Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamówienia publicznego
Utrzymanie systemów i helpdesk w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu
1.3.1 Utrzymanie systemów i helpdesk
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemów i helpdesk w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług informatycznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu przez okres 12 miesięcy, tj.:
1. administrowanie, zarządzanie, serwis, rozbudowa i konfiguracja sieci LAN, VLAN,
2. monitorowanie sieci pod względem bezpieczeństwa, kontrola i zabezpieczanie ruchu przychodzącego,
3. kontrola dostępu do treści w ramach sieci (w tym m.in. filtrowanie, blokowanie zawartości stron WWW, blokowanie niepożądanych aplikacji),
4. administrowanie, obsługa i zarządzanie serwerami i bazami danych znajdującymi się u Zamawiającego,
5. administrowanie i obsługa systemu HIS, ERP i RIS, w tym również udzielanie wsparcia merytorycznego i funkcjonalnego użytkownikom systemów,
6. tworzenie i weryfikacja kopii zapasowych systemów używanych przez Zamawiającego,
7. wykonywanie aktualizacji systemów informatycznych,
8. utrzymanie bazy haseł dostępowych do urządzeń i oprogramowania w sposób bezpieczny, zabezpieczony i dostępny dla Zamawiającego,
9. administrowanie i obsługa serwera poczty elektronicznej,
10. instalacja i konfiguracja sieci roboczych do pracy w sieci Szpitala,
11. konserwacja, diagnoza oraz bieżące naprawy stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych,
12. inwentaryzację sprzętu komputerowego i oprogramowania,
13. wnioskowanie o likwidację sprzętu nieprzydatnego i zakupy nowego,
14. hosting i aktualizacja strony internetowej Zamawiającego,
15. wdrażanie nowych systemów i programów oraz prowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego w zakresie ich użytkowania,
16. określenie i konsultowanie działań mających na celu rozwój systemu informatycznego Szpitala,
17. wykonywanie innych czynności związanych z usługami informatycznymi zleconymi przez Zamawiającego.
W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. zapewnienia ciągłości usług,
2. utrzymania systemu informatycznego w stałej gotowości do użytkowania,
3. świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy świadczeniu tego rodzaju usług,
4. zapewnienie kompetentnego personelu do realizacji zamówienia, który będzie współpracował z Sekcją Informatyki Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu Filia nr 2 - Szpital Rehabilitacyjno- Kardiologiczny w Kowanówku,
5. niezwłocznego przystąpienia do usuwania awarii i informowaniu wyczerpująco Zamawiającego o przyczynie, skutkach i prawdopodobnym czasie jej trwania,
6. uprzedzania zamawiającego z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem o planowanych przerwach lub zakłóceniach zwykłej działalności sieci informatycznej wynikających z konieczności dokonania konserwacji lub remontów,
7. Czynności określone przedmiotem zamówienia wykonywane będą w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu, ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań,
8. Czynności określone w pkt 5 (tj. administrowanie i obsługa systemu HIS, ERP i RIS, w tym również udzielanie wsparcia merytorycznego i funkcjonalnego użytkownikom systemów) wykonywane będą również w Wielkopolskim Centrum Rehabilitacji Filia nr 3, ul. Sanatoryjna 2, Poznań.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi na następujących zasadach:
1. usługi informatyczne będą wykonywane od poniedziałku do piątku w czasie 7 godzinnego dyżuru (od 7:00 do 14:00). Wykonawca w ramach dyżuru gwarantuje dostępność 3 informatyków (2 informatyków w siedzibie Zamawiającego i 1 informatyk zdalnie),
2. zapewni dostępność serwisu 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu,
3. wszelkie usterki możliwe do usunięcia przez zdalny dostęp będą usuwane niezwłocznie,
4. usterki sprzętowe uniemożliwiające wykonanie funkcji użytkowych będą usuwane w ciągu maksymalnie 24 godzin.
5. zgłoszenia usterek będą przyjmowane telefonicznie lub droga elektroniczną przez całą dobę.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na sprawne funkcjonowanie całego systemu informatycznego w Szpitalu, a także za aktualne licencje oprogramowania, które będą nabywane na koszt Zamawiającego.
Umożliwia się Wykonawcy wykonanie wizji lokalnej miejsca świadczenia usług, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób realizujących usługę w siedzibie Zamawiającego.
Zgodnie z pkt. 4.3 SWZ 4.3. Zamawiający określa wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
więcej: przetargi w Poznaniu »
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.
Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą: