Ogłoszenie z dnia 2024-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00102396/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
- 2024/BZP 00209383/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-19
- 2024/BZP 00216912/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostarczenie oraz montaż elementów stanowiących modyfikację oraz doposażenie systemów przechowywania eksponatów - regałów automatycznych Lean Lift oraz Rotomat posiadanych przez Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WOJSKA POLSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140861819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@muzeumwp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d45f9150-6168-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostarczenie oraz montaż elementów stanowiących modyfikację oraz doposażenie systemów przechowywania eksponatów - regałów automatycznych Lean Lift oraz Rotomat posiadanych przez Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d45f9150-6168-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067363/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa mebli magazynowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102396
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/MO/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 693000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wraz z montażem i instalacją nowych elementów stanowiących modyfikację oraz doposażenie pionowych systemów przechowywania eksponatów muzealnych - regałów automatycznych Lean Lift oraz Rotomat posiadanych przez Zamawiającego.
LEAN LIFT – 2060-1270/415/240/75/150/20HS; rok produkcji 2021;
ROTOMAT – 950/125/365/772; rok produkcji 2021.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848085,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84808,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848085,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ISL INNOWACYJNE SYSTEMY LOGISTYCZNE Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792673811
7.3.3) Ulica: ul. Skrajna 3B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-331
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ISL INNOWACYJNE SYSTEMY LOGISTYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ISL INNOWACYJNE SYSTEMY LOGISTYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848085,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-14INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
- PRZEGLĄDY DŹWIGÓW W OKRL KRAKÓW, ORL ZABIERZÓW, OKRL RZESZÓW
- Przedłużenie licencji oraz wsparcia dla oprogramowania firmy Nutanix dla systemu ADE
- Dostawa i montaż kurtyny przeciwpożarowej wraz z demontażem uszkodzonej
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do oznaczeń immunodiagnostycznych i biochemicznych wraz z dzierżawą zintegrowanego analizatora
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla stacjonarnej klimatyzacji budynku użytkowego przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej wykonaniem w systemie "projektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do ośrodków szkolnych w ramach projektu pt. "Edukacja dostępna dla wszystkich w gminie Tuchomie".
- ZAKUP WYPOSAŻENIA RÓŻNEGO RODZAJU DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
- Dostawa mebli dla Akademii Tarnowskiej- etap II
- Zakup regałów
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
- Dostawa mebli i wyposażenia dla placówki opiekuńczo-wychowawczej w Sieradzu w ramach inwestycji pn. "Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej w S-dzu wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem
więcej: Regały »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.