eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › Świadczenie usługi wyżywienia dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołowie ( część I ) oraz uczestników ośrodka wsparcia Dzienny Dom Senior+ w Mojęcicach (część II) w roku 2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi wyżywienia dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołowie ( część I ) oraz uczestników ośrodka wsparcia Dzienny Dom Senior+ w Mojęcicach (część II) w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005956944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 6

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 394 51 94

1.5.8.) Numer faksu: 71 383 26 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@mopswolow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.wolow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi wyżywienia dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołowie ( część I ) oraz uczestników ośrodka wsparcia Dzienny Dom Senior+ w Mojęcicach (część II) w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b606b4ad-76c9-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003099/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług wyżywienia dla podopiecznych MOPS oraz Dziennego Domu Senior+ w Mojęcicach w 2022 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b606b4ad-76c9-11ed-b4ea-f64d350121d2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wolow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: kierownik@mopswolow.pl
6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/wolow

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
2. Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,
e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania.
Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS.261.8.2022.PZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 330000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I :
Przygotowanie i wydawanie posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołowie. Posiłki mają być wydawane codziennie, również w dni świąteczne i wolne od pracy. Posiłki będą wydawane w lokalu wskazanym przez Wykonawcę, w godz. 13.00 – 15.00. Lokal, w którym wykonawca będzie wydawał posiłki musi znajdować się w mieście Wołów. Z posiłków korzysta obecnie 45 osoby (W TRAKCIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA LICZBA TA MOŻE ULEC ZMIANIE), na podstawie imiennych bloczków, które zainteresowani pobierają na każdy miesiąc z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołowie, a które są podstawą do rozliczenia faktury za każdy miesiąc. Posiłki mają być zróżnicowane każdego dnia i przygotowywane w ten sposób, że w dekadzie( 10 dni) będzie wydawana dwa razy zupa z wkładką (mięso lub kiełbasa) i pieczywem, a osiem razy porcja drugiego dania, w którego skład każdorazowo musi wchodzić mięso, zgodnie z załączonymi przykładowymi jadłospisami. Porcja jednego posiłku nie może wynosić mniej niż 500 g.

2. Część II :
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wyżywienia dla 15 osób (przygotowanie i dostawa posiłków do Dziennego Domu Senior +, ul. Wołowska 4, 56-100 Mojęcice ), wg poniższej specyfikacji:
• śniadanie wraz z ciepłymi napojami - czas podania 8:30
Przykładowe menu: kawa mleczna, kakao, herbata z cytryną,parówki na ciepło, przetwory mięsne np.kiełbasa, wędliny, potrawy z jajek, ser biały,ser żółty,owoce, warzywa,masło, pieczywo mieszane, dżem, miód, pasty.
• obiad i kompot- czas podania 13:00.
przykładowe menu: zupy różnego rodzaju, wyroby garmażeryjne kulinarne, wyroby gotowe z mięsa i podrobów, wyroby garmażeryjne nie mięsne, sałątki, napój owocowy, kompot, herbata, surówki i warzywa.
Zamawiający może zlecić wykonawcy przygotowanie posiłków uwzględniających stosowane przez uczestników diety np.: lekkostrawną, cukrzycową, wątrobową lub dietę indywidualną zgodnie z zaleceniami lekarza/dietetyka.
Wykonawca w ramach ceny posiłku określonej w ofercie oprócz dodatków zastosuje zamiennki dla osób, które nie jedzą ryby, jajek, sera żółtego, wędliny,drobiu itp. po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
Posiłki należy dostarczyć do Dziennego Domu Senior + we wsi Mojęcice ul. Wołowska 4, 56-100 Wołów w dni robocze w określonych godzinach tj. co najmniej 30 min przed planowanym posiłkiem.
Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego na dany dzień z zastrzeżeniem, że dane co do ilości posiłków Zamawiający zgłosi nie później niż jeden dzień przed realizacją usługi. Posiłki będą zamawiane w godzinach pracy upoważnionego do składania zamówień pracownika tj. 7.30 - 15.30, telefonicznie lub elektronicznie.
Wykonawca zapewni dwa razy w tygodniu obiad mięsny i dwa razy w tygodniu obiad jarski lub półmięsny i raz w tygodniu rybę.
W ramach jednego całodziennego posiłku dla jednego uczestnika wykonawca zapewni posiłki odpowiadające zapotrzebowaniu energetycznemu, w tym dla kobiet powyżej 60. roku życia prowadzących mało aktywny tryb życia 1550-1750kcal/dobę, a dla mężczyzn 1750-1950 kcal/dobę. Dostarczane w diecie składniki energetyczne, powinny wynosić około 50-70% dla węglowodanów, 25-30% dla tłuszczów i 12-15% dla białek

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca, który zaoferuje najniższą łączną cenę brutto wykonania zamówienia uzyska największą liczbę punktów tj. 100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia- załączniki do ogłoszenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
a) Wykonawca posiada prawo do dysponowania lokalem gastronomicznym, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, na czas trwania zamówienia. Jednocześnie lokal winien posiadać: zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie przez Wykonawcę działalności w lokalu, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, w zakresie: produkcja dań od surowca do gotowej potrawy;
b) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. musi dysponować następującym sprzętem sprawnym technicznie: co najmniej jeden sprawny technicznie pojazd przystosowany do transportu żywności, posiadający ważny przegląd techniczny oraz ważne ubezpieczenie OC oraz posiadający zezwolenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia;
c) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania czynności przy realizacji zamówienia tj. co najmniej 1 osobą na stanowisku kucharz/kucharka lub pomoc kuchenna oraz 1 osobą na stanowisku kierowca. Zamawiający dopuszcza możliwość, aby jedna osoba pełniła jednocześnie dwie funkcje tzn. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji, w ten sposób, że osoba zatrudniona na stanowisko kucharz/kucharka/pomoc kuchenna może być jednocześnie kierowcą. Wszystkie osoby zaangażowane w realizację przedmiotu zamówienia winny posiadać aktualne badania sanitarno – epidemiologiczne

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Oświadczenie o posiadaniu prawa do dysponowania lokalem gastronomicznym,
w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, na czas trwania zamówienia wraz z oświadczeniem o posiadaniu zezwolenia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie przez Wykonawcę działalności w lokalu, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, w zakresie: produkcja dań od surowca do gotowej potrawy .
2) Oświadczenie o dysponowaniu sprawnego technicznie pojazdu przystosowanego do transportu żywności, posiadającego ważny przegląd techniczny oraz ważne ubezpieczenie OC wraz z oświadczeniem o posiadaniu zezwolenia Państwowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia .
3) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania czynności przy realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o posiadaniu przez te osoby aktualnych badań sanitarno – epidemiologicznych/książeczki sanitarno-epidemiologicznej

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu,
Załącznik nr 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego,
Załącznik nr 5. oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
Załącznik nr 6. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w związku z konfliktem zbrojnym na Ukrainie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane , dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy.
ZOBOWIĄZANIE do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik / do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wolow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-16 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie ma

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.