 stanowisko dla pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony i nieprzekraczającej 7 ton,
1 stanowisko dla pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 7 ton i nieprzekraczającej 16 ton,
1 stanowisko dla pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 16 ton.
c) parking ma być strzeżony całodobowo przez co najmniej jedną osobę w celu zabezpieczenia pojazdów i ich części oraz ładunków przed dostępem osób postronnych,
c) teren parkingu ma być oświetlony w sposób zapewniający widoczność na terenie całego parkingu, ogrodzenie parkingu powinno być trwałe, betonowe lub metalowe o wysokości co najmniej 1,60 m z zamykaną bramą wjazdową, o nawierzchni twardej ulepszonej (np.: asfaltowej, klinkierowej, brukowej, z płyt kamienno-betonowych),
d) parking winien posiadać łączność telefoniczną (całodobową),
e) wjazd na parking powinien odbywać się bezpośrednio z drogi publicznej dwujezdniowej bez ograniczeń w zakresie masy pojazdów.
f) w okresie zimowym wjazd na teren parkingu winien być odśnieżany i zabezpieczony przed oblodzeniem.
g) na terenie parkingu powinien znajdować się zamykany garaż lub pomieszczenie o wymiarach co najmniej 3m x 5m do przechowywania pojazdów typu hulajnoga elektryczna lub urządzenie transportu osobistego, rower, motorower, motocykl oraz przedmiotów wartościowych znajdujących się w pojazdach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i zapoznania się z lokalizacją miejsca wskazanego przez wykonawcę na parking przed podpisaniem umowy w celu sprawdzenia, czy parking spełnia wszystkie wymagania określone w formularzu ofertowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na stronie prowadzonego postępowania została przesłana 1 oferta: pn. P.H.U. WALKO Kozioł, Dybczyk Sp. Jawna. Zamawiający nie był w stanie zapoznać się z treścią przesłanego pliku pn. OFERTA.zip2. , gdyż nie dało się odczytać jego zawartości. Zamawiający nie ma możliwości zapoznania się z wadliwie złożoną ofertą, nie może stwierdzić, czy przesłany dokument faktycznie stanowi ofertę w rozumieniu przepisów prawa. Stosownie do art. 61 § 2 Kodeksu cywilnego oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej jest złożone innej osobie z chwilą, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią. 
Mając na uwadze art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż w prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.