Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00457998/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawy bieżące autobusów użytkowanych przez jednostki wojskowe
w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy w roku 2023-2024 - sprawa nr 108/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawy bieżące autobusów użytkowanych przez jednostki wojskowew Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy w roku 2023-2024 - sprawa nr 108/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-936bae4f-6c04-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061141/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.36 Naprawy bieżące autobusów użytkowanych przez jednoostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457998/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 108/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156910,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących autobusów użytkowanych przez 13 WOG w Grudziądzu, JW 1109 w Grudziądzu, CSLog w Grupie i Grudziądzu.Zakres wykonania usługi obejmuje:
- wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania autobusów, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu autobusów objętych przedmiotem zamówienia,
- wykonywanie napraw bieżących,
- wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w autobusie,
- utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,
- montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
- wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych
i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie.
- holowanie/transport autobusu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (Użytkowników pojazdu) objętych danych zadaniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 50113100-1 - Usługi w zakresie napraw autobusów
4.5.5.) Wartość części: 105691,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących autobusów użytkowanych przez JW 3136 w Chełmnie.Zakres wykonania usługi obejmuje:
- wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania autobusów, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu autobusów objętych przedmiotem zamówienia,
- wykonywanie napraw bieżących,
- wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w autobusie,
- utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,
- montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
- wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych
i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie.
- holowanie/transport autobusu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (Użytkowników pojazdu) objętych danych zadaniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 50113100-1 - Usługi w zakresie napraw autobusów
4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących autobusów użytkowanych przez JW 3537 Brodnica.Zakres wykonania usługi obejmuje:
- wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania autobusów, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu autobusów objętych przedmiotem zamówienia,
- wykonywanie napraw bieżących,
- wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w autobusie,
- utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,
- montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
- wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych
i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie.
- holowanie/transport autobusu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (Użytkowników pojazdu) objętych danych zadaniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 50113100-1 - Usługi w zakresie napraw autobusów
4.5.5.) Wartość części: 48780,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDPOL Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792736748
7.3.3) Ulica: Suwalska 55
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792736748
7.3.3) Ulica: Suwalska 55
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792736748
7.3.3) Ulica: Suwalska 55
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość umowy stanowi całkowita cena zapłacona Wykonawcy za realizację usługi z uwzględnieniem wszystkich kosztów i składników związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego. Wartość tę określa się na podstawie iloczynu cen jednostkowych (za jedną roboczogodzinę) oraz liczby przepracowanych roboczogodzin oraz cen części zamiennych i materiałów niezbędnych do wykonania naprawy (o ile nie zapewni ich Zamawiający).
Wartość umowy z wyszczególnieniem części zamówienia:
1) część nr 1: oferowana cena (brutto):
poz. 1 formularza ofertowego – 1 roboczogodzina: 221,40 zł
poz. 2 formularza ofertowego – ryczałt za 1 szt. holowania: 1 107,00 zł
2) część nr 2: oferowana cena (brutto):
poz. 1 formularza ofertowego – 1 roboczogodzina: 221,40 zł
poz. 2 formularza ofertowego – ryczałt za 1 szt. holowania: 1 107,00 zł
3) część nr 3: oferowana cena (brutto):
poz. 1 formularza ofertowego – 1 roboczogodzina: 221,40 zł
poz. 2 formularza ofertowego – ryczałt za 1 szt. holowania: 1 107,00 zł
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Modern Oddz Psych Dzieci i Młodzieży w Reg Szpit Specjal im. dr. Wł. Bieg w Gdzu, w celu podniesienia bezp pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świad usług w zakresie psych dzieci i młodz
- Dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, ogumienia, żarówek i bezpieczników oraz akumulatorów do pojazdów - sprawa nr 20/2024
- Przeglądy sprzętu pożarniczego - sprawa numer 22/2024
- Wzorcowanie i kalibracja systemu monitoringu zbiorników paliwowych wraz z wymianą detektora DEX-31.K/N w składzie paliw Gardeja- sprawa numer 21/2024
- Dostawy warzyw (świeżych i kiszonych) i owoców
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.