eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańPełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego z zakresem nadzoru w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad zaprojektowaniem oraz realizacją robót budowlanych (...)



Ogłoszenie z dnia 2025-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego z zakresem nadzoru w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad zaprojektowaniem oraz realizacją robót budowlanych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Słowiański 17

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.zagan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urzadmiasta.zagan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b498082-8396-4d74-ac47-3061c42ba77c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego z zakresem nadzoru w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad zaprojektowaniem oraz realizacją robót budowlanych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b498082-8396-4d74-ac47-3061c42ba77c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00484533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005335/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Prawa budowlanego z zakresem badzoru w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w trakcie realizacji robót ..."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00259252

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego z zakresem nadzoru w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad zaprojektowaniem oraz realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „PRZEBUDOWA KĄPIELISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. NIEPODLEGŁOŚCI W ŻAGANIU WRAZ Z OTOCZENIEM – I ETAP”.
Świadczenie usługi polega w szczególności na:
a) świadczeniu usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych, w tym zarządzaniu, kontroli i monitorowaniu realizacji inwestycji;
b) składaniu raportów i sprawozdań w zakresie rzeczowym i finansowym, dotyczących postępu robót budowlanych;
c) rozliczeniu rzeczowym i finansowym inwestycji;
d) udziale w kontrolach realizacji inwestycji, przeprowadzanych przez instytucje finansujące i kontrolujące;
e) udziale w przeglądach gwarancyjnych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Zakresie prac inspektora nadzoru.
Zadanie inwestycyjne „PRZEBUDOWA KĄPIELISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. NIEPODLEGŁOŚCI W ŻAGANIU WRAZ Z OTOCZENIEM – I ETAP”. polega na przygotowaniu dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym przebudowy kąpieliska miejskiego. Inwestycja planowana jest na zabytkowym obszarze przy ul. Niepodległości 6, na działkach o numerach ewidencyjnych 812 i 813, położonych w obrębie ewidencyjnym 0002 Żagań, na terenie zespołu pałacowo – parkowego, który wpisany jest do rejestru zabytków pod nr L-116/A.
Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych zawiera dokumentacja, która dostępna jest na stronie internetowej.Zamawiającego:https://bip.zagan.pl/zamowienia_publiczne/198/747/Przebudowa_kapieliska_miejskiego_przy_ul__Niepodleglosci_w_Zaganiu_wraz_z_otoczeniem_-_I_etap
Inwestycja jest współfinansowana ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad w/w programu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1800000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289050 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WORLD MARKISEN Ireneusz Organista

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970004881

7.3.3) Ulica: Ul. Michała Wołodyjowskiego

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.