Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00402030/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ciągów komunikacyjnych na terenie Domu Pomocy Społecznej ORRSz w Dobiegniewie, ul. Gdańska 17
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Ośrodek Rehabilitacyjno - Rekreacyjno - Szkoleniowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210340704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 17
1.5.2.) Miejscowość: Dobiegniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-520
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957611192
1.5.8.) Numer faksu: 957611129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsdobiegniew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsdobiegniew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a97ef5cc-4dba-4933-8254-7810b401a0d11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ciągów komunikacyjnych na terenie Domu Pomocy Społecznej ORRSz w Dobiegniewie, ul. Gdańska 172.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a97ef5cc-4dba-4933-8254-7810b401a0d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035513/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja ciągów komunikacyjnych na terenie Domu Pomocy Społecznej ORRSz w Dobiegniewie, ul. Gdańska 17
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00402030
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.3401.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 166903,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej oraz poręczy i pochwytów, na działce o nr ewidencyjnym gruntu: 6 znajdującej się w Dobiegniewie, ul. Gdańska 17.
Zadanie polega na modernizacji – wymianie starej kostki brukowej grubości 6 cm na nową o grubości 6 i 8 cm cm w kolorze szarym (kostka brukowa typu Holland, o wymiarach 20x10 cm, bez fazy) oraz poręczy i pochwytów z rur stalowych oraz ich uzupełnienie w części gdzie ich brakuje.
Modernizacja ciągów komunikacyjnych oraz poręczy i pochwytów z rur stalowych nie wymaga zezwoleń ani zgłoszenia (art.29 ust.4. pkt.4 Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r., Prawo Budowlane Dz. U. z 2025, poz. 418).
2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Polskimi Normami, z aktualnie obowiązującymi w danym zakresie przepisami prawa, w tym przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami BHP i Ppoż., normami, wiedzą i sztuka budowlaną. Przedmiot zamówienia należy wykonać wyłącznie z materiałów nowych, dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski i Unii Europejskiej. Materiały muszą posiadać aprobaty techniczne i niezbędne certyfikaty, atesty, itp.
4. Zamawiający informuje, iż załączony przedmiar robót stanowią jedynie podstawę informacyjną i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyliczenia ceny oferty. Przedstawione w przedmiarach robót nakłady rzeczowe służą tylko celom informacyjno – pomocniczym, Wykonawca może z niego skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Przy wyliczaniu ceny ofertowej, która jest ceną ryczałtową, niepodlegającą waloryzacji, należy uwzględnić wszystkie nakłady, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
5.W trakcie realizacji prac będących przedmiotem niniejszego postępowania przewiduje się równocześnie prowadzenie modernizacji domku wolnostojącego znajdującego się na tej samej działce.
W związku z powyższym, Wykonawca jest zobowiązany do wyrażenia zgody na prowadzenie równoległych prac modernizacyjnych domku, a także do odpowiedniego skoordynowania własnych działań w sposób umożliwiający bezpieczne i sprawne prowadzenie obu inwestycji, bez wzajemnego zakłócania ich przebiegu z zachowaniem wszelkich zasad bhp.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania szczegółowych informacji dotyczących zakresu i harmonogramu modernizacji domku na etapie realizacji umowy.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania przetargowego na każdym jego etapie, w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności formalnych niezależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiają dalsze prowadzenie postępowania lub zawarcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45431000-7 - Kładzenie płytek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346614,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205291,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632127589
7.3.3) Ulica: Huta Szklana 80
7.3.4) Miejscowość: Krzyż Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 64-761
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205291,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku szpitala (A); przebudowa i remont budynku szpitala (B) oraz budowa nadziemnego łącznika komunikacyjnego (C) łączącego budynki szpitalne (A) i (D)
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorsko-renowacyjnych w obiekcie zabytkowym "Kamienica z trzema oficynami przy ul. Sienkiewicza 2 w Brzezinach"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz dostosowaniu części Budynku "N" Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze Sp. z o.o. (ul. Zyty 26) - 393 m2 p.c. (...)
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
- Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej Gminy Rudnik
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





