Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00411915/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
- 2025/BZP 00423214/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi i urządzeń warsztatowych w zakresie 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzędzi i urządzeń warsztatowych w zakresie 3 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f3d8985-80c5-4eaa-8748-d7ca3308e986
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00108858/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Urządzenia warsztatowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411915
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/55/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195121,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i urządzeń warsztatowych w zakresie 3 części: część nr 1 - narzędzia ręczne z napędem mechanicznym, część nr 2 - fabrycznie nowe urządzenia warsztatowe – część nr 3 - fabrycznie nowe narzędzia ręczne dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr sprawy: ZP/TP/55/2025CPV 43830000-0 - narzędzia ręczne z napędem mechanicznym – część nr 1.
CPV 43800000-1 - urządzenia warsztatowe – część nr 2.
CPV 44511000-5 – narzędzia ręczne – część nr 3.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;
UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załącznik Wykazy asortymentowo-ilościowe do poszczególnych miejsc dostaw odpowiednio dla części nr 1a, 1b, 1c, spakowane w jednym pliku w formacie ZIP plik ten w formacie ZIP zostanie zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „ załącznik do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym
4.5.5.) Wartość części: 62682,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i urządzeń warsztatowych w zakresie 3 części: część nr 1 - narzędzia ręczne z napędem mechanicznym, część nr 2 - fabrycznie nowe urządzenia warsztatowe – część nr 3 - fabrycznie nowe narzędzia ręczne dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr sprawy: ZP/TP/55/2025CPV 43830000-0 - narzędzia ręczne z napędem mechanicznym – część nr 1.
CPV 43800000-1 - urządzenia warsztatowe – część nr 2.
CPV 44511000-5 – narzędzia ręczne – część nr 3.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;
UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załącznik Wykazy asortymentowo-ilościowe do poszczególnych miejsc dostaw odpowiednio dla części nr 1a, 1b, 1c, spakowane w jednym pliku w formacie ZIP plik ten w formacie ZIP zostanie zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „ załącznik do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 57134,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i urządzeń warsztatowych w zakresie 3 części: część nr 1 - narzędzia ręczne z napędem mechanicznym, część nr 2 - fabrycznie nowe urządzenia warsztatowe – część nr 3 - fabrycznie nowe narzędzia ręczne dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr sprawy: ZP/TP/55/2025CPV 43830000-0 - narzędzia ręczne z napędem mechanicznym – część nr 1.
CPV 43800000-1 - urządzenia warsztatowe – część nr 2.
CPV 44511000-5 – narzędzia ręczne – część nr 3.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;
UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załącznik Wykazy asortymentowo-ilościowe do poszczególnych miejsc dostaw odpowiednio dla części nr 1a, 1b, 1c, spakowane w jednym pliku w formacie ZIP plik ten w formacie ZIP zostanie zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „ załącznik do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44511000-5 - Narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 75304,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70071,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97010,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70071,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MB Mega Hurtownia Narzędzia Michał Bogdaniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4960206286
7.3.3) Ulica: Sidorska 102
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MB MEGA Hurtownia Narzędzi Michał Bogdaniuk
jakie przetargi wygrała firma
MB MEGA Hurtownia Narzędzi Michał Bogdaniuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70071,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58801,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81438,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58801,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MB Mega Hurtownia Narzędzia Michał Bogdaniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4960206286
7.3.3) Ulica: Sidorska 102
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MB MEGA Hurtownia Narzędzi Michał Bogdaniuk
jakie przetargi wygrała firma
MB MEGA Hurtownia Narzędzi Michał Bogdaniuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58801,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63836,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83628,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63836,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MB Mega Hurtownia Narzędzia Michał Bogdaniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4960206286
7.3.3) Ulica: Sidorska 102
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MB MEGA Hurtownia Narzędzi Michał Bogdaniuk
jakie przetargi wygrała firma
MB MEGA Hurtownia Narzędzi Michał Bogdaniuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63836,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- ŚWIADCZENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORINGU DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU UL. SZCZEBRZESKA 12; 22-400 ZAMOŚĆ
- Dostawa części i akcesoriów do aparatury medycznej
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Zamościu.
- Wykonanie usługi polegającej na realizacji szkoleń stacjonarnych dla Personelu IT Zamawiającego - realizacja projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego (...)"
- Budowa garażu OSP w m. Płoskie
- Dostawa paliwa dla GZOK - 2026 r.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni stolarskiej do Zespołu Szkół nr 5 w Tychach w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości oraz dostępności edukacji poprzez rozwój (...)
- Dostawa narzędzi i artykułów stolarskich w ramach projektu "GreenTechEducation - SGGW dla gospodarki przyszłości".
- Rozbudowa bazy magazynowej i uzupełnienie zasobów Miasta Siedlce służących do realizacji zadań OL i OC w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Gminy Miejskiej Lubawa ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





