eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławII postępowanie na Roboty budowlane zw. z remontem węzłów sanitarnych i wykonaniem prac wykończeniowych z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2025-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
II postępowanie na Roboty budowlane zw. z remontem węzłów sanitarnych i wykonaniem prac wykończeniowych z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mączna 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

2) https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=82767488

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

II postępowanie na Roboty budowlane zw. z remontem węzłów sanitarnych i wykonaniem prac wykończeniowych z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf84ed7c-1178-4974-a8d8-8f6f475f9cba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025230/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 RB zw. z rem. węzł. sanit. i wykon. prac wykoń. z podz. na cz.: 1) rem. węzł. sanit. oraz wyk. prac wykoń. w DPS przy ul. Rędzińskiej 2) rem. węzł. sanit. oraz wyk. prac wykoń. w DPS przy ul. Mącznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444597

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-65/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 345618,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont węzłów sanitarnych oraz wykonanie prac wykończeniowych w DPS przy ul. Rędzińskiej 66/68, tj. roboty budowlane polegające remoncie łazienki wraz z przystosowaniem do montażu sit & shower.

Dom Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68 oraz przy ul. Mącznej 3 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2022, poz. 1225) znajduje się w grupie ZLII – budynki przeznaczone przede wszystkim do użytku ludzi o ograniczonej zdolności do poruszania się, takie jak szpitale, żłobki, przedszkola, domy dla osób starszych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia - Zakres robót budowlanych określa STWiORB (Załącznik nr 5a do SWZ), Przedmiar (Załącznik nr 4a do SWZ) oraz Projekt umowy (Załącznik nr 3a do SWZ).

Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące zakres czynności wyszczególniony w Przedmiarze w zakresie:
Robót budowlano – remontowych: Roboty rozbiórkowe, Roboty Budowlano- Remontowe: Roboty rozbiórkowe, Roboty budowlane,
Roboty instalacyjne rozbiórkowe i montażowe;
Roboty elektryczne demontażowe i instalacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 36949,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont węzłów sanitarnych oraz wykonanie prac wykończeniowych w DPS przy ul. Mącznej 3 – część 2 zamówienia.

Dom Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68 oraz przy ul. Mącznej 3 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2022, poz. 1225) znajduje się w grupie ZLII – budynki przeznaczone przede wszystkim do użytku ludzi o ograniczonej zdolności do poruszania się, takie jak szpitale, żłobki, przedszkola, domy dla osób starszych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia - Zakres robót budowlanych określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - – STWiORB (Załącznik nr 5b do SWZ), Przedmiar (Załącznik nr 4b do SWZ) oraz Projekt umowy (Załącznik nr 3b do SWZ).

Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące zakres czynności wyszczególniony w Przedmiarze (Załącznik 5b) w zakresie: Robót budowlano – remontowych: Roboty rozbiórkowe, Roboty Budowlano- Remontowe: Roboty rozbiórkowe, Roboty budowlane,
Roboty instalacyjne rozbiórkowe i montażowe;
Roboty elektryczne demontażowe i instalacyjne (dotyczy części II zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 308668,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50706,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102924,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64348,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ibau Piotr Ścibisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941152137

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64348,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE: w przedmiotowym postępowaniu w części II zamówienia wpłynęły cztery oferty. Wartość najkorzystniejszej oferty przewyższa środki finansowe Zamawiającego przeznaczone na realizację zadania, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.