eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nasielsk › Rozbudowa sieci drogowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na obszarze miasta i gminy Nasielsk - nr3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci drogowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na obszarze miasta i gminy Nasielsk - nr3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NASIELSK

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Programów Strukturalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377899

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elektronowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Nasielsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-190

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@nasielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci drogowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na obszarze miasta i gminy Nasielsk - nr3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec1cf7c7-e011-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493636

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025218/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa sieci drogowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na obszarze miasta i gminy Nasielsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185597/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

D. Budowa drogi gminnej nr 240313W na odcinku od drogi powiatowej nr 2424W (wraz ze skrzyżowaniem na działce nr 176) w miejscowości Paulinowo do działki nr 98 stanowiącej pas drogi wojewódzkiej nr 632 (bez skrzyżowania) w miejscowości Chrcynno
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa drogi gminnej nr 240313W na odcinku od drogi powiatowej nr 2424W wraz z rozbudową skrzyżowania, w miejscowości Paulinowo do działki nr 98 stanowiącej pas drogi wojewódzkiej nr 632 (bez skrzyżowania) w miejscowości Chrcynno.
Długość projektowanego odcinka drogi 240313W wynosi 2254,13 m (km 1+986,15÷ 4+240,28). Na włączeniu do drogi powiatowej oraz od km ok. 2+298 do km ok. 2+498 pas drogowy drogi 240313W został poszerzony.
Projektowane konstrukcje jezdni odpowiadają kategorii ruchu KR3.
Na odcinku robot podłoże drogi sklasyfikowano w dwóch grupach nośności podłoża:
 G3 - km 1+986,15 ÷ 3+355,00,
 G4 - km 3+355,00 ÷ 4+240,28.
Zakres inwestycji obejmuje:
 roboty przygotowawcze,
 roboty ziemne,
 roboty odwodnieniowe - odprowadzenie wody opadowej z korony drogi będzie się odbywać powierzchniowo do istniejących i projektowanych rowów drogowych. Na odcinku od km 2+374,00 do km 2+460,00 wzdłuż zewnętrznej krawędzi lewego pobocza drogi, zaprojektowano ściek z płyt ściekowych betonowych szerokości 0,60 m.
 wykonanie podbudowy zgodnie z projektem wykonawczym,
 roboty nawierzchniowe - warstwa ścieralna z betonu asf. AC11S gr.4cm, warstwa wiążąca z betonu asf. AS16W gr. 5cm,
 wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
 zjazdy z projektowaną drogą odbywać się będą za pomocą zjazdów o szerokości 5,00 m. Na jezdniach zjazdów została zaprojektowana nawierzchnia asfaltowa. Pobocza na zjazdach należy wykonać z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (mieszanka niezwiązana). Projektowana szerokość poboczy zjazdów wynosi 0,75 m.Pod zjazdem w km 4+103,10 zaprojektowano przepust z rury z PEHD O 400 mm dwuściennej o sztywności obwodowej SN8, o długości l=8,00 m, ze ściankami czołowymi betonowymi prefabrykowanymi ze skrzydełkami. Pod pozostałymi zjazdami, przepusty nie zostały zaprojektowane,
 roboty wykończeniowe,
 wykonanie elementów stałej organizacji ruchu.

Informacja dla wykonawców:
 podstawą do opracowania ceny ryczałtowej powyższego zakresu jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załączony przedmiar robót służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia w celu uzyskania informacji koniecznych do obliczenia ceny, przygotowania ofert i zawarcia umowy;
 przy wycenie danej części zamówienia należy wziąć pod uwagę opinię techniczną dot. aktualizacji i korekty projektu, która zmienia część parametrów zawartych w projekcie budowlanym i przy kalkulacji należy przyjąć założenia w niej zawarte.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 4104078,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przebudowa drogi gminnej relacji Siennica – Paulinowo.
Droga gminna (ul. Krańcowa) przeznaczona do przebudowy zlokalizowana jest w miejscowości Siennica i Paulinowo, przy południowej granicy miasta Nasielsk, gmina Nasielsk. Początek pikietażu trasy znajduje się w km 0+000 w osi drogi powiatowej nr 2409W relacja Pomiechówek - Nasielsk, a początek robót w km 0+003, natomiast koniec trasy i robót w km 1+990 obejmując geometrię skrzyżowania z drogą powiatową nr 2424W relacja Nasielsk - Nuna.
Zakres inwestycji obejmuje:
 roboty przygotowawcze,
 roboty ziemne,
 roboty odwodnieniowe,
 wykonanie podbudowy : warstwa odsączająca z pospółki gr.15 cm, podbudowa z
kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm stabilizowana mechanicznie,
 roboty nawierzchniowe wykonane z betonu asfaltowego: nawierzchnia z mieszanki
mineralno-bitumicznej AC 16 W gr. 5 cm, nawierzchnia z mieszanki mineralno-
bitumicznej AC 11 S gr. 4 cm,
 wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
 zjazdy z kruszywa łamanego,
 roboty wykończeniowe,
 wykonanie elementów stałej organizacji ruchu.


