eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOdnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy (2części)



Ogłoszenie z dnia 2025-10-22

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy (2części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mińska 63A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-828

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.8.) Numer faksu: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.zgnpragapld.pl/menu_powyzej_130000.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy (2części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdba857a-24fa-4fcf-86a3-8e89317c4172

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024333/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.69 odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy (2 części) (przewidziano do 200% zamówień podobnych do wartości zamówienia podstawowego)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zgnpragapld.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się, zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, co obejmuje w szczególności składanie w postępowaniu ofert, dokumentów i oświadczeń, zawiadomień oraz informacji przy użyciu Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://zgnpragapld.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w instrukcji dostępnej pod adresem: https://zgnpragapld.ezamawiajacy.pl.
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy Zakupowej:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie ZGN Praga Południe:
https://zgnpragapld.ezamawiajacy.pl. lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 12 godzin w dni robocze. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w pkt 35 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/Rb/86/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część I – Odnowienie pustostanów pierwsza transza, obejmująca od 3 do 10 pustostanów z obszaru administrowanego przez Zamawiającego wskazanych po podpisaniu umowy w trybie w niej uregulowanym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, stanowiących nie więcej niż 200% całkowitej wartości umowy.
2. Zakres zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych obejmuje m.in.:
1) roboty ogólnobudowlane,
2) roboty sanitarne,
3) roboty elektryczne,
3. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót zostaną udzielone na warunkach określonych we wzorze umowy do niniejszego postępowania oraz z uwzględnieniem klauzul waloryzacyjnych wynikających z ustawy Pzp z tym, że waloryzacja może zostać wprowadzona w czasie trwania procedury negocjacji nie wcześniej, niż po upływie 6 miesięcy od zakończenia umowy pierwotnej.
4. Waloryzacji mogą podlegać ceny lub stawki roboczogodziny, polegające na zmianie (powiększeniu albo obniżeniu) cen jednostkowych i stawki roboczogodziny netto kosztorysu ofertowego o wartość procentowej zmiany średniej ceny danego materiału lub stawki roboczogodziny w wydawnictwie SEKOCENBUD pomiędzy pierwszą publikacją SEKOCENBUD po podpisaniu umowy, a kolejnymi publikacjami SEKOCENBUD dla województwa mazowieckiego.
5. Cena jednostkowa lub stawka roboczogodziny w wyniku waloryzacji nie może być wyższa niż 150 % ceny jednostkowej lub stawki określonej w pierwotnym kosztorysie ofertowym. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego przekroczenia limitu, o którym mowa w zd. 1, w wyniku danej waloryzacji, umowa będzie podległa rozwiązaniu w niewykonanym zakresie, a roboty nierozliczone podlegają rozliczeniu po cenach i stawce zwaloryzowanych w zakresie, w jakim nie prowadzi to do przekroczenia ww. limitu. W pozostałym zakresie rozliczenie następuje po cenach dotychczasowych. Zamawiający informuje Wykonawcę o stwierdzeniu ww. przekroczenia. Zamawiający może, w terminie 30 dni od dnia stwierdzenia ww. przekroczenia, złożyć wiążące Wykonawcę oświadczenie o woli kontynuacji umowy wskazując nowe ceny jednostkowe netto lub stawkę roboczogodziny i wprowadzane następnie do umowy na podstawie stosownego aneksu.
6. Wynagrodzenie wykonawcy otrzymane w wyniku waloryzacji, nie może być wyższe niż 108 % maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w umowie pierwotnej. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego przekroczenia limitu, o którym mowa w zd. 1, w wyniku danej waloryzacji, umowa podlega rozwiązaniu w niewykonanym zakresie, a roboty nierozliczone podlegają rozliczeniu po cenach zwaloryzowanych w zakresie, w jakim nie prowadzi to do przekroczenia ww. limitu. W pozostałym zakresie rozliczenie następuje po cenach dotychczasowych. Zamawiający informuje Wykonawcę o stwierdzeniu ww. przekroczenia. Zamawiający może, w terminie 30 dni od dnia stwierdzenia ww. przekroczenia, złożyć wiążące Wykonawcę oświadczenie o woli kontynuacji umowy wskazując nową kwotę maksymalnego wynagrodzenia brutto wprowadzaną następnie do umowy na podstawie stosownego aneksu.
7. Waloryzacja, może też polegać na wstecznym przeliczeniu wartości złożonej faktury i złożeniu jej korekty, jeśli faktura obejmuje wynagrodzenie za usługi wykonane po dacie złożenia wniosku, a przed dokonaniem waloryzacji.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi robót budowlanych

