Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00401169/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
- 2025/BZP 00407306/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-04
- 2025/BZP 00428263/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora w Witkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Witkowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska
1.5.2.) Miejscowość: Witkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-230
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@witkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.witkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11682881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora w Witkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34149f7b-12fe-4252-8b8b-b35d2931d051
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001107/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora w Witkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00401169
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITz.271.33.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem i wyposażeniem Klubu Seniora w istniejącym budynku w Witkowie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 7. Powierzchnia użytkowa klubu wynosi 109,76 m2 i obejmuje pomieszczenia: ogólnodostępnej Sali spotkań i jadalni wraz z aneksem kuchennym (w pełni wyposażonym w sprzęty, meble i urządzenia do przygotowania i spożycia posiłków) z wyznaczonymi kącikami do wypoczynku, korzystania z komputera i RTV. Dwie toalety: damską - przystosowaną dla osób z niepełnosprawnościami i męską, szatnię, korytarz, biuro kierownika i kotłownię.Wizja lokalna na obiekcie jest obowiązkowa dla oferentów z uwagi na właściwe skalkulowanie prac i dostaw.
Część 1
Dotyczy zamówienia na roboty budowlane, które polegać będą na wykonaniu remontu pomieszczeń będących do dyspozycji klubu tj. robotach rozbiórkowych – starych ścianek działowych; robotach związanych z podkładami i posadzkami betonowymi: izolacji przeciwwilgociowej, wypoziomowania oraz wyrównania poziomów; postawieniu ścianek działkowych; demontażu starych i wstawieniu nowych drzwi wejściowych i wewnętrznych; położenie warstw położenie warstw wyrównujących z zaprawy samopoziomującej i położenie wykładziny PCV; tynkowanie i malowanie ścian, montaż nowych opraw oświetleniowych, montaż instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej pod dostosowane do osób z niepełnosprawnościami łazienki wraz z pełnym ich wyposażeniem, wymiana starego źródła ciepła w kotłowni na kocioł na pelet o mocy 20kW wraz z niezbędną instalacją, wentylacja pomieszczeń sanitarnych. Należy wycenić również zakup zlewozmywaka 1- komorowego z ociekaczem do pom. kuchennego kolor grafit – 1 szt. o wym. 58 /44 mm. oraz zakup baterii kuchennej stojącej do pom. kuchennego kolor czarny – 1 szt. wraz z ich montażem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 187635,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dostaw związanych z utworzeniem i wyposażeniem Klubu Seniora w istniejącym budynku w Witkowie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 7. Powierzchnia użytkowa klubu wynosi 109,76 m2 i obejmuje pomieszczenia: ogólnodostępnej Sali spotkań i jadalni wraz z aneksem kuchennym (w pełni wyposażonym wsprzęty, meble i urządzenia do przygotowania i spożycia posiłków) z wyznaczonymi kącikami do wypoczynku, korzystania z komputera i RTV. Dwie toalety: damską - przystosowaną dla osób z niepełnosprawnościami i męską, szatnię, korytarz, biuro kierownika i kotłownię.
Zamawiający sugeruje wizję lokalną w ramach części 2 postępowania na obiekcie z uwagi na właściwe skalkulowanie dostaw.
Część 2
W zakresie części 2 obejmującej dostawy wyposażenia klubu Wykonawca dostarczy i zamontuje meble, dostarczy sprzęt zgodnie z załączonym zestawieniem.
Zamawiający informuje, że dostawa mebli oraz urządzeń pod zabudowę nie może nastąpić przez zakończeniem robót remontowych realizowanych w ramach części 1 postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192170-3 - Tablice ogłoszeń
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
37524000-7 - Gry
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
37441300-4 - Rowery stacjonarne
39221110-1 - Naczynia
39221100-8 - Zastawa kuchenna
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
30213100-6 - Komputery przenośne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 33522,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313950,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 669304,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313950,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TADEX MIĘKISZAK Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842504207
7.3.3) Ulica: Ul. Orzeszkowej 31
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313950,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67054,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124789,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67054,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570275454
7.3.3) Ulica: ul. Wileńska 59B/15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-215
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67054,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI WITKOWO
- Wykonywanie usług pocztowych na potrzeby Gminy i Miasta Witkowo w 2026 r.
- Przebudowa dróg w Dębinie i Czajkach gm. Witkowo w ramach zadania: Rekultywacja, budowa, przebudowa dróg w gminie
więcej: przetargi WITKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Dostawa pomocy dydaktycznych, urządzeń i mebli do zajęć dla projektu "Terapeutyczna Moc Nauki i Zabawy",
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych (laptopów) oraz stacji dokujących
- Roboty budowlane w pomieszczeniach Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pile
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





