eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Dostawa sprzętu wraz z wykonaniem usług mających na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury IT Szpitala Powiatowego w Zakopanem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu wraz z wykonaniem usług mających na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury IT Szpitala Powiatowego w Zakopanem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY IM. DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kamieniec 10

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 182015351

1.5.8.) Numer faksu: +48 182015351

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-zakopane.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zakopane.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpital-zakopane.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu wraz z wykonaniem usług mających na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury IT Szpitala Powiatowego w Zakopanem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ecf8951-4595-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053381/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa biblioteki taśmowej wraz z nośnikami danych oraz oprogramowania wraz z wdrożeniem w zakresie zwiększenia bezpieczeństwa przetwarzania informacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381647/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/17/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 115000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na dostarczeniu sprzętu wraz z wykonaniem usług mających na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury IT Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem obejmujących:
Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych, w tym urządzeń, oprogramowania i usług zapewniających prewencję, reakcję i detekcję zagrożeń cyberbezpieczeństwa:
1) Sprzęt w zakresie odmiejscowienia kopii – biblioteka taśmowa – 1 komplet,
zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
2. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi doposażenie zamawiającego w dodatkowe elementy w zakresie sprzętu, oprogramowania oraz wykonania usług z zakresu cyberbezpieczeństwa zgodnie z „Zarządzeniem Nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 roku w sprawie finansowania działań w celu podniesieni poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców”.
3. Celem inwestycji w środowisko teleinformatyczne podmiotu leczniczego jest uzyskanie przez podmiot maksymalnej możliwej zdolności do zabezpieczenia wszystkich systemów teleinformatycznych oraz procesów w podmiotach leczniczych przed wystąpieniem incydentów teleinformatycznych oraz ewentualna minimalizacji ich skutków w przypadku materializacji zagrożeń.
4. Wszelkie wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z zasadami określonymi w przedmiotowym Zarządzeniu Nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 roku w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców w szczególności w zakresie wykonania audytu bezpieczeństwa.
5. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonej w SWZ funkcjonalności i wydajności, a nie zakup rozwiązań konkretnej marki lub producenta.
6. Zamawiający zastrzega, iż dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
7. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na dostarczeniu sprzętu wraz z wykonaniem usług mających na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury IT Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem obejmujących:
Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych, w tym urządzeń, oprogramowania i usług zapewniających prewencję, reakcję i detekcję zagrożeń cyberbezpieczeństwa:
1) Sprzęt w zakresie odmiejscowienia kopii – dyski twarde typ 1 – 1 komplet
zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
2. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi doposażenie zamawiającego w dodatkowe elementy w zakresie sprzętu, oprogramowania oraz wykonania usług z zakresu cyberbezpieczeństwa zgodnie z „Zarządzeniem Nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 roku w sprawie finansowania działań w celu podniesieni poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców”.
3. Celem inwestycji w środowisko teleinformatyczne podmiotu leczniczego jest uzyskanie przez podmiot maksymalnej możliwej zdolności do zabezpieczenia wszystkich systemów teleinformatycznych oraz procesów w podmiotach leczniczych przed wystąpieniem incydentów teleinformatycznych oraz ewentualna minimalizacji ich skutków w przypadku materializacji zagrożeń.
4. Wszelkie wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z zasadami określonymi w przedmiotowym Zarządzeniu Nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 roku w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców w szczególności w zakresie wykonania audytu bezpieczeństwa.
5. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonej w SWZ funkcjonalności i wydajności, a nie zakup rozwiązań konkretnej marki lub producenta.
6. Zamawiający zastrzega, iż dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
7. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na dostarczeniu sprzętu wraz z wykonaniem usług mających na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury IT Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem obejmujących:
Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych, w tym urządzeń, oprogramowania i usług zapewniających prewencję, reakcję i detekcję zagrożeń cyberbezpieczeństwa:
1) Sprzęt w zakresie odmiejscowienia kopii – dyski twarde typ 2 – 1 komplet
zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
2. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi doposażenie zamawiającego w dodatkowe elementy w zakresie sprzętu, oprogramowania oraz wykonania usług z zakresu cyberbezpieczeństwa zgodnie z „Zarządzeniem Nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 roku w sprawie finansowania działań w celu podniesieni poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców”.
3. Celem inwestycji w środowisko teleinformatyczne podmiotu leczniczego jest uzyskanie przez podmiot maksymalnej możliwej zdolności do zabezpieczenia wszystkich systemów teleinformatycznych oraz procesów w podmiotach leczniczych przed wystąpieniem incydentów teleinformatycznych oraz ewentualna minimalizacji ich skutków w przypadku materializacji zagrożeń.
4. Wszelkie wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z zasadami określonymi w przedmiotowym Zarządzeniu Nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 roku w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców w szczególności w zakresie wykonania audytu bezpieczeństwa.
5. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonej w SWZ funkcjonalności i wydajności, a nie zakup rozwiązań konkretnej marki lub producenta.
6. Zamawiający zastrzega, iż dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
7. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego usługi mających na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury IT Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem obejmujących:
Zakup usługi skanów podatności, w zakresie sprecyzowanym w materiale referencyjnym „Plan działania w zakresie cyberbezpieczeństwa w ochronie zdrowia”, opublikowanym na stronie internetowej Centrum e-Zdrowia.
zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
2. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi doposażenie zamawiającego w dodatkowe elementy w zakresie sprzętu, oprogramowania oraz wykonania usług z zakresu cyberbezpieczeństwa zgodnie z „Zarządzeniem Nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 roku w sprawie finansowania działań w celu podniesieni poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców”.
3. Celem inwestycji w środowisko teleinformatyczne podmiotu leczniczego jest uzyskanie przez podmiot maksymalnej możliwej zdolności do zabezpieczenia wszystkich systemów teleinformatycznych oraz procesów w podmiotach leczniczych przed wystąpieniem incydentów teleinformatycznych oraz ewentualna minimalizacji ich skutków w przypadku materializacji zagrożeń.
4. Wszelkie wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z zasadami określonymi w przedmiotowym Zarządzeniu Nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 roku w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców w szczególności w zakresie wykonania audytu bezpieczeństwa.
5. Wykonawca w ramach wdrożenia systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, wykonania usługi skanów podatności oraz wdrożenia przedmiotowego oprogramowania i sprzętu informatycznego powinien podjąć takie działania wspólnie z zamawiającym aby wykonany audyt bezpieczeństwa wykazał podniesienie stanu bezpieczeństwa u zamawiającego w stosunku do początkowej ankiety badającej poziom bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.
6. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie usługi o określonej w SWZ funkcjonalności i wydajności, a nie zakup rozwiązań konkretnej marki lub producenta.
7. Zamawiający zastrzega, iż dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
8. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38105,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38105,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIGNUM – Edward Kuś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 361923506

7.3.3) Ulica: Kłodnicka 72 lok. 12

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-704

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38105,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291746,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS DEVELOPMENT – Marcin Świć

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 142363411

7.3.3) Ulica: Cybernetyki 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-677

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31654,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS DEVELOPMENT – Marcin Świć

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 142363411

7.3.3) Ulica: Cybernetyki 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-677

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20479,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20479,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20479,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smarttech247 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 389000091

7.3.3) Ulica: Podole 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-394

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20479,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.