eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceZakup i dostawa ciągnika z beczką na wodę oraz koparko-ładowarki



Ogłoszenie z dnia 2025-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika z beczką na wodę oraz koparko-ładowarki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88d4e37f-b12d-443c-81eb-5275b23491dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa ciągnika z beczką na wodę oraz koparko-ładowarki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88d4e37f-b12d-443c-81eb-5275b23491dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495460

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00434854

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP/271/90/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 704065,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ciągnik rolniczy z napędem na obie osie wraz z przyczepą z beczką o pojemności 3000l
Szczegółowy opis w załączniku nr 1_1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 292682,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Koparko-ładowarka z napędem na obie osie
Szczegółowy opis w załączniku nr 1_2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 43251000-7 - Ładowarki czołowe z lemieszem z tyłu

4.5.5.) Wartość części: 411382,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający ogłaszając postępowanie liczył, że do dnia 30.09.2025 zostanie mu przyznana dotacja na zakup pojazdów będących przedmiotem niniejszego postępowania. Do dnia dzisiejszego dotacja ta nie została przyznana, a Zamawiający nie posiada własnych środków pozwalających na udzielenie zamówienia. Zgodnie z pkt 6 Załącznika do Uchwały nr 72 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2025 roku w sprawie w sprawie zatwierdzenia Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 pierwsze dotacje winny być uruchomione do 30 września 2025 roku. Wobec powyższego dalsze prowadzenie postępowania w związku z brakiem przyznanej dotacji jest niezasadne gdyż Zamawiającego nie stać na zakup pojazdów bez planowanego wsparcia. Zamawiający w treści ogłoszenia przewidział możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie otrzymania dotacji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242310 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330870 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający ogłaszając postępowanie liczył, że do dnia 30.09.2025 zostanie mu przyznana dotacja na zakup pojazdów będących przedmiotem niniejszego postępowania. Do dnia dzisiejszego dotacja ta nie została przyznana, a Zamawiający nie posiada własnych środków pozwalających na udzielenie zamówienia. Zgodnie z pkt 6 Załącznika do Uchwały nr 72 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2025 roku w sprawie w sprawie zatwierdzenia Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 pierwsze dotacje winny być uruchomione do 30 września 2025 roku. Wobec powyższego dalsze prowadzenie postępowania w związku z brakiem przyznanej dotacji jest niezasadne gdyż Zamawiającego nie stać na zakup pojazdów bez planowanego wsparcia. Zamawiający w treści ogłoszenia przewidział możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie otrzymania dotacji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 438987 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602700 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.