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przystąpienia do usuwania wad w okresie gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Odnowienie pustostanów druga transza, obejmująca od 3 do 10 pustostanów z obszaru administrowanego przez Zamawiającego wskazanych po podpisaniu umowy w trybie w niej uregulowanym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, stanowiących nie więcej niż 200% całkowitej wartości umowy.
2. Zakres zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych obejmuje m.in.:
1) roboty ogólnobudowlane,
2) roboty sanitarne,
3) roboty elektryczne,
3. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót zostaną udzielone na warunkach określonych we wzorze umowy do niniejszego postępowania oraz z uwzględnieniem klauzul waloryzacyjnych wynikających z ustawy Pzp z tym, że waloryzacja może zostać wprowadzona w czasie trwania procedury negocjacji nie wcześniej, niż po upływie 6 miesięcy od zakończenia umowy pierwotnej.
4. Waloryzacji mogą podlegać ceny lub stawki roboczogodziny, polegające na zmianie (powiększeniu albo obniżeniu) cen jednostkowych i stawki roboczogodziny netto kosztorysu ofertowego o wartość procentowej zmiany średniej ceny danego materiału lub stawki roboczogodziny w wydawnictwie SEKOCENBUD pomiędzy pierwszą publikacją SEKOCENBUD po podpisaniu umowy, a kolejnymi publikacjami SEKOCENBUD dla województwa mazowieckiego.
5. Cena jednostkowa lub stawka roboczogodziny w wyniku waloryzacji nie może być wyższa niż 150 % ceny jednostkowej lub stawki określonej w pierwotnym kosztorysie ofertowym. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego przekroczenia limitu, o którym mowa w zd. 1, w wyniku danej waloryzacji, umowa będzie podległa rozwiązaniu w niewykonanym zakresie, a roboty nierozliczone podlegają rozliczeniu po cenach i stawce zwaloryzowanych w zakresie, w jakim nie prowadzi to do przekroczenia ww. limitu. W pozostałym zakresie rozliczenie następuje po cenach dotychczasowych. Zamawiający informuje Wykonawcę o stwierdzeniu ww. przekroczenia. Zamawiający może, w terminie 30 dni od dnia stwierdzenia ww. przekroczenia, złożyć wiążące Wykonawcę oświadczenie o woli kontynuacji umowy wskazując nowe ceny jednostkowe netto lub stawkę roboczogodziny i wprowadzane następnie do umowy na podstawie stosownego aneksu.
6. Wynagrodzenie wykonawcy otrzymane w wyniku waloryzacji, nie może być wyższe niż 108 % maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w umowie pierwotnej. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego przekroczenia limitu, o którym mowa w zd. 1, w wyniku danej waloryzacji, umowa podlega rozwiązaniu w niewykonanym zakresie, a roboty nierozliczone podlegają rozliczeniu po cenach zwaloryzowanych w zakresie, w jakim nie prowadzi to do przekroczenia ww. limitu. W pozostałym zakresie rozliczenie następuje po cenach dotychczasowych. Zamawiający informuje Wykonawcę o stwierdzeniu ww. przekroczenia. Zamawiający może, w terminie 30 dni od dnia stwierdzenia ww. przekroczenia, złożyć wiążące Wykonawcę oświadczenie o woli kontynuacji umowy wskazując nową kwotę maksymalnego wynagrodzenia brutto wprowadzaną następnie do umowy na podstawie stosownego aneksu.
7. Waloryzacja, może też polegać na wstecznym przeliczeniu wartości złożonej faktury i złożeniu jej korekty, jeśli faktura obejmuje wynagrodzenie za usługi wykonane po dacie złożenia wniosku, a przed dokonaniem waloryzacji.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi robót budowlanych

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin przystąpienia do usuwania wad w okresie gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – zgodnego
z załącznikiem nr 5 do SWZ - dla każdej części oddzielnie,
2) oświadczenia wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wg treści załącznika Nr 6 do SWZ dla każdej części oddzielnie,
3) oświadczenia(ń) o aktualności oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu - wg treści Załącznika Nr 7 do SWZ,
4) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie za-mówienia (w szczególności gdy oferty zostały przygotowane niezależnie od siebie) – wg treści Załącznik Nr 8 do SWZ,
5) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych – wg treści załącznik Nr 9 do SWZ,
6) dokumentów wymienionych w ppkt 1 – 5 powyżej dotyczących:
a) podmiotów wspólnie składających ofertę oddzielnie dla każdego podmiotu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym, w pkt 25 SWZ, formie określonej w pkt 22 SWZ ofertę – oddzielnie dla każdej części zamówienia składającą się z:
1) wypełnionego Formularza Oferty dla każdej części oddzielnie – wg treści załącznika Nr 1.1 do SWZ, załącznika Nr 1.2 do SWZ,
2) kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą szczegółową na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących Załącznik nr 2.1 i 2.2 oraz 3 do SWZ (do kosztorysu zaleca się dołączyć zestawienia roboczogodzin, materiałów i sprzętu wraz z cenami) – oddzielnie dla każdej części zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ramach oferty wspólnej.
2. Podmioty składające wspólną ofertę:
1) zobowiązane są do ustanowienia w formie pisemnej pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów
występujących wspólnie;
3. Szczegółowe wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostały określone w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres dopuszczalnych zmian postanowień umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik 4 do SWZ - dla obu części zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa: https://zgnpragapld.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-06 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu min. :
1) dowodu zawarcia umowy ubezpieczenia OC oraz dowodu opłacenia składki z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż: 250.000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), zgodnie z zapisami § 7 ust. 1 wzoru umowy (dla każdej części zamówienia).
2. Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.