Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00330390/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
- 2022/BZP 00341701/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kursy rozwojowe z zakresu zarządzania na potrzeby studentów Politechniki Białostockiej- ZK-DZP.262.79.2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Białostocka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001672
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 45A
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-351
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@pb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pb.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kursy rozwojowe z zakresu zarządzania na potrzeby studentów Politechniki Białostockiej- ZK-DZP.262.79.20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39152a15-290f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001112/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Kursy z zakresu zarządzania na potrzeby Politechniki Białostockiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część 1 - projekty „PB2020 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Białostockiej” oraz ,,ZIREG – Zintegrowany Program Politechniki Białostockiej na rzecz Rozwoju Regionalnego”, Część 2 – projekt „ZIREG - Zintegrowany Program Politechniki Białostockiej na rzecz Rozwoju Regionalnego; Część 3 - projekt „PB2020 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Białostockiej"B”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330390/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZK-DZP.262.79.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 43174,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Kurs PRINCE2 Foundation z certyfikatem i autoryzowanym egzaminem na potrzeby Fabryki Dobrego Inżyniera projektów „PB2020 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Białostockiej” oraz ,,ZIREG – Zintegrowany Program Politechniki Białostockiej na rzecz Rozwoju Regionalnego”, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych tj.1) Forma kursu: stacjonarna
2) Planowany termin kursu: weekendowo (sobota i niedziela) od 08.10.2022 do 18.12.2022 r.
3) Szacowana liczba studentów biorących udział w kursie: minimum 6, maximum 9 osób
4) Przewidywana liczba dni szkoleniowych – 3 dni – 24h (1h = 45 min.)
5) Przykładowy zakres tematyczny:
a) Przegląd metodyki PRINCE2®
b) Temat Organizacja
c) Proces Przygotowanie Projektu
d) Temat Uzasadnienie Biznesowe
e) Proces Inicjowanie Projektu
f) Temat Plany
g) Temat Jakość
h) Temat Ryzyko
i) Proces Zarządzanie Końcem Etapu
j) Temat Postępy
k) Proces Sterowanie Etapem
l) Temat Zmiana
m) Proces Zarządzanie Dostarczaniem Produktów
n) Proces Zarządzanie Strategiczne Projektem
o) Omówienie przykładowych egzaminów PRINCE2® Foundation
p) Egzamin
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 18850,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Kurs SAS Enterprise Guide: analiza wariancji, regresja i regresja logistyczna z certyfikatem ukończenia na potrzeby Fabryki Dobrego Inżyniera projektu „ZIREG - Zintegrowany Program Politechniki Białostockiej na rzecz Rozwoju Regionalnego, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych tj.1) Forma kursu: stacjonarna
2) Planowany termin kursu: weekendowo (sobota i niedziela) od 08.10.2022 do 18.12.2022 r.
3) Szacowana liczba studentów biorących udział w kursie: minimum 1, maximum 2 osoby
4) Przewidywana liczba dni szkoleniowych – 3 dni – 21h (1h = 45 min.)
5) Przykładowy zakres tematyczny:
a) Start z Enterprise Guide (wprowadzenie do środowiska SAS Enterprise Guide)
b) Wprowadzenie do statystyki (omówienie fundamentalnych pojęć statystycznych, badanie rozkładów danych; opisywanie danych kategorycznych, obliczanie przedziałów ufności, przeprowadzenie prostego testu hipotezy)
c) Analiza wariancji (ANOVA): jednoczynnikowa, wielokrotne porównania, dwuczynnikowa ANOVA z interakcjami oraz bez interakcji
d) Regresja (analiza przez eksplorację danych, wyliczanie macierzy korelacji, dopasowanie prostego modelu regresji liniowej, regresja wieloraka, budowa i interpretacja modelu, opis technik regresji, regresja krokowa)
e) Diagnostyka modelu regresji (badanie reszt, obserwacje odstające i współliniowość)
f) Analiza danych kategorycznych (opis danych kategorycznych, testy statystyczne na ogólne
i liniowe zależności, koncept regresji logistycznej i wielorakiej regresji logistycznej, eliminacja wsteczna w regresji logistycznej)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Kurs Scrum Master z certyfikatem ukończenia kursu i autoryzowanym egzaminem PSM I na potrzeby Fabryki Dobrego Inżyniera projektu „PB2020 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Białostockiej”, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. tj.1) Forma kursu: stacjonarna
2) Planowany termin kursu: weekendowo (sobota i niedziela) od 08.10.2022 do 18.12.2022 r.
