Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00398874/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00421451/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00427134/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00435830/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu monitoringu wideo VSS w budynku Urzędu Skarbowego w Pabianicach, przy ul. Zamkowej 26
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 25 47 000
1.5.8.) Numer faksu: 42 25 47 101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu monitoringu wideo VSS w budynku Urzędu Skarbowego w Pabianicach, przy ul. Zamkowej 262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae0691ce-3a9c-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104503/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu monitoringu wideo VSS w budynku Urzędu Skarbowego w Pabianicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398874
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu monitoringu wideo VSS w budynku Urzędu Skarbowego w Łodzi, zlokalizowanego przy ul. Zamkowej 26. Budynek A jest dwukondygnacyjny z piwnicą i wpisany do rejestru zabytków. Budynek B jest jednokondygnacyjny, budynek C jest trzykondygnacyjny, budynek D również trzykondygnacyjny. W związku z tym, że budynek jest obiektem budowlanym wpisanym
do rejestru zabytków, posiada uzyskane pozwolenie na budowę, na wykonanie prac objętych projektem.
Zakres prac do wykonania to w szczególności:
Kompleksowe wykonanie instalacji słaboprądowych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania budynku,
Wykonanie tras kablowych w postaci listew PCV, ułożenia ciągów rur i korytek kablowych,
Ułożenie okablowania instalacji słaboprądowych w budynku,
Montaż, uruchomienie, zaprogramowanie i sprawdzenie urządzeń instalacji
w budynku.
Wszelkie prace związane z wykonaniem instalacji, stanowiące przedmiot specyfikacji technicznej, należy wykonać zgodnie z założeniami i parametrami określonymi w niniejszej specyfikacji technicznej oraz w dokumentacji projektu wykonawczego.
2. Zamówienie obejmuje instalacje sytemu VSS celem poprawy bezpieczeństwa obiektu oraz uzyskania możliwości weryfikacji zaistniałych incydentów oraz ewentualnie pozyskania materiału dowodowego.
3. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Projekt Wykonawczy – Projekt techniczny systemu monitoringu wideo VSS – Załącznik nr 1A do SWZ;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik nr 1B do SWZ;
3) Dokumentacja techniczna – Załącznik nr 2 do SWZ;
4) Przedmiar – Załącznik nr 3 do SWZ;
5) Wzór umowy – Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło w terminie 10 tygodni
od daty podpisania umowy.
5. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób (pracownicy fizyczni) wykonujących wszelkie czynności obejmujące bezpośrednią realizację przedmiotowych robót. Przedmiotowy wymóg nie dotyczy czynności związanych z kierowaniem robotami, nadzorem nad realizowanymi robotami oraz transportem materiałów i osób na teren realizowanych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
31213300-5 - Szafy kablowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207378,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207378,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADW Projekt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000636223
7.3.3) Ulica: mjr. Jana Piwnika-Ponurego 1/49
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207378,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Naprawy pojazdów silnikowych w latach 2026 - 2027: samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek będących w dyspozycji ZDW.
- Sprzątanie pomieszczeń Rejonów Dróg Wojewódzkich i Obwodów Drogowych w 2026 roku w podziale na zadania
- Dostawa serwera wraz z macierzą dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawy sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg wojewódzkich z podziałem na zadania roku 2026 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi
- "Dostawa i montaż urządzeń do rozbudowy sieci elektroenergetycznej na terenie kampusu A Politechniki Łódzkiej o elementy telemechaniki"
- 79/ZP/2025 Dostawa czasopism, tygodników, prasy codziennej, krajowej dla Uniwersytetu Łódzkiego na rok 2026.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Pawilonu rekreacyjno-sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną oraz montażem fotowoltaiki i pomp ciepła.
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Publicznym w Szczytnej
- Budowa oświetlenia dróg gminnych na terenie Gminy Świlcza w 2025 r. Etap II
- Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 2330Z m. Różewo od skrzyżowania do m. Skrzatusz do skrzyżowania do m. Przybkowo
- Dostosowanie i remont piwnicy w Starostwie Powiatowym w Otwocku przy ul. Komunardów 10 z przeznaczeniem na magazyn - etap II, wylanie posadzki
- Doposażenie ujęć wody na terenie Gminy Rejowiec Fabryczny w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Szafy kablowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





