eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Obsługa logistyczna zapewnienia i zorganizowania udziału pacjentów symulowanych w szkoleniach w obszarze nauk medycznych poza jedn. UJCM na terenie Polski, w związku z realizacją projektu (POKOLEnia)



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa logistyczna zapewnienia i zorganizowania udziału pacjentów symulowanych w szkoleniach w obszarze nauk medycznych poza jedn. UJCM na terenie Polski, w związku z realizacją projektu (POKOLEnia)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa logistyczna zapewnienia i zorganizowania udziału pacjentów symulowanych w szkoleniach w obszarze nauk medycznych poza jedn. UJCM na terenie Polski, w związku z realizacją projektu (POKOLEnia)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-925c6463-4b87-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) – interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej” współfinansowanego przez UE ze środków Europejskiego funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.04.00-00-0147/18-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392245/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.41.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 184200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi logistycznej, zapewnienia i zorganizowania udziału pacjentów symulowanych w szkoleniach (warsztaty) w obszarze nauk medycznych poza jednostkami Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum na terenie całej Polski, w związku z realizacją projektu pn. „Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) – interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.04.00-00-0147/18-00.4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze logistycznej, zapewnieniu
i zorganizowaniu udziału osób w warsztatach w obszarze nauk medycznych w charakterze pacjentów symulowanych (zwanych dalej Aktorami lub Pacjentami).
4.2. Aktorzy (Grupa 1) będą odgrywać rolę pacjenta (w tym mowę ciała, emocje, itp.) umożliwiając lekarzom biorącym udział w szkoleniach przećwiczenie w warunkach symulowanych umiejętności
np. związanych z przekazywaniem niepomyślnych wiadomości lub postepowania z tzw. „trudnym pacjentem”.
4.3. Pacjenci (Grupa 2) będą poddani badaniu fizykalnemu czy demonstracji procedur medycznych
(w sposób bezpieczny dla pacjenta symulowanego) – może być konieczne rozebranie się do bielizny oraz zgoda na poddanie się takiemu badaniu.
4.4. Pacjenci i Aktorzy (każdy z osobna), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać:
- pełną zdolność do czynności prawnych,
- wykształcenie minimum średnie,
- Aktorzy biorący udział w odgrywaniu scen komunikacji klinicznej powinni posiadać minimum 16 godzin akademickich doświadczenia w zakresie odgrywania scenek dotyczących komunikacji w dowolnej dziedzinie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (1 godzina akademicka
= 45 minut).
Wykonawca przedkłada Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające doświadczenie zaangażowanych Aktorów w terminie określonym w umowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania dokumentów potwierdzających ww. doświadczenie.
4.5. Maksymalna liczba godzin pracy Aktorów odgrywających sceny komunikacji klinicznej w okresie realizacji umowy to 120 godzin akademickich.
4.6. Maksymalna liczba godzin pracy Pacjentów poddanych badaniom fizykalnym w okresie realizacji umowy to 372 godzin akademickich.
4.7. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79600000-0 - Usługi rekrutacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228780,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun&More sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613

7.3.3) Ulica: ul. Madalińskiego 8 lok 215

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-101

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228780,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1) Termin realizacji zamówienia.
1. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2023r. (z możliwością przedłużenia do 31.12.2023r. lub dłużej) lub do wyczerpania wartości umowy w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.