eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WitkowoUtworzenie i wyposażenie Klubu Seniora w Witkowie



Ogłoszenie z dnia 2025-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora w Witkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Witkowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska

1.5.2.) Miejscowość: Witkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-230

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@witkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.witkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1168288

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora w Witkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34149f7b-12fe-4252-8b8b-b35d2931d051

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001107/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora w Witkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00401169

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITz.271.33.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem i wyposażeniem Klubu Seniora w istniejącym budynku w Witkowie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 7. Powierzchnia użytkowa klubu wynosi 109,76 m2 i obejmuje pomieszczenia: ogólnodostępnej Sali spotkań i jadalni wraz z aneksem kuchennym (w pełni wyposażonym w sprzęty, meble i urządzenia do przygotowania i spożycia posiłków) z wyznaczonymi kącikami do wypoczynku, korzystania z komputera i RTV. Dwie toalety: damską - przystosowaną dla osób z niepełnosprawnościami i męską, szatnię, korytarz, biuro kierownika i kotłownię.
Wizja lokalna na obiekcie jest obowiązkowa dla oferentów z uwagi na właściwe skalkulowanie prac i dostaw.
Część 1
Dotyczy zamówienia na roboty budowlane, które polegać będą na wykonaniu remontu pomieszczeń będących do dyspozycji klubu tj. robotach rozbiórkowych – starych ścianek działowych; robotach związanych z podkładami i posadzkami betonowymi: izolacji przeciwwilgociowej, wypoziomowania oraz wyrównania poziomów; postawieniu ścianek działkowych; demontażu starych i wstawieniu nowych drzwi wejściowych i wewnętrznych; położenie warstw położenie warstw wyrównujących z zaprawy samopoziomującej i położenie wykładziny PCV; tynkowanie i malowanie ścian, montaż nowych opraw oświetleniowych, montaż instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej pod dostosowane do osób z niepełnosprawnościami łazienki wraz z pełnym ich wyposażeniem, wymiana starego źródła ciepła w kotłowni na kocioł na pelet o mocy 20kW wraz z niezbędną instalacją, wentylacja pomieszczeń sanitarnych. Należy wycenić również zakup zlewozmywaka 1- komorowego z ociekaczem do pom. kuchennego kolor grafit – 1 szt. o wym. 58 /44 mm. oraz zakup baterii kuchennej stojącej do pom. kuchennego kolor czarny – 1 szt. wraz z ich montażem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 187635,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dostaw związanych z utworzeniem i wyposażeniem Klubu Seniora w istniejącym budynku w Witkowie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 7. Powierzchnia użytkowa klubu wynosi 109,76 m2 i obejmuje pomieszczenia: ogólnodostępnej Sali spotkań i jadalni wraz z aneksem kuchennym (w pełni wyposażonym w
sprzęty, meble i urządzenia do przygotowania i spożycia posiłków) z wyznaczonymi kącikami do wypoczynku, korzystania z komputera i RTV. Dwie toalety: damską - przystosowaną dla osób z niepełnosprawnościami i męską, szatnię, korytarz, biuro kierownika i kotłownię.
Zamawiający sugeruje wizję lokalną w ramach części 2 postępowania na obiekcie z uwagi na właściwe skalkulowanie dostaw.

Część 2
W zakresie części 2 obejmującej dostawy wyposażenia klubu Wykonawca dostarczy i zamontuje meble, dostarczy sprzęt zgodnie z załączonym zestawieniem.
Zamawiający informuje, że dostawa mebli oraz urządzeń pod zabudowę nie może nastąpić przez zakończeniem robót remontowych realizowanych w ramach części 1 postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192170-3 - Tablice ogłoszeń

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

37524000-7 - Gry

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

32324600-6 - Telewizory cyfrowe

37441300-4 - Rowery stacjonarne

39221110-1 - Naczynia

39221100-8 - Zastawa kuchenna

37441700-8 - Piłki do ćwiczeń

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego

30213100-6 - Komputery przenośne

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 33522,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313950,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 669304,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313950,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TADEX MIĘKISZAK Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842504207

7.3.3) Ulica: Ul. Orzeszkowej 31

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313950,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67054,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124789,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67054,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570275454

7.3.3) Ulica: ul. Wileńska 59B/15

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-215

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67054,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.