eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej Nowa Wieś - Rydzówka - Kol. Rydzówka" - drugie postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej Nowa Wieś – Rydzówka - Kol. Rydzówka” – drugie postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524447

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. św. Wojciecha 5

1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552482001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paslek@paslek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: paslek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej Nowa Wieś – Rydzówka - Kol. Rydzówka” – drugie postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95042072-7ba1-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00328881/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. Budowa kanalizacji sanitarnej Nowa Wieś-Rydzówka-Kolonia Rydzówka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.paslek.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.paslek.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w regulaminie korzystania z
platformy ZETO PZP oraz instrukcji obsługi systemu PZP ZETO przeznaczonej dla Wykonawcy po likiem
https://zamowienia.paslek.pl/#/help

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w § XXI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w § XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.271.24.2022.ŁZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa nadzoru inwestorskiego w branży:
1) sanitarnej (wod. – kan.) ,
2) elektrycznej,
nad robotami budowlanymi związanymi z budową sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – ciśnieniowej średnicy 200mm,
160mm, 150mm, 110mm, 90mm, 50mm o długości około 14 305,40m., z przepompowniami ścieków oraz sieci
wodociągowej z rur PE 100 RC średnicy 90mm, 110mm o długości około 2 059,00m. Ścieki sanitarne z terenów wsi
Rydzówka, Kolonia Rydzówka, Nowa Wieś, Brzeziny gmina Pasłęk odprowadzane będą za pomocą systemu grawitacyjno –
tłocznego do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pasłęk.
2.W ramach zadania będzie wykonana rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Wieś, gm. Pasłęk.
Zaprojektowano sieć wodociągową z rur odpornych na zarysowanie (w technologii bezwykopowej – za pomocą
horyzontalnego przewiertu sterowanego). Projekt obejmuje również wykonanie odgałęzień wodociągowych o śr. 40mm i dł.
około 14m. Prace prowadzone będą z zapewnieniem ciągłość dostawy wody, bezpiecznej przejezdność drogi dla służb min.
Pogotowie, Straż, Policja, jak również dla podmiotów gospodarczych występujących w rejonie prowadzonych robót oraz
mieszkańców. Wykonawca na czas prowadzonych robót przygotuje i uzgodni z Zamawiającym organizację ruchu, którą
będzie uaktualniał w trakcie postępu prac. Wykonawca w ofercie skalkuluje koszty związane z przywrócenie terenu do stanu
pierwotnego oraz odtworzeniem nawierzchni dróg, które od czasu sporządzenia projektu mogły ulec zmianie. Przed
złożeniem oferty należy przeprowadzić oględziny w terenie w celu potwierdzenia stanu faktycznego i możliwość realizacji
zgodnie z projektem i Zaświadczeniem: Starostwo Powiatowe z dnia 16-01-2020 znak AB.6743.6.29.2019.WR oraz Decyzją
Nr Pasł/003/20 z dnia 18.03.2020 r. WIN-II.7840.2.2.2020. Szczegółowy zakres prac budowlanych, nad którymi należy
zapewnić nadzór inwestorski określa dokumentacja projektowa opracowana przez Biuro Obsługi Inwestycji „EKO-SYSTEM”
Jarosław Pawłowski,14-400 Pasłęk, zgodnie z Zaświadczeniem: Starostwo Powiatowe z dnia 16-01-2020 znak AB.6743.6.29.2019.WR oraz Decyzją Nr Pasł/003/20 z dnia 18.03.2020 r. WIN-II.7840.2.2.2020. Roboty budowlane na
przedmiotowym zadaniu objęte są dofinansowaniem w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych.
Szczegółowy zakres świadczenia usługi określono w SWZ oraz w Projekcie Umowy z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami. 1) Cena oferty
– 60% (60 pkt) 2) Termin płatności faktur VAT – 40% (40 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktur VAT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy pzp:
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
2) w zakresie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; - Zamawiający wymaga aby Wykonawcy posiadali ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na cały okres związania niniejszą umową na kwotę nie niższą niż 200 000 zł. (słownie: dwieście tysięcy zł.) lub równowartość tej kwoty, według średniego kursu NBP (Tabela A) z dnia ogłoszenia postępowania, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według tabeli średnich kursów NBP ostatnio ogłoszonych przed tą datą;
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej; - Zamawiający wymaga aby Wykonawcy posiadali wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj.
a) należycie wykonał w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na prowadzeniu kompleksowych usług nadzoru nad realizacją robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, o wartości nadzorowanych robót budowlanych minimum 2 800 000,00 zł (słownie: dwa miliony osiemset tysięcy zł. 00/100) brutto, które obejmowało pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w specjalności branża sanitarna (rob. wod-kan), zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, to jest co najmniej:
• jedną osobą mogącą pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej
• jedną osobą mogącą pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w § VII ust. 1 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w § VIII ust. 2 pkt 3 i pkt 4 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium w kwocie 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). Szczegółowe informacje zawarto w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowo określono w załączniki nr 1 do SWZ - Projekt Umowy w tym m.in. w § 11 Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy oraz § 12 Zmiana terminu realizacji zadania

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.paslek.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-22 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.