Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00385883/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
- 2025/BZP 00404113/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa chodników oraz parkingów na terenie powiatu monieckiego, w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Moniecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5 A
1.5.2.) Miejscowość: Mońki
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@monki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://monki.ezamawiajacy.pl/pn/monki/demand/228224/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa chodników oraz parkingów na terenie powiatu monieckiego, w systemie "zaprojektuj i wybuduj"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4c3fa45-5fab-4c02-a7ee-97b2185ba54b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023947/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa chodników na terenie Powiatu Monieckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385883
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ASI.272.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odpowiedniej dokumentacji projektowej, pozyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji oraz wykonanie prac budowlanych polegających na budowie chodnika dla pieszych o szerokości 1,80 m i długości ok. 38 m (lewa strona drogi) oraz ok. 50 m (lewa strona drogi) wraz z wjazdem na posesję, w ciągu drogi powiatowej Nr 1367B, na działkach oznaczonych nr geod. 111 i 22/6 w obrębie 0015 Kuczyn, gmina Mońki4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 12295,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odpowiedniej dokumentacji projektowej, pozyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji oraz wykonanie prac budowlanych polegających na budowie chodnika dla pieszych o szerokości 1,80 m i długości ok. 115 m po lewej stronie drogi oraz ok. 30 m po prawej stronie drogi (w tym wjazd na posesję ok. 12 m2), w ciągu drogi powiatowej Nr 1364B, na działce oznaczonej nr geod. 134 obrębi 0021 Mejły, gmina Mońki4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 11691,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odpowiedniej dokumentacji projektowej, pozyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji oraz wykonanie prac budowlanych polegających na budowie chodnika dla pieszych o szerokości 1,8 m i długości ok. 110 m po lewej stronie drogi oraz ok. 40 m po stronie prawej wraz z wjazdem na posesję o powierzchni ok. 15 m2, w ciągu drogi powiatowej Nr 1366B, na działce oznaczonej nr geod. 90 obręb 0031 Sobieski, gmina Mońki4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 12869,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odpowiedniej dokumentacji projektowej, pozyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji oraz wykonanie prac budowlanych polegających na przebudowie/remoncie istniejących chodników dla pieszych oraz wjazdów na posesje o szerokości 1,20 m – 1,50 m i długości ok. 330 m (w tym ok. 112 m po lewej stronie drogi i ok. 218 m po prawej stronie drogi), w ciągu drogi powiatowej Nr 1416B, na działkach oznaczonych nr geod. 258, 255/2, 247/1 obręb 0007 Hornostaje, gmina Mońki. Przebudowę należy wykonać z istniejącego, wbudowanego materiału.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 7939,02 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odpowiedniej dokumentacji projektowej, pozyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji oraz wykonanie prac budowlanych polegających na budowie chodnika dla pieszych o szerokości 2,0 m i długości ok. 10 m po stronie prawej drogi wraz z 2 wjazdami na posesje (położone na działkach oznaczonych nr geod. 47/1 i 63/2) po lewej stronie drogi, w ciągu drogi powiatowej Nr 1848B, na działce oznaczonej nr geod. 210/4 obręb Piwowary, gmina Goniądz4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 13192,06 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odpowiedniej dokumentacji projektowej, pozyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji oraz wykonanie prac budowlanych polegających na budowie parkingu/miejsc postojowych o powierzchni ok. 488 m2 oraz 2 wjazdów na posesję, w ciągu drogi powiatowej Nr 2357B, na działce oznaczonej nr geod. 328 obręb Mońki, na wysokości działki oznaczonej nr geod. 324.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część 1 zamówienia złożono 6 ofert. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę oferuje realizację zamówienia za kwotę 40 235,76 zł brutto. Zamawiający na sfinansowanie części 1 zamówienia zamierzał przeznaczyć 21 030 zł brutto. Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty.
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu oferty najkorzystniejszej”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część 2 zamówienia złożono 6 ofert. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę oferuje realizację zamówienia za kwotę 63 394,20 zł brutto. Zamawiający na sfinansowanie części 2 zamówienia zamierzał przeznaczyć 34 050 zł brutto. Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty.
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu oferty najkorzystniejszej”.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część 3 zamówienia złożono 6 ofert. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę oferuje realizację zamówienia za kwotę 66 051 zł brutto. Zamawiający na sfinansowanie części 3 zamówienia zamierzał przeznaczyć 46 789,20 zł brutto. Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty.
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu oferty najkorzystniejszej”.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część 4 zamówienia złożono 6 ofert. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę oferuje realizację zamówienia za kwotę 46 789,20 zł brutto. Zamawiający na sfinansowanie części 4 zamówienia zamierzał przeznaczyć 25 000 zł brutto. Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty.
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu oferty najkorzystniejszej”.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15805,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95202 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15805,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Murarski Janusz Rutkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191008920
7.3.3) Ulica: Ogrodowa
7.3.4) Miejscowość: Goniądz
7.3.5) Kod pocztowy: 19-110
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15805,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część 6 zamówienia złożono 6 ofert. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę oferuje realizację zamówienia za kwotę 120 343,20 zł brutto. Zamawiający na sfinansowanie części 6 zamówienia zamierzał przeznaczyć 65 000 zł brutto. Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty.
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu oferty najkorzystniejszej”.
INNE PRZETARGI Z MONIEK
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola w Mońkach.
- Wyłapywanie, transport oraz utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Mońki w 2026 roku
więcej: przetargi w Mońkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej nr 83 w m. Biskupice w woj. łódzkim
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- "Remont i przebudowa nawierzchni chodników Placu Rynkowego we Wrocławiu wraz z nasadzeniami drzew i zieleni ozdobnej", zadanie realizowane w ramach Programu Zielona Rewolucja.
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ścieżki pieszo-rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- "Budowa oświetlenia dedykowanego wraz z poprawą brd w ciągu drogi krajowej nr 42 w m. Przedbórz w województwie łódzkim"
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





