eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Kursy rozwojowe z zakresu zarządzania na potrzeby studentów Politechniki Białostockiej- ZK-DZP.262.79.2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kursy rozwojowe z zakresu zarządzania na potrzeby studentów Politechniki Białostockiej- ZK-DZP.262.79.2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Białostocka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 45A

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-351

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@pb.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pb.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pb.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kursy rozwojowe z zakresu zarządzania na potrzeby studentów Politechniki Białostockiej- ZK-DZP.262.79.2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39152a15-290f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488250

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001112/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Kursy z zakresu zarządzania na potrzeby Politechniki Białostockiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Część 1 - projekty „PB2020 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Białostockiej” oraz ,,ZIREG – Zintegrowany Program Politechniki Białostockiej na rzecz Rozwoju Regionalnego”, Część 2 – projekt „ZIREG - Zintegrowany Program Politechniki Białostockiej na rzecz Rozwoju Regionalnego; Część 3 - projekt „PB2020 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Białostockiej"B”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330390/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZK-DZP.262.79.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 43174,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Kurs PRINCE2 Foundation z certyfikatem i autoryzowanym egzaminem na potrzeby Fabryki Dobrego Inżyniera projektów „PB2020 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Białostockiej” oraz ,,ZIREG – Zintegrowany Program Politechniki Białostockiej na rzecz Rozwoju Regionalnego”, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych tj.
1) Forma kursu: stacjonarna
2) Planowany termin kursu: weekendowo (sobota i niedziela) od 08.10.2022 do 18.12.2022 r.
3) Szacowana liczba studentów biorących udział w kursie: minimum 6, maximum 9 osób
4) Przewidywana liczba dni szkoleniowych – 3 dni – 24h (1h = 45 min.)
5) Przykładowy zakres tematyczny:
a) Przegląd metodyki PRINCE2®
b) Temat Organizacja
c) Proces Przygotowanie Projektu
d) Temat Uzasadnienie Biznesowe
e) Proces Inicjowanie Projektu
f) Temat Plany
g) Temat Jakość
h) Temat Ryzyko
i) Proces Zarządzanie Końcem Etapu
j) Temat Postępy
k) Proces Sterowanie Etapem
l) Temat Zmiana
m) Proces Zarządzanie Dostarczaniem Produktów
n) Proces Zarządzanie Strategiczne Projektem
o) Omówienie przykładowych egzaminów PRINCE2® Foundation
p) Egzamin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 18850,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Kurs SAS Enterprise Guide: analiza wariancji, regresja i regresja logistyczna z certyfikatem ukończenia na potrzeby Fabryki Dobrego Inżyniera projektu „ZIREG - Zintegrowany Program Politechniki Białostockiej na rzecz Rozwoju Regionalnego, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych tj.
1) Forma kursu: stacjonarna
2) Planowany termin kursu: weekendowo (sobota i niedziela) od 08.10.2022 do 18.12.2022 r.
3) Szacowana liczba studentów biorących udział w kursie: minimum 1, maximum 2 osoby
4) Przewidywana liczba dni szkoleniowych – 3 dni – 21h (1h = 45 min.)
5) Przykładowy zakres tematyczny:
a) Start z Enterprise Guide (wprowadzenie do środowiska SAS Enterprise Guide)
b) Wprowadzenie do statystyki (omówienie fundamentalnych pojęć statystycznych, badanie rozkładów danych; opisywanie danych kategorycznych, obliczanie przedziałów ufności, przeprowadzenie prostego testu hipotezy)
c) Analiza wariancji (ANOVA): jednoczynnikowa, wielokrotne porównania, dwuczynnikowa ANOVA z interakcjami oraz bez interakcji
d) Regresja (analiza przez eksplorację danych, wyliczanie macierzy korelacji, dopasowanie prostego modelu regresji liniowej, regresja wieloraka, budowa i interpretacja modelu, opis technik regresji, regresja krokowa)
e) Diagnostyka modelu regresji (badanie reszt, obserwacje odstające i współliniowość)
f) Analiza danych kategorycznych (opis danych kategorycznych, testy statystyczne na ogólne
i liniowe zależności, koncept regresji logistycznej i wielorakiej regresji logistycznej, eliminacja wsteczna w regresji logistycznej)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Kurs Scrum Master z certyfikatem ukończenia kursu i autoryzowanym egzaminem PSM I na potrzeby Fabryki Dobrego Inżyniera projektu „PB2020 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Białostockiej”, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. tj.
1) Forma kursu: stacjonarna
2) Planowany termin kursu: weekendowo (sobota i niedziela) od 08.10.2022 do 18.12.2022 r.
3) Szacowana liczba studentów biorących udział w kursie: minimum 1, maksimum 3 osoby
4) Przewidywana liczba dni szkoleniowych – 2 dni – 16h (1h = 45 min.)
5) Przykładowy zakres tematyczny:
a) Geneza podejścia Agile, czym jest zwinność – fakty i mity.
b) Zarządzanie projektem a realizacja projektu.
c) Podejścia do zarządzania projektami: podejście tradycyjne (waterfall) oraz podejście zwinne (agile).

d) Adaptacja Agile na przykładzie Scrum framework:
e) cechy: czym jest a czym nie,
f) Artefakty, Role, Wydarzenia,
g) cechy zespołów pracujących w oparciu o Scrum
h) Rola Scrum Mastera – jak ją poprawnie wypełniać a czego unikać?
i) Czy i jak planować, estymacje, zarządzanie wymaganiami (backlog).
j) Skalowanie Scrum.
k) Najlepsze praktyki – wnioski z lat doświadczeń.
l) Najczęstsze błędy – na czym zwykle można się potknąć.
m) Czy Scrum nadaje się do wszystkiego?
n) Narzędzia wspierające implementację Scrum.
o) Omówienie egzaminu, przykładowe pytania.
p) Egzamin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13124,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16524 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16524 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wszechnica Edukacyjna Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272846914

7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 27

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-867

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16524 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert, tj. do 15.09.2022 r. do godz.09:40, nie złożono żadnej oferty w części 2

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę w wysokości 13 200,00 zł brutto. Cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do zaoferowanej ceny.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.