eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaRemont polegający na wymianie zużytych przenośników taśmowych PT2; PT3 i PT19 wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem na sortowni odpadów w Dziale Utylizacji Odpadów, PGKiM Łęczna sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont polegający na wymianie zużytych przenośników taśmowych PT2; PT3 i PT19 wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem na sortowni odpadów w Dziale Utylizacji Odpadów, PGKiM Łęczna sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430525592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasnystawska 54

1.5.2.) Miejscowość: Łęczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 817521044

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pgkim.leczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.leczna.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont polegający na wymianie zużytych przenośników taśmowych PT2; PT3 i PT19 wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem na sortowni odpadów w Dziale Utylizacji Odpadów, PGKiM Łęczna sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df2274ef-7386-4bb5-8f06-59528268b2c2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00455227

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiot zamówienia objęty jest ochroną prawa wyłącznego przysługującego konkretnemu przedsiębiorcy - a istnienie tego prawa skutkuje koniecznością udzielenia zamówienia temu konkretnemu podmiotowi. Z tego powodu podjęcie prac przez innego wykonawcę jest niemożliwe, a ta niemożliwość ma charakter „nieprzezwyciężalny”. Nabycie świadczenia zamiennego, innego oprogramowania sortowni, wiązałoby się ze zmianą zakresu (istoty) oraz znacznym podwyższeniem kosztów realizacji zamówienia i w konsekwencji przeorganizowaniem pracy całej sortowni. Zamawiający nie stwierdza potrzeby modernizacji całej sortowni - w tym oprogramowania - oraz nie posiada środków na sfinansowanie tak szerokiego zakresu prac. Remont wybranych elementów linii sortowniczej jest konieczny dla uniknięcia zagrożenia związanego z ciągłymi awariami i przestojami całej instalacji. W związku z tym zamawiający wdrożył procedurę udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Pzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP/5/2025

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 550000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. „Remont polegający na wymianie zużytych przenośników taśmowych PT2; PT3 i PT19 wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem na sortowni odpadów w Dziale Utylizacji Odpadów, PGKiM Łęczna sp. z o.o.”.
Ważne: Montaż przenośników może odbywać się etapami, w wyznaczone dni przez Zamawiającego tj. od piątku godziny 15:00 do poniedziałku 06:00.
Prace związane z demontażem istniejących i montażem dostarczonych nowych przenośników ze szczególnym uwzględnieniem terminu realizacji powinny być zgłaszane przez Wykonawcę i zaakceptowane pisemnie przez Zamawiającego.
Po każdej dokonanej wymianie poszczególnych przenośników, Wykonawca musi przygotować i uruchomić linię sortowniczą w sposób umożliwiający ciągłą pracę sortowni tj. pełne podłączenie automatyki jak i przygotowanie jej pod względem
mechanicznym. W okresie prowadzenia prac linia sortownicza musi być gotowa i w pełni sprawna w każdy poniedziałek o 07:00. Wykona i przekaże Zamawiającemu:
- instrukcję eksploatacji, użytkowania, obsługi dla wszystkich urządzeń, instalacji, maszyn lub systemów zamontowanych w Przedmiocie Zamówienia (w języku polskim);
- zaktualizowane schematy linii, nadane nowe numery poszczególnych jej części, prawidłowe i czytelne oznaczenie urządzeń znajdujących się w hali sortowni zaczynając od nr. 1 Rozrywarka worków i dalej kolejno.
- opisu poszczególnych urządzeń linii, przenośników wraz ze specyfikacją i opisem elementów (opis oznaczeń rolek, łożysk, motoreduktorów, rozmiar i specyfikacja taśm itp.) oraz aktualizacji oznaczeń urządzeń i przenośników w szafie sterującej automatyką zgodną ze stanem faktycznym.
- zaktualizowany dokument DTR całej linii sortowniczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42417000-2 - Podnośniki i przenośniki

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

51514000-8 - Usługi instalowania różnych maszyn ogólnego zastosowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIGMA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131045797

7.3.3) Ulica: Barak 6

7.3.4) Miejscowość: Jastków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.