eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzajkówRealizacja warsztatów w ramach projektu: "Aktywizacja i integracja społeczeństwa w Gminie Czajków - nowe szanse dla mieszkańców!"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja warsztatów w ramach projektu: „Aktywizacja i integracja społeczeństwa w Gminie Czajków - nowe szanse dla mieszkańców!"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czajków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Czajków

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-524

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627311006

1.5.8.) Numer faksu: 627311034

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czajkow-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czajkow-gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd1df2a4-4186-404b-b3bc-4013c2f78ce1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja warsztatów w ramach projektu: „Aktywizacja i integracja społeczeństwa w Gminie Czajków - nowe szanse dla mieszkańców!"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd1df2a4-4186-404b-b3bc-4013c2f78ce1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny Plus, Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 w ramach naboru projektów nr FEWP.06.16-IZ.00-001/24 w ramach Działania 06.16 Integracja społeczna i aktywizacja społeczna, ogólna oraz kształcenie zawodowe; Priorytet 6 w ramach umowy nr FEWP.06.16-IZ.00-0051/24-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396108

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 456650 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 88560 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja warsztatów kulinarnych (3 gr. x 15 os., 6 warsztatów x 3h/rok/gr., łącznie 162h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna osób starszych w Gminie Czajków 1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia.
2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń,
b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) warsztaty będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
9) terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24300 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.2. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA – Realizacja warsztatów muzycznych (1 gr. x 15 os., 16h/rok/gr., łącznie 48h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna osób starszych w Gminie Czajków 1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia.
2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń,
b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00;
7) warsztaty będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
9) terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9600 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.3. CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA – Realizacja warsztatów fotograficznych (3 gr. x 10 os., 6 warsztatów x 2h/rok/gr., łącznie 108h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna osób starszych w Gminie Czajków
1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia.
2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń, b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) warsztaty będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
9) terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 21600 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.4. CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA – Realizacja Jogi dla seniorów (3 gr. x 15 os., 15 spotkań x 1,5h/rok/gr., łącznie 202,5h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna osób starszych w Gminie Czajków 1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia.
2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń, b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) warsztaty będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
9) terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 40500 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.5. CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIA – Realizacja warsztatów z rękodzieła (3 gr. x 15 os., 4 warsztaty x 2h/rok/gr., łącznie 72h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna osób starszych w Gminie Czajków 1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia.
2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń, b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) warsztaty będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
9) terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10800 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.6. CZĘŚĆ 6 ZAMÓWIENIA – Realizacja zajęć Nordic walking (3 gr. x 15 os., 4 spotkania x 2h/rok/gr., łącznie 72h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna osób starszych w Gminie Czajków
1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia.
2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować:
a) Przygotowanie programów szkoleń,
b) Przeprowadzenie szkolenia;
c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim;
d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia);
e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia;
f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia;
g) Prowadzenie list obecności;
h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych;
6) będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00;
7) warsztaty będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
9) terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10800 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.7. CZĘŚĆ 7 ZAMÓWIENIA – Realizacja zajęć z policjantem/strażakiem/ pracownikiem banku w zakresie bezpieczeństwa osób starszych (3 gr. x 15 os.,3 spotkania x 2h/rok/gr., łącznie 54h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna osób starszych w Gminie Czajków 1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia.
2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń,
b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) warsztaty będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
9) terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8100 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.8. CZĘŚĆ 8 ZAMÓWIENIA – Realizacja warsztatów tanecznych (3 gr. x 20 os., 10 warsztatów x 2h/rok/gr., łącznie 180h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna rodzin, w tym dzieci i młodzieży w Gminie Czajków 1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia. 2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń, b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) warsztaty będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
9) terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.9. CZĘŚĆ 9 ZAMÓWIENIA – Realizacja warsztatów kulinarnych (3 gr. x 20 os., 6 warsztatów x 3h/rok/gr., łącznie 162h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna rodzin, w tym dzieci i młodzieży w Gminie Czajków 1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia. 2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń, b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00;
7) warsztaty będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24300 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.10. CZĘŚĆ 10 ZAMÓWIENIA – Realizacja warsztatów fotograficznych (3 gr. x 20 os., 6 warsztatów x 3h/rok/gr., łącznie 162h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna rodzin, w tym dzieci i młodzieży w Gminie Czajków 1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia. 2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń, b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) warsztaty będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 32400 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.11. CZĘŚĆ 11 ZAMÓWIENIA – Realizacja warsztatów ceramicznych (3 gr. x 20 os., 4 warsztaty x 3h/rok/gr., łącznie 108h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna rodzin, w tym dzieci i młodzieży w Gminie Czajków 1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia.
2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń, b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) warsztaty będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 21600 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.12. CZĘŚĆ 12 ZAMÓWIENIA – Realizacja Jogi dla dzieci (2 gr. x 18 os., 30 spotkań x 1,5h/rok/gr., łącznie 200h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna rodzin, w tym dzieci i młodzieży w Gminie Czajków
1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia.
2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń, b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) warsztaty będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.13. CZĘŚĆ 13 ZAMÓWIENIA – Realizacja Jogi dla dorosłych (1 gr. x 24 os., 30 spotkań x 1,5h/rok/gr., łącznie 67,5h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna rodzin, w tym dzieci i młodzieży w Gminie Czajków