3) Szacowana liczba studentów biorących udział w kursie: minimum 1, maksimum 3 osoby
4) Przewidywana liczba dni szkoleniowych – 2 dni – 16h (1h = 45 min.)
5) Przykładowy zakres tematyczny:
a) Geneza podejścia Agile, czym jest zwinność – fakty i mity.
b) Zarządzanie projektem a realizacja projektu.
c) Podejścia do zarządzania projektami: podejście tradycyjne (waterfall) oraz podejście zwinne (agile).
d) Adaptacja Agile na przykładzie Scrum framework:
e) cechy: czym jest a czym nie,
f) Artefakty, Role, Wydarzenia,
g) cechy zespołów pracujących w oparciu o Scrum
h) Rola Scrum Mastera – jak ją poprawnie wypełniać a czego unikać?
i) Czy i jak planować, estymacje, zarządzanie wymaganiami (backlog).
j) Skalowanie Scrum.
k) Najlepsze praktyki – wnioski z lat doświadczeń.
l) Najczęstsze błędy – na czym zwykle można się potknąć.
m) Czy Scrum nadaje się do wszystkiego?
n) Narzędzia wspierające implementację Scrum.
o) Omówienie egzaminu, przykładowe pytania.
p) Egzamin
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13124,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16524 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16524 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wszechnica Edukacyjna Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272846914
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 27
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WSZECHNICA EDUKACYJNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WSZECHNICA EDUKACYJNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16524 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert, tj. do 15.09.2022 r. do godz.09:40, nie złożono żadnej oferty w części 2
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę w wysokości 13 200,00 zł brutto. Cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do zaoferowanej ceny.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Konserwacja, bieżące naprawy i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 3 części
- wykonanie prac geodezyjnych obejmujących opracowanie dokumentacji geodezyjnej
- Opracowanie dokumentacji i roboty budowlane w formule"zaprojektuj i wybuduj" związane z inwestycją o nazwie:"Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr681 -ul. Sienkiewicza w Brańsku"
- Opracowanie dokumentacji i roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" związane z inwestycją o nazwie: "Przebudowa odcinka ul. Sienkiewicza (droga wojewódzka Nr 681) w Brańsku".
- Remont drogi powiatowej Nr 1565B na odcinku od m. Brzozowo Stare do m. Brzozowo Panki - Etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji obiektów oświatowych SP Nr 43, ul. Stroma 16-cz I SP Nr 44, ul. Rumiankowa 13-cz II ZS-P Nr 5, ul. Magnoliowa 13-cz III
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Indywidualne zaj. wyrównawcze dla dzieci i młodzieży przeb. w pieczy zastępczej w ram. rea. projektu "Wsparcie deinstyt. pieczy zastępczej w podr. lesz.", Program F.E. dla Wlkp na lata 2021- 2027.
- Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu "EDUODKRYWCY
- Usługi przeprowadzenia specjalistycznych terapii: sensorycznej, logopedycznej, fizjoterapeutycznej, pedagogicznej oraz psychologicznej
- Opracowanie koncepcji, przygotowanie scenariuszy oraz produkcja kursów e-learningowych dla Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego
- Kompleksowa organizacja wydarzeń związanych ze "Zlotem OSEhero"
- "Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie dwudniowego spotkania sieciującego dla Rzeczników Ekonomii Społecznej i Solidarnej (RESiS)".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.