UWAGA
 na odcinku 0+003 - 0+850 przyjąć jednokrotne skropienie emulsją kationową wraz z czyszczeniem, grubość warstwy ścieralnej 4cm wraz z uzupełnieniem poboczy zgodnie z projektem, {odcinek został wykonany wcześniej z warstwą wiążącą},
 pozostały odcinek od 0+850 do 1+ 990 zgodnie z projektem,
 podstawą do opracowania ceny ryczałtowej powyższego zakresu jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załączony przedmiar robót służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia w celu uzyskania informacji koniecznych do obliczenia ceny, przygotowania ofert i zawarcia umowy.

B. Budowa dróg gminnych ul. Łączna, ul. Przechodnia, ul. Podmiejska w Nasielsku
Budowa ul. Łączna na odcinku 0+012,24 ÷ 0+360,00
Zakres inwestycji obejmuje:
 wycinka drzew i krzewów wzdłuż projektowanej drogi,
 korytowanie pod nową konstrukcję nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów,
 rozbiórka istniejącej konstrukcji jezdni,
 budowa kanalizacji deszczowej zgodnie z projektem branżowym (od studni ST-28 do istniejącej studni ST-20 - długość 357,5 mb)
 budowa sieci wodociągowej ( całość zadania zgodnie z projektem branżowym – długość 444 mb),
 budowa projektowanej ulicy o nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikami i zjazdami do posesji,
 budowa oświetlenia ulicznego tj. kompletny montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami do istniejącej linii kablowej o numerach : 38/L2, 40/L1, 42/L3, 44/L2, 45/L3, 46/L1, 48/L3
 przebudowa sieci elektroenergetycznej SN ( od 0+000 do 0+415) zgodnie z projektem wykonawczym,
 przebudowa sieci elektroenergetycznej NN zgodnie z projektem wykonawczym,
 wykonanie elementów stałej organizacji ruchu.

UWAGA
Prace związane z rozbiórką, budową, przebudową sieci elektroenergetycznej należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie o przebudowę urządzeń elektroenergetycznych nr PJ068772/18, która stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Wszelkie koszty związane z realizacją wytycznych zawartych w umowie należy wliczyć w cenę ofertową, zaś obowiązki z niej wynikające zobowiązany będzie zrealizować Wykonawca.


C. Budowa dróg gminnych ul. Łączna, ul. Przechodnia, ul. Podmiejska w Nasielsku
Budowa ul. Podmiejska na odcinku 0+976 ÷ 1+447,75
Zakres inwestycji obejmuje:
 rozbiórka istniejącej konstrukcji jezdni na odcinku 0+976 km ÷ 1+202,44 km
 korytowanie pod nową konstrukcję nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów,
 budowa kanalizacji deszczowej zgodnie z projektem branżowym (od studni ST – 29 wraz z zrzutem do rzeki do studni ST- 30 - długość 32,5 mb, od studni ST - 31 wraz z zrzutem do rzeki do studni ST- 38 – długości 111m ) wraz z ułożeniem płyt ażurowych w odpływie wód deszczowych od zrzutu WL1 do rzeki;
 budowa projektowanej ulicy o nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikami i zjazdami do posesji na odcinku 0+976 km ÷ 1+202,44 km,
 budowa oświetlenia ulicznego zgodnie z projektem wykonawczym, tj. od ostatniej lamy w ulicy Przechodniej do skrzyżowania z ulicą Nowa Wieś;
 przebudowa sieci elektroenergetycznej SN zgodnie z projektem wykonawczym,
 przebudowa sieci elektroenergetycznej SN - PKP zgodnie z projektem wykonawczym,
 wykonanie elementów stałej organizacji ruchu
UWAGA
 prace związane z rozbiórką, budową, przebudową sieci elektroenergetycznej należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie o przebudowę urządzeń elektroenergetycznych nr PJ068772/18, która stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Wszelkie koszty związane z realizacją wytycznych zawartych w umowie należy wliczyć w cenę ofertową, zaś obowiązki z niej wynikające zobowiązany będzie zrealizować Wykonawca;
 ze względu na specyficzne warunki gruntowo-wodne występujące na odcinku od km 0+976 do 1+091.99 (w rejonie rz. Nasielna) w tym zaleganie wody opadowej na terenach przyległych, zaleca się ,przed złożeniem ostatecznej oferty przez Wykonawcę, dokonania wizji w terenie,
 odcinek drogi w od km 0+976 do 1+ 093 należy wykonać według rysunków zamiennych dołączonych do dokumentacji przetargowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

31310000-2 - Sieci zasilające

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 5921177,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5842500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5842500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAZ-BRUK Marek Bazylewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681197270

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Osińskiego 19

7.3.4) Miejscowość: Nasielsk

7.3.5) Kod pocztowy: 05-190

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5842500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9286500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9286500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9286500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAZ-BRUK Marek Bazylewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681197270

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Osińskiego 19

7.3.4) Miejscowość: Nasielsk

7.3.5) Kod pocztowy: 05-190

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Energy Class Hubert Ziemiński - elektryka


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9286500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.