eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączOpracowanie materiałów dydaktycznych w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności (BCU)".



Ogłoszenie z dnia 2025-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie materiałów dydaktycznych w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności (BCU)”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Zespół Jednostek Edukacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522725957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 61

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medykns.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/sppsmisiwwnsaczu,m,3656,zamowienia-publiczne.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8997abd-9e1a-47bd-8b82-92fc3b41167c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie materiałów dydaktycznych w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności (BCU)”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8997abd-9e1a-47bd-8b82-92fc3b41167c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090205/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Opracowanie materiałów dydaktycznych do platformy edukacyjnej w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia jest finansowany w ramach przedsięwzięcia pn.: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności” Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności” Komponent: „Odporność i konkurencyjność gospodarki”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474948

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BCU.261.9-1/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 80000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów dydaktycznych w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) - Krajowy Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Komponent: „Odporność i konkurencyjność gospodarki”, Cel szczegółowy Komponentu A3. Doskonalenie systemu edukacji, mechanizmów uczenia się przez całe życie w kierunku lepszego dopasowania do potrzeb nowoczesnej gospodarki, wzrostu innowacyjności, zwiększenia transferu nowych technologii oraz zielonej transformacji, Reforma A.3.1 Kadry dla nowoczesnej gospodarki – poprawa dopasowania umiejętności
i kwalifikacji do wymogów rynku pracy w związku z wdrażaniem nowych technologii w gospodarce oraz zieloną i cyfrową transformacją Inwestycja A3.1.1 „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie”.
2. Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe opracowanie, redakcję oraz przygotowanie graficzne materiałów dydaktycznych przeznaczonych do realizacji kształcenia w ramach przedsięwzięcia, na podstawie treści przekazanych przez Zamawiającego. Materiały muszą zostać dostosowane do publikacji w aplikacji edukacyjnej, zgodnie z określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wytycznymi.
3. Wykonawca jest zobowiązany do:
1) realizacji i dostarczenia materiałów multimedialnych (prezentacji i skryptów, w których umieszczone zostaną zdjęcia, grafiki oraz nagrania audio), w oparciu o zatwierdzoną identyfikację wizualną,
2) opracowania projektu graficznego materiałów dydaktycznych i dostosowania ich do aplikacji edukacyjnej,
3) wykonania korekty językowej oraz redakcyjnej materiałów,
4) przygotowania materiałów w wersjach roboczych i ostatecznych, zgodnie z wytycznymi programu KPO
5) zapewnienie zgodności opracowanych treści i form z zasadami dostępności cyfrowej, w tym zawartymi w:
a) Strategii promocji i informacji KPO
https://www.frse.org.pl/kpo-bcu-wnioskowanie-konkurs-iii
b) Księdze Identyfikacji Wizualnej KPO
https://www.frse.org.pl/kpo-bcu-wnioskowanie-konkurs-iii
c) informacjami dotyczącymi identyfikacji wizualnej:
https://www.gov.pl/web/planodbudowy/strategia-promocji-i-informacji-kpo
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
5. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, SWZ oraz zgodnie z postanowieniami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiącymi Załącznik nr 2 do SWZ.
6. Miejsce realizacji zamówienia – Polska, woj. małopolskie i woj. śląskie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79961300-1 - Specjalistyczne usługi fotograficzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie stosownie do brzmienia art. 255 pkt 1) – w postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
Z tych też względów Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.