eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JastkówŚwiadczenie usług przewozowych uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Jastków w roku szkolnym 2025/2026, w ramach regularnej komunikacji



Ogłoszenie z dnia 2025-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozowych uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Jastków w roku szkolnym 2025/2026, w ramach regularnej komunikacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Jastków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-002

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 50 20 425

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugjastkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7508ad48-b351-4a19-9456-ce267b72c1df

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozowych uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Jastków w roku szkolnym 2025/2026, w ramach regularnej komunikacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7508ad48-b351-4a19-9456-ce267b72c1df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041106/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Dowóz dzieci (zakup biletów) do szkół na terenie gminy Jastków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364877

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.20.2025.CT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 349451,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bezpiecznego oraz punktualnego dowozu dzieci i uczniów do placówek oświatowych z terenu gminy Jastków poprzez zakup biletów miesięcznych w oparciu o art. 5 ust. 1 art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. 2024 poz. 380 z późn. zm.).
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe:
1. Szkoła Podstawowa im. J. Piłsudskiego w Jastkowie,
2. Szkoła Podstawowa im. A i A. Nowaków w Ożarowie,
3. Szkoła Podstawowa im. J. I. Kraszewskiego w Snopkowie,
4. Szkoła Podstawowa i. B. Prusa w Płouszowicach
5. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Tomaszowicach
6. Przedszkole Samorządowe w Jastkowie.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Zamówienie polegać będzie na bezpiecznym oraz punktualnym dowozie i odwozie uczniów, wraz z zapewnieniem opieki przez Wykonawcę podczas przejazdu na trasach nr 11D, 17P, 18P,19P do poszczególnych placówek oświatowych na terenie gminy Jastków.
Zamówienie polegać będzie na bezpiecznym oraz punktualnym dowozie i odwozie uczniów, wraz z zapewnieniem opieki przez Zamawiającego podczas przejazdu na trasach 1D, 2D, 3D, 4D, 5D, 6D, 7D, 8D, 9D,10D, 1P, 2P, 3P, 4P, 5P, 6P, 7P, 8P, 9P,10P,11P,12P,13P,14P, 15P, 16P do poszczególnych placówek oświatowych na terenie gminy Jastków.
Realizacja zamówienia odbywać się będą w czasie trwania zajęć szkolnych.
W miesiącu w którym planowane są ferie zimowe ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%. Zniżka obejmuje jeden miesiąc w przypadku ustalenia ferii na przełomie dwóch miesięcy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opis oznaczonych tras przewozu oraz godziny dowozu uczniów do szkół oraz rozwozy po zakończonych zajęciach wraz z ilością dziennie przejechanych kilometrach i prognozowaną liczbą uczniów określono w załączniku nr 5 do SWZ.
Usługa winna być wykonana pojazdami, które muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2023 poz. 1047 z późn. zmian.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r., poz. 2022). Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi być potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i NNW. Pojazdy muszą być oznakowane zgodnie z postanowieniami art. 57 ust. 1 ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 720 ze zm.).
W razie awarii pojazdu wykonującego przewóz uczniów, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego na własny koszt w terminie umożliwiającym zrealizowanie przewozów zgodnie z ustalonym harmonogramem. Autobus zastępczy musi spełniać wszystkie wymogi przewidziane w dokumentacji przetargowej i umowie.
Przewidywana liczba dowożonych uczniów w roku szkolnym 2025/2026, stanowiąca podstawę do przygotowania oferty wynosi 167osób.
Przewidywana dzienna liczba kilometrów na wszystkich trasach w ramach przywozów i odwozów, o których mowa stanowiąca podstawę przygotowania oferty wynosi ok. 390 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267007,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 475045,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267007,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelskie Linie Autobusowe Spółka z ograniczona odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462643211

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267007,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.