Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00456183/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy węgla - groszku dla Domu Pomocy Społecznej „Borówek”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "BORÓWEK" IM. KRYSTYNY BOCHENEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310433
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borówek 56
1.5.2.) Miejscowość: Bielawy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-423
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468392114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsborowek@dpsborowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsborowek.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad6a13b0-8226-4e93-b11e-6ead3822edec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy węgla - groszku dla Domu Pomocy Społecznej „Borówek”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad6a13b0-8226-4e93-b11e-6ead3822edec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00080688/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywne dostawy opału
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456183
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.IV.3710.7.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są powtarzające się okresowo dostawy węgla – groszku (dalej zwany „groszek”) przeznaczonego do kotłów z podajnikiem automatycznym dla Domu Pomocy Społecznej „Borówek”, w ilości ok. 208 ton w okresie od dnia podpisania umowy do 30.04.2026 r.
2. Wymagania dotyczące dostarczanego groszku:
1) Parametry jakości:
- Wartość opałowa: od min. 27 MJ/kg do >=29 MJ/kg
- Zawartość siarki: ≤ 0,6%
- Zawartość popiołu: ≤ 5%
- Wymiar ziarna: 5-25 mm
- Wilgotność: 5-12%
- Zdolność spiekania: max. 10-25
- groszek musi być wolny od zanieczyszczeń, nadziarna i podziarna.
2) Pakowanie:
a) Groszek musi być fabrycznie zapakowany u producenta w worki foliowe o
pojemności 25 kg netto.
b) Niedopuszczalne jest samodzielne pakowanie lub przepakowywanie groszku przez dostawcę.
c) Worki foliowe powinny być szczelne, odporne na wilgoć i uszkodzenia mechaniczne, oznaczone etykietą producenta zawierającą: nazwę produktu, producenta, parametry jakościowe i datę pakowania.
3) Transport i rozładunek:
a) Dostawa opału odbywać się będzie na paletach zabezpieczonych folią stretch.
b) Rozładunek odbywa się przy użyciu HDS bezpośrednio z samochodu.
3. Zamawiający wraz ze składanym każdorazowo zleceniem określi ilości groszku, z tym, że szacunkowa wielkość dostaw będzie wynosiła:
- w miesiącu X 2025 r. – w zależności od dnia podpisania umowy- ok. 16 ton;
- w miesiącach: XI - XII 2025 r. oraz I - IV 2026 r. – ok. 32 tony/ co miesiąc.
4. Zamawiający informuje, że wymieniona w załączniku nr 1 do SWZ ilość groszku jest wielkością szacunkową. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wielkości dostaw w granicach +\- 20 % w stosunku do ilości wskazanej, w zależności od rzeczywistych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
5. Dostarczanie zamówionego towaru następuje na podstawie dowodu dostawy, na koszt Wykonawcy jego własnym transportem, włącznie z wliczonym w cenę rozładunkiem węgla - groszku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej dostawy certyfikat/świadectwo jakości dostarczanego opału oraz certyfikat/świadectwo jego pochodzenia lub dokument identyfikujący lub oświadczenie o jego pochodzeniu. Brak dokumentów będzie stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia dostawy.
7. Zamawiający ma prawo przy każdorazowym odbiorze dostawy do komisyjnego pobrania prób dostarczonego groszku w celu przeprowadzenia analiz laboratoryjnych. W składzie komisji dokonującej pobrania prób dostarczanego groszku będą przedstawiciele Zamawiającego oraz osoba lub osoby działające w imieniu Wykonawcy, które realizowały transport do Zamawiającego. W przypadku uzyskania wyników analiz laboratoryjnych niezgodnych z SWZ i ofertą Wykonawcy, Wykonawca poniesie koszty analiz laboratoryjnych oraz wymieni groszek na towar zgodny z SWZ i ofertą Wykonawcy na swój koszt w terminie określonym w pkt. V.3.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia ilości groszku każdej dostawy w miejscu przez niego wskazanym. W przypadku zgodności (wagi) dostawy ze złożonym zamówieniem koszt ważenia pokrywa Zamawiający, natomiast w przeciwnym wypadku koszt ważenia ponosi Wykonawca.
9. W przypadku stwierdzenia braków jakościowych jak i ilościowych Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy.
10. Wartość opałowa każdej dostawy nie może być niższa niż wskazana wartość opałowa w ofercie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209021,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315952,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314683,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RID Radosław Kapiczyński , Daniel Kapiczyński Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311600901
7.3.3) Ulica: Kiełczygłowska 26B
7.3.4) Miejscowość: Widawa
7.3.5) Kod pocztowy: 98-170
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RID" RADOSŁAW KAPICZYŃSKI, DANIEL KAPICZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RID" RADOSŁAW KAPICZYŃSKI, DANIEL KAPICZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314683,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-22 do 2026-04-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 120 ton węgla kamiennego groszek płukany oraz zakup wraz z dostawa 40 ton węgla kamiennego.
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





