Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00442450/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
- 2025/BZP 00449401/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa remontera drogowego na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego we Wschowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/235076/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa remontera drogowego na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego we Wschowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f862e4e0-dce5-4dd1-a0f8-753e0986f7c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00494959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049212/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zakup remontera drogowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442450
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje zakup i dostawę remontera drogowego.
2) Minimalne wymagania techniczne remontera drogowego:
a) Urządzenie fabrycznie nowe – rok produkcji 2024/2025 montowane na podwoziu Zamawiającego.
b) Pojemność zbiornika emulsji asfaltowej wynosi minimum 1100 l, izolowany, zintegrowany z konstrukcją urządzenia
c) Zbiornik emulsji wyposażony w instalację ogrzewania palnikiem, termostat i sterowanie automatyczne utrzymujące zadaną temperaturę;
d) Zębata pompa emulsji zamontowana na zewnątrz zbiornika, zabezpieczana filtrem, napędzana hydraulicznie
e) Mechaniczny wskaźnik wypełnienie zbiornika
f) Instalacja do emulsji wyposażona w system recyrkulacji
g) Pojemność zbiornika na kruszywo o maksymalnej pojemności 4 m3 jeden dzielony na dwie części lub dwa pozwalający na obsługę dwóch rozmiarów kruszywa
h) Zbiornik na kruszywo wyposażony w dwa oddzielne dla każdej frakcji grysu podajniki ślimakowe napędzane hydraulicznie
i) Napęd remontera od przygotowanego układu hydraulicznego (parametry jak w pkt. 1.)
j) Ramię robocze remontera zamontowane z przodu maszyny umożliwiające pracę operatora w odległości min 4,0 m od maszyny.
k) Ramię sterowane joystickiem z kabiny.
l) Głowica robocza umożliwiająca pracę w różnych trybach, tj. tylko nadmuch powietrza, tylko natrysk emulsji, podanie grysu otoczonego emulsją, podanie tylko grysu różnej frakcji.
m) Masa podwozia z remonterem w pełni załadowanym nie może przekraczać DMC samochodu
n) Dodatkowy przewód powietrza zamocowany na ramieniu remontera tworzący system redukcji ciśnienia powietrza w głównej rurze, a tym samym umożlwiający regulację prędkości podawanego grysu
o) Dwie lampy błyskowe ostrzegawcze pomarańczowe zamontowane z tyły remontera u góry po lewej i prawej stronie oraz strzałą do sygnalizacji kierunku omijania remontera przez inne pojazdy, zamontowana na remonterze z tyłu pojazdu z możliwością wyświetlania pozycji: strzałka w lewo, strzałka w prawo, krzyż
p) Podest z drabinką umożliwiającą dostęp do urządzenia
r) Urządzenie wyposażone z komplet nóg odstawczych z ręczną regulacją wysokości umożlwiającą szybki i bezproblemowy demontaż sprzętu z podwozia bez użycia dźwigu.
s) Wszystkie instalacje (elektryczna, hydrauliczna itd.) przystosowane do szybkiego rozłączenia w przypadku demontażu zbiornika oraz przedniego ramienia.
t) Przednie ramie zamontowane na płycie czołowej pługa odśnieżnego wykonanej wg normy PN-EN 15432 typ F1 (DIN 76060 Typ A)
u) Urządzenie wyposażone w osłonę deszczową zbiornika grysu z ręcznym mechanizmem zamykania.
v) Urządzenie wyposażone w kratkę przesiewową.
w) Urządzenie zabezpieczone antykorozyjnie.
3) Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca w pełni przeszkoli 4 wyznaczonych pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonego sprzętu w cenie oferty, wg poniższego harmonogramu:
- szkolenie teoretyczne i praktyczne z aplikacją materiału na ubytki w nawierzchni (cały tok postępowania od napełnienia materiału, aplikację na ubytki do opróżnienia i wyczyszczenia urządzenia) – min. 8 godzin w godzinach pracy Zamawiającego.
b) przedmiot umowy wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego.
c)Wykonawca zobowiązuje się do realizacji bezpłatnych napraw w okresie gwarancyjnym.
d) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania naprawy sprzętu w siedzibie Zamawiającego w terminie max. 48 godzin od momentu zgłoszenia.
e)Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przeglądów okresowych w okresie gwarancyjnym w siedzibie Zamawiającego.
f)Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy od daty odbioru remontera drogowego (okres gwarancji stanowi kryteriów oceny ofert w postępowaniu).
g)Wykonawca dostarczy wraz z remonterem drogowym instrukcję obsługi remontera drogowego w języku polskim, katalog części zamiennych w języku polskim, karty gwarancyjne oraz deklaracje zgodności CE.
h)Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem dokumenty (wymagane atesty) i musi spełniać warunki techniczne zgodne z polskimi i europejskimi normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strasslider Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952581290
7.3.3) Ulica: Sielecka 15
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z WSCHOWY
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Wschowskiego
- Detaliczne dostawy paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o. o. w roku kalendarzowym 2026 r.
- Badania wody oraz ścieków oczyszczonych i surowych dla Zakładu Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o. o. w 2026 r.
więcej: przetargi w Wschowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





