Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00407971/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
- 2025/BZP 00418309/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup koparki kołowej z osprzętem dla akademii Pożarniczej w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Pożarnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 52/54
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-629
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@apoz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.apoz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sgsp.ezamawiajacy.pl/pn/apoz/demand/231191/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup koparki kołowej z osprzętem dla akademii Pożarniczej w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6c30b54-7090-4834-a1a3-8c9ae022edd6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407971
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/37/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparki kołowej wraz z osprzętem, oznakowanej zgodnie z Zarządzeniem nr 6 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 8 maja 2025 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej. (Dz. Urz. KG PSP 2025.9), o parametrach technicznych i warunkach minimalnych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” oraz załączniku nr 5 „Projektowane Postanowienia Umowy”.
2. Koparka wraz z osprzętem dostarczona w ramach realizacji przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowa, wyprodukowana nie wcześniej niż jak wskazano w załączniku nr 2 do SWZ,
nie będąca nigdy wcześniej przedmiotem badań, testów, wystaw, prezentacji ani ekspozycji, nienaprawiana, wolna od wad fizycznych i prawnych.
3. Koparka musi zostać dostarczona do siedziby Zamawiającego (Baza Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Gen. Wiktora Thommee 16, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki) – własnym staraniem Wykonawcy, na jego wyłączny koszt i ryzyko
4. Dostarczony pojazd musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta
lub od producenta i posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące wielkości oraz zakresu zamówienia, minimalnych parametrów koparki wraz z osprzętem, a także sposobu i warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały opisane w załącznikach do SWZ: nr 2 pn. „Opis przedmiotu zamówienia” oraz nr 5 pn. „Projektowane postanowienia umowy”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1137349,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1197897,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1137349,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Amago Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792119150
7.3.4) Miejscowość: Cholerzyn 383
7.3.5) Kod pocztowy: 32-060
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1137349,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sprzedaż i następcze przechowywanie produktu leczniczego przeciwgruźliczego (...) postępowanie uzupełniające)
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego pojemników służących do zbierania stałych, niebezpiecznych odpadów medycznych
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Dzielna 4 m. 22 część nr 2: A. Sulkiewicza 8 m. 12
- Druk i dystrybucja publikacji wybranych wzorów matematycznych oraz wybranych wzorów i stałych fizykochemicznych
- dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z pakietami powitalnymi z logo NFZ
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.130.2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup koparkoładowarki
- "Zakup minikoparki z osprzętem do 2800 kg w celu realizacji zadania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026".
- "Doposażenie podmiotów ochrony ludności i Gminy Jaworzno w sprzęt niezbędny do realizacji zadań z zakresu OliOC" - Zakup i dostarczenie koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym.
- "Zakup minikoparki na gąsienicach w ramach zadania budżetowego pn.: zakup koparko-ładowarki"
- Zakup koparki kołowej w zawiązku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup i dostawa używanej koparko- ładowarki
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





