Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00434854/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika z beczką na wodę oraz koparko-ładowarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88d4e37f-b12d-443c-81eb-5275b23491dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ciągnika z beczką na wodę oraz koparko-ładowarki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88d4e37f-b12d-443c-81eb-5275b23491dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00434854
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/271/90/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 704065,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ciągnik rolniczy z napędem na obie osie wraz z przyczepą z beczką o pojemności 3000lSzczegółowy opis w załączniku nr 1_1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 292682,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koparko-ładowarka z napędem na obie osieSzczegółowy opis w załączniku nr 1_2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 43251000-7 - Ładowarki czołowe z lemieszem z tyłu
4.5.5.) Wartość części: 411382,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłaszając postępowanie liczył, że do dnia 30.09.2025 zostanie mu przyznana dotacja na zakup pojazdów będących przedmiotem niniejszego postępowania. Do dnia dzisiejszego dotacja ta nie została przyznana, a Zamawiający nie posiada własnych środków pozwalających na udzielenie zamówienia. Zgodnie z pkt 6 Załącznika do Uchwały nr 72 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2025 roku w sprawie w sprawie zatwierdzenia Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 pierwsze dotacje winny być uruchomione do 30 września 2025 roku. Wobec powyższego dalsze prowadzenie postępowania w związku z brakiem przyznanej dotacji jest niezasadne gdyż Zamawiającego nie stać na zakup pojazdów bez planowanego wsparcia. Zamawiający w treści ogłoszenia przewidział możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie otrzymania dotacji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242310 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330870 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłaszając postępowanie liczył, że do dnia 30.09.2025 zostanie mu przyznana dotacja na zakup pojazdów będących przedmiotem niniejszego postępowania. Do dnia dzisiejszego dotacja ta nie została przyznana, a Zamawiający nie posiada własnych środków pozwalających na udzielenie zamówienia. Zgodnie z pkt 6 Załącznika do Uchwały nr 72 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2025 roku w sprawie w sprawie zatwierdzenia Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 pierwsze dotacje winny być uruchomione do 30 września 2025 roku. Wobec powyższego dalsze prowadzenie postępowania w związku z brakiem przyznanej dotacji jest niezasadne gdyż Zamawiającego nie stać na zakup pojazdów bez planowanego wsparcia. Zamawiający w treści ogłoszenia przewidział możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie otrzymania dotacji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 438987 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602700 PLN
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- DOSTAWA 1 SZT. SAMOCHODU OPERACYJNEGO TYPU PICK-UP 4X4 WRAZ Z WYPOSAŻNIEM DO KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W MYŚLENICACH
- Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego Krytej Pływalni "Aquarius" Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu w Myślenicach przy ul. Ogrodowej 19 w okresie 1.01.2026-31.12.2026
- Zakup i dostawa samochodu służbowego dla UMiG Myślenice
- Zakup i montaż 19 sztuk kompensatorów energii biernej w placówkach oświatowych na terenie Gminy Myślenice
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Myślenicach
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego na potrzeby gospodarki ściekowej
- Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
- Zakup fabrycznie nowego ciągnika z ładowaczem
- Zakup zestawu transportowego umożliwiającego dostawy wody do miejsc trudno dostępnych
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z beczkowozem na wodę pitną w ramach zad. pn. Dop. Gminy Lipinki w sprzęt na potrzeby reali. zad. z zak. OLiOC w zak. cz.- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego
- Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





