eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY POWIATU NYSKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY POWIATU NYSKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nyski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-nysa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY POWIATU NYSKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6ff72b2-7039-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016897/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.2 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Powiatu Nyskiego i jego jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468080/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.272.2.31.2022.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej dla obiektów wskazanych w zał. nr 1 do SWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne, Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
Powiat Nyski oraz jednostki wymienione w zał. nr 1 do SWZ zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji NA ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY POWIATU NYSKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH. Szczegółowe informacje dotyczące zawierania umów przez Gminę i jej jednostki organizacyjne zawarte zostały w zał. nr 1 do SWZ. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (zał. nr 4.1 do SWZ). Wykonawca zobowiąże się do odkupu wytworzonej energii i świadczenia usługi bilansowania handlowego energii wytworzonej, w okresie dostawy w przypadku dwóch instalacji OZE Zamawiającego, powiązanych z punktami poboru w poz. 12 i 15 z załącznika nr 1 do SWZ (punkty o numerach PPE: 590322413700031017, 590322413700855576). Nominalna moc wytwórcza tych instalacji to: 25 kWp (poz. 12) i 49,6 kWp (poz. 15). Przewidywana roczna ilość energii niewykorzystanej, czyli stanowiącej nadmiar ponad to, co odbiorcy zużyją na własne potrzeby, to kolejno: 2000 kWh (poz. 12) oraz 6000 kWh (poz. 15). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia analogicznych umów dla nie więcej niż pięciu kolejnych źródeł wytwórczych, jeśli takie zostaną oddane do użytku w okresie dostawy. Wybrany Wykonawca będzie świadczył usługę odkupu energii wytworzonej i nie skonsumowanej (wprowadzonej do sieci dystrybucyjnej, jak również będzie świadczył usługę Podmiotu Odpowiedzialnego za Bilansowanie handlowe dla energii wytworzonej (w instalacjach OZE).. Wzór umowy na odkup energii wytworzonej i bilansowania handlowego energii elektrycznej wytwarzanej w odnawialnym źródle energii Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do 5 dni od dnia przesłania Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu:
• Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nysie
• Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nysie
• Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nysie
• Zespołu Placówek Specjalnych w Nysie
• Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nysie
• Zespołu Szkół i Placówek Artystycznych w Nysie
• Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. Emila Godlewskiego w Nysie
• I Liceum Ogólnokształcące im. Jana III Sobieskiego Carolinum w Nysie
• Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Nysie
• Zespołu Szkół Technicznych w Nysie
• Zespołu Szkół w Głuchołazach
• Zespołu Szkół w Paczkowie
• Muzeum Powiatowego w Nysie
• Powiatowego Urzędu Pracy w Nysie
3. Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ:
1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. wynosi 972 155,00 kWh.
2) Szacunkowa wartość zamówienia w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. wynosi
768 002,45 zł.
3) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 1 do projektowanych postanowień umowy (zał. nr 4.1 do SWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.
4. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny. Wszyscy odbiorcy są uprawnieni do skorzystania z maksymalnej ceny energii elektrycznej w rozumieniu art. 2. ust. 1) lit. b Ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku. Odbiorcy dołącza do umów zawartych w wyniku niniejszego postępowania OŚWIADCZENIE ODBIORCY UPRAWNIONEGO, o którym mowa w art. 2 pkt 2 lit. b–e ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz. U. poz. 2243). Szczegółowe informacje zawarte zostały w zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne: Termin składania ofert w postępowaniu został wyznaczony na 08.12.2022 r. na godz. 10:00.
W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.