eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koziegłowy › "Dostawa energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "TRANSKOM" Sp. z o.o. wraz z odkupem energii wyprodukowanej w oze w okresie do 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "TRANSKOM" Sp. z o.o. wraz z odkupem energii wyprodukowanej w oze w okresie do 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: PW Transkom Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632499668

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piaskowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Koziegłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-028

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzimnicki@transkom.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.transkom.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/695600

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gminny transport autobusowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "TRANSKOM" Sp. z o.o. wraz z odkupem energii wyprodukowanej w oze w okresie do 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-229a4f8d-6cb2-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460358/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej wraz z odkupem energii wyprodukowanej i oddanej do sieci przez odnawialne źródła energii (oze) dla obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. Zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. wynosi: 258 524 kWh (zamówienie planowane) natomiast energia, która zostanie oddana do sieci, wyprodukowana przez odnawialne źródła energii dalej oze (panele fotowoltaiczne) wynosi: 8 200 kWh (zamówienie planowane).
2. Instalacja oze została opisana w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający obecnie posiada umowę od odkup energii elektrycznej w terminem obowiązywania do dnia 31.12.2022 r., zawartą z Respect Energy S.A. Umowa nie wymaga wypowiedzenia. Wykonawca, który złoży ofertę w przedmiotowym postępowaniu będzie zobowiązany zawrzeć umowę na odkup, na okres tożsamy z umową sprzedaży energii elektrycznej. Umowa na odkup nie jest przedmiotem niniejszego postępowania i jest wyłączona ze stosowania ustawy Pzp. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w załączniku nr 3 do Umowy sprzedaże energii elektrycznej (załącznik nr 2 do SWZ) na wzorze zaproponowanym przez wykonawcę.
4. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii. Pozostałe
warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy sprzedaży energii elektrycznej – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych
zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. Parametry jakościowe energii elektrycznej w części dystrybucyjnej reguluje Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 w sprawie
szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego.
6. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (zwany OSD) – dane OSD zawarte są w Załączniku nr 1 do SWZ. Sprzedawcą rezerwowym jest: Enea SA.
7. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy sprzedaży stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
8. Obowiązujące umowy sprzedaży energii elektrycznej z dotychczasowymi sprzedawcami energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w Załączniku nr 1 SWZ zawarte są na czas określony, a dokładny opis dla każdego z punktów PPE znajduje się w kolumnie o nazwie „Okres obowiązywania umowy/ okres wypowiedzenia”.
9. W toku realizacji Umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej/oddanej do sieci energii w zakresie: zwiększenia do 20%, zmniejszenia do 30%, względem wielkości energii elektrycznej wskazanej w pkt 4.1 SWZ. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej Umowy. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości energii elektrycznej nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zakres i zasady dokonania zmian:
9.1. zmniejszenie ilości energii elektrycznej wynikające ze zużycia/oddania do sieci energii wg bieżących odczytów z licznika, które będzie różne od ilości energii elektrycznej wskazanej w pkt 4.1. SWZ, odbywa się automatycznie, na
podstawie bieżącego zużycia energii elektrycznej na wystawianych fakturach,
9.2. zwiększenie ilości energii elektrycznej wynikające ze zużycia/oddania do sieci energii wg bieżących odczytów z licznika, które będzie różne od ilości energii elektrycznej wskazanej w pkt 4.1 SWZ, odbywa się automatycznie, na
podstawie bieżącego zużycia energii elektrycznej na wystawianych fakturach,
9.3. zwiększenie/zmniejszenie (dodanie/odjęcie) ilości PPE, wymaga złożenia przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia woli. Zmiana ilości PPE wynikać może w szczególności z likwidacji PPE, powstania/nabycia nowego PPE,
zmiany właściwości technicznych PPE, podwójnego fakturowania w szczególności w przypadku świadczenia usługi sprzedaży energii elektrycznej na danym PPE przez innego sprzedawcę, zmiany stanu prawnego lub technicznego PPE, zmiany w zakresie nabywcy, odbiorcy, płatnika w szczególności przeniesienia praw i obowiązków związanych z obiektem,
przy którym znajduje się dane PPE, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy lub włączenia punktu poboru przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 05.12.2022 r. o godzinie 10:00 upłynął termin na składanie ofert. Do ustalonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.

Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.