eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MońkiBudowa i przebudowa chodników oraz parkingów na terenie powiatu monieckiego, w systemie "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa chodników oraz parkingów na terenie powiatu monieckiego, w systemie "zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Moniecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5 A

1.5.2.) Miejscowość: Mońki

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@monki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://monki.ezamawiajacy.pl/pn/monki/demand/228224/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa chodników oraz parkingów na terenie powiatu monieckiego, w systemie "zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4c3fa45-5fab-4c02-a7ee-97b2185ba54b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023947/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa chodników na terenie Powiatu Monieckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385883

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ASI.272.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odpowiedniej dokumentacji projektowej, pozyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji oraz wykonanie prac budowlanych polegających na budowie chodnika dla pieszych o szerokości 1,80 m i długości ok. 38 m (lewa strona drogi) oraz ok. 50 m (lewa strona drogi) wraz z wjazdem na posesję, w ciągu drogi powiatowej Nr 1367B, na działkach oznaczonych nr geod. 111 i 22/6 w obrębie 0015 Kuczyn, gmina Mońki

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 12295,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odpowiedniej dokumentacji projektowej, pozyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji oraz wykonanie prac budowlanych polegających na budowie chodnika dla pieszych o szerokości 1,80 m i długości ok. 115 m po lewej stronie drogi oraz ok. 30 m po prawej stronie drogi (w tym wjazd na posesję ok. 12 m2), w ciągu drogi powiatowej Nr 1364B, na działce oznaczonej nr geod. 134 obrębi 0021 Mejły, gmina Mońki

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 11691,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odpowiedniej dokumentacji projektowej, pozyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji oraz wykonanie prac budowlanych polegających na budowie chodnika dla pieszych o szerokości 1,8 m i długości ok. 110 m po lewej stronie drogi oraz ok. 40 m po stronie prawej wraz z wjazdem na posesję o powierzchni ok. 15 m2, w ciągu drogi powiatowej Nr 1366B, na działce oznaczonej nr geod. 90 obręb 0031 Sobieski, gmina Mońki

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 12869,11 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odpowiedniej dokumentacji projektowej, pozyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji oraz wykonanie prac budowlanych polegających na przebudowie/remoncie istniejących chodników dla pieszych oraz wjazdów na posesje o szerokości 1,20 m – 1,50 m i długości ok. 330 m (w tym ok. 112 m po lewej stronie drogi i ok. 218 m po prawej stronie drogi), w ciągu drogi powiatowej Nr 1416B, na działkach oznaczonych nr geod. 258, 255/2, 247/1 obręb 0007 Hornostaje, gmina Mońki. Przebudowę należy wykonać z istniejącego, wbudowanego materiału.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 7939,02 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odpowiedniej dokumentacji projektowej, pozyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji oraz wykonanie prac budowlanych polegających na budowie chodnika dla pieszych o szerokości 2,0 m i długości ok. 10 m po stronie prawej drogi wraz z 2 wjazdami na posesje (położone na działkach oznaczonych nr geod. 47/1 i 63/2) po lewej stronie drogi, w ciągu drogi powiatowej Nr 1848B, na działce oznaczonej nr geod. 210/4 obręb Piwowary, gmina Goniądz

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 13192,06 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odpowiedniej dokumentacji projektowej, pozyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji oraz wykonanie prac budowlanych polegających na budowie parkingu/miejsc postojowych o powierzchni ok. 488 m2 oraz 2 wjazdów na posesję, w ciągu drogi powiatowej Nr 2357B, na działce oznaczonej nr geod. 328 obręb Mońki, na wysokości działki oznaczonej nr geod. 324.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 1 zamówienia złożono 6 ofert. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę oferuje realizację zamówienia za kwotę 40 235,76 zł brutto. Zamawiający na sfinansowanie części 1 zamówienia zamierzał przeznaczyć 21 030 zł brutto. Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty.
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu oferty najkorzystniejszej”.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 2 zamówienia złożono 6 ofert. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę oferuje realizację zamówienia za kwotę 63 394,20 zł brutto. Zamawiający na sfinansowanie części 2 zamówienia zamierzał przeznaczyć 34 050 zł brutto. Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty.
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu oferty najkorzystniejszej”.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 3 zamówienia złożono 6 ofert. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę oferuje realizację zamówienia za kwotę 66 051 zł brutto. Zamawiający na sfinansowanie części 3 zamówienia zamierzał przeznaczyć 46 789,20 zł brutto. Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty.
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu oferty najkorzystniejszej”.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 4 zamówienia złożono 6 ofert. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę oferuje realizację zamówienia za kwotę 46 789,20 zł brutto. Zamawiający na sfinansowanie części 4 zamówienia zamierzał przeznaczyć 25 000 zł brutto. Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty.
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu oferty najkorzystniejszej”.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15805,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95202 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15805,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Murarski Janusz Rutkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191008920

7.3.3) Ulica: Ogrodowa

7.3.4) Miejscowość: Goniądz

7.3.5) Kod pocztowy: 19-110

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15805,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 6 zamówienia złożono 6 ofert. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę oferuje realizację zamówienia za kwotę 120 343,20 zł brutto. Zamawiający na sfinansowanie części 6 zamówienia zamierzał przeznaczyć 65 000 zł brutto. Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty.
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu oferty najkorzystniejszej”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.