Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00456489/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łączniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774388531
1.5.8.) Numer faksu: 774387679
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zielinska@biala.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.biala.gmina.pl/708/1105/powyzej-130-000-zlotych.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łączniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11d2b11e-6b41-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021877/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa artykułów spożywczych dla ZSP w Łączniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456489/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: JAJAZakres oraz ilości dostarczanego asortymentu zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do oferty (kosztorys ofertowy) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ (formularz ofertowy)
1) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka, lub wszystkie części zamówienia. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nie uwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do wskazanego placówki oświatowej należącej do ZSP w Łączniku po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00) przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Kierownika ZSP w Łączniku.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych towarów do 20 % wartości netto zamawianego towaru w poszczególnej części spowodowanej zmianą liczby osób korzystających z posiłków. Z tytułu zmniejszenia zamawianego towaru Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
4) Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
5) Należność za dostawy w danym miesiącu będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 14 dni po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury od Wykonawcy. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z ZSP w Łączniku odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do ZSP w Łączniku produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym na poszczególne części.
6) Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do ZSP w Łączniku i jej oddziałów własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążał kosztami transportu ZSP w Łączniku.
7) Oferowane produkty winny spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. (DZ.U. z 2016 poz.1154) w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach między innymi: odpowiednie normy jakościowe i atesty.
8) Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostaw (ukryte, nie ukryte) oraz uszkodzenia powstałe w transporcie produktów oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego danego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowe w terminie jednej godziny; w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zwiększyć ten czas do 24 godzin od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
10) Wykonawca dostarcza produkty do siedziby wskazanych placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łączniku w następujących przedziałach czasowych od 07:00 do 9:00 i do następujących podległych placówek: do stołówki ZSP Łączniku i stołówki PP Chrzelice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 1300 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: OLEJE I TŁUSZCZE ZWIERZĘCE LUB ROŚLINNEZakres oraz ilości dostarczanego asortymentu zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do oferty (kosztorys ofertowy) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ (formularz ofertowy)
1) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka, lub wszystkie części zamówienia. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nie uwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do wskazanego placówki oświatowej należącej do ZSP w Łączniku po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00) przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Kierownika ZSP w Łączniku.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych towarów do 20 % wartości netto zamawianego towaru w poszczególnej części spowodowanej zmianą liczby osób korzystających z posiłków. Z tytułu zmniejszenia zamawianego towaru Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
4) Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
5) Należność za dostawy w danym miesiącu będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 14 dni po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury od Wykonawcy. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z ZSP w Łączniku odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do ZSP w Łączniku produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym na poszczególne części.
6) Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do ZSP w Łączniku i jej oddziałów własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążał kosztami transportu ZSP w Łączniku.
7) Oferowane produkty winny spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. (DZ.U. z 2016 poz.1154) w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach między innymi: odpowiednie normy jakościowe i atesty.
8) Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostaw (ukryte, nie ukryte) oraz uszkodzenia powstałe w transporcie produktów oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego danego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowe w terminie jednej godziny; w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zwiększyć ten czas do 24 godzin od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
10) Wykonawca dostarcza produkty do siedziby wskazanych placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łączniku w następujących przedziałach czasowych od 07:00 do 9:00 i do następujących podległych placówek: do stołówki ZSP Łączniku i stołówki PP Chrzelice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 2300 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNAZakres oraz ilości dostarczanego asortymentu zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do oferty (kosztorys ofertowy) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ (formularz ofertowy)
1) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka, lub wszystkie części zamówienia. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nie uwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do wskazanego placówki oświatowej należącej do ZSP w Łączniku po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00) przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Kierownika ZSP w Łączniku.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych towarów do 20 % wartości netto zamawianego towaru w poszczególnej części spowodowanej zmianą liczby osób korzystających z posiłków. Z tytułu zmniejszenia zamawianego towaru Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
4) Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
5) Należność za dostawy w danym miesiącu będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 14 dni po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury od Wykonawcy. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z ZSP w Łączniku odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do ZSP w Łączniku produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym na poszczególne części.
6) Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do ZSP w Łączniku i jej oddziałów własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążał kosztami transportu ZSP w Łączniku.
7) Oferowane produkty winny spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. (DZ.U. z 2016 poz.1154) w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach między innymi: odpowiednie normy jakościowe i atesty.
8) Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostaw (ukryte, nie ukryte) oraz uszkodzenia powstałe w transporcie produktów oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego danego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowe w terminie jednej godziny; w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zwiększyć ten czas do 24 godzin od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
10) Wykonawca dostarcza produkty do siedziby wskazanych placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łączniku w następujących przedziałach czasowych od 07:00 do 9:00 i do następujących podległych placówek: do stołówki ZSP Łączniku i stołówki PP Chrzelice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 1700 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: PRODUKTY MLECZARSKIEZakres oraz ilości dostarczanego asortymentu zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do oferty (kosztorys ofertowy) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ (formularz ofertowy)
1) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka, lub wszystkie części zamówienia. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nie uwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do wskazanego placówki oświatowej należącej do ZSP w Białej po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00) przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Kierownika ZSP w Białej.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych towarów do 20 % wartości netto zamawianego towaru w poszczególnej części spowodowanej zmianą liczby osób korzystających z posiłków. Z tytułu zmniejszenia zamawianego towaru Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
4) Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
5) Należność za dostawy w danym miesiącu będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 14 dni po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury od Wykonawcy. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z ZSP w Białej odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do ZSP w Białej produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym na poszczególne części.
6) Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do ZSP w Białej i jej oddziałów własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążał kosztami transportu ZSP w