1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia.
2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń, b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) warsztaty będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13500 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.14. CZĘŚĆ 14 ZAMÓWIENIA – Doradztwo indywidualne z zakresu komunikacji dla rodziców (24os. x 5h/ 3 lata, łącznie 120h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna rodzin, w tym dzieci i młodzieży w Gminie Czajków 1) Zamawiający wymaga, aby doradztwo były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów. 2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu doradztwa. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów doradztwa, b) Przeprowadzenie doradztwa; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) Doradztwa będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) Doradztwa będzie się odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku; 8) Dopuszcza się możliwość realizacji doradztwa w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
terminy i godziny realizacji poszczególnego doradztwa ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.15. CZĘŚĆ 15 ZAMÓWIENIA – Realizacja warsztatów dla rodziców „Nastolatek-droga ku dorosłości” (1 gr. x 24 os., 1 warsztat x 3h/rok/gr., łącznie 9h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna rodzin, w tym dzieci i młodzieży w Gminie Czajków 1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia. 2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń, b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) warsztaty będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2250 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.16. CZĘŚĆ 16 ZAMÓWIENIA – Spotkanie z byłym sędzią (1 gr. x 60 os., 1 spotkanie x 4h/gr., łącznie 4h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna rodzin, w tym dzieci i młodzieży w Gminie Czajków 1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia. 2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń, b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) Warsztaty będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) warsztaty będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.17. CZĘŚĆ 17 ZAMÓWIENIA – Trening pobudzania motywacji (3 gr. x 20 os., 6 spotkań x 2h/rok/gr., łącznie 72h) - realizacja w roku 2025 oraz 2027 w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna rodzin, w tym dzieci i młodzieży w Gminie Czajków 1) Zamawiający wymaga, aby treningi były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia. 2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń, b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) Treningi będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) Treningi będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) Dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 14400 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.18. CZĘŚĆ 18 ZAMÓWIENIA – Realizacja korepetycji z matematyki (15 gr. x 2 os. x 8h/rok/gr., łącznie 360h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna rodzin, w tym dzieci i młodzieży w Gminie Czajków
1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia. 2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń, b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) Warsztaty będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) Dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.19. CZĘŚĆ 19 ZAMÓWIENIA – Realizacja korepetycji z j. angielskiego (15 gr. x 2 os. x 8h/rok/gr., łącznie 360h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna rodzin, w tym dzieci i młodzieży w Gminie Czajków
1) Zamawiający wymaga, aby korepetycje były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia.
2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń, b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) Korepetycje będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) Korepetycje będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) Dopuszcza się możliwość realizacji korepetycji w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
terminy i godziny realizacji poszczególnych korepetycji ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.20. CZĘŚĆ 20 ZAMÓWIENIA – Realizacja zajęć indywidualnych z psychologiem (30os. x 2h/rok, łącznie 180h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna rodzin, w tym dzieci i młodzieży w Gminie Czajków
1) Zamawiający wymaga, aby zajęcia były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia. 2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń, b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) Zajęcia będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) Dopuszcza się możliwość realizacji zajęć w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
terminy i godziny realizacji poszczególnych zajęć ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.21. CZĘŚĆ 21 ZAMÓWIENIA – Trening radzenia sobie ze stresem (3 gr. x 20 os., 6 spotkań x 2h/rok/gr., łącznie 72h) w zadaniu: Integracja społeczna i aktywizacja społeczna rodzin, w tym dzieci i młodzieży w Gminie Czajków
1) Zamawiający wymaga, aby treningi były przeprowadzone na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów szkolenia.
2) Zamawiający zastrzega, że osoby prowadzące muszą posiadać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu poszczególnych zajęć szkoleniowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Za godzinę zajęć Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 60 minut.
5) Zakres oferty winien obejmować: a) Przygotowanie programów szkoleń, b) Przeprowadzenie szkolenia; c) Zapewnienie ćwiczeń lub materiałów pomocniczych uczestnikom szkolenia w języku polskim; d) Przekazanie nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia osobno zestawu materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej lub innej formie (jeżeli jest to niezbędne do zrealizowania szkolenia); e) Zapewnienie sprzętu audio/video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia; f) Wystawienie certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia; g) Prowadzenie list obecności; h) Przeprowadzenie testów początkowych i końcowych lub diagnoz początkowych i końcowych; 6) Treningi będą odbywać się w trzech miejscach tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy w godz. od 10.00 do 18.00; 7) Treningi będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) Dopuszcza się możliwość realizacji warsztatów w jednym dniu w trzech miejscach realizacji zajęć tj. OSP Muchy, OSP Czajków, OSP Mielcuchy;
terminy i godziny realizacji poszczególnych warsztatów ustalane będą zawsze indywidualnie z GOPS Czajków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 14400 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20340 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22680 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20340 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sportemysp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9112021288

7.3.3) Ulica: Grzebskiego

7.3.4) Miejscowość: Mława

7.3.5) Kod pocztowy: 06-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20340 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10080 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10080 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10080 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katazyna Sibińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 84071813886

7.3.4) Miejscowość: Mielcuchy

7.3.5) Kod pocztowy: 63-524

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10080 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-01

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Bednarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 90101005794

7.3.4) Miejscowość: Muchy

7.3.5) Kod pocztowy: 63-524

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-01

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Na Poziomie Klaudia Poziemska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182093570

7.3.3) Ulica: Spacerowa

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 60-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-01

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20340 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22680 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20340 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sportujemy sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9112021288

7.3.3) Ulica: Grzebskiego

7.3.4) Miejscowość: Mława

7.3.5) Kod pocztowy: 06-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20340 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-01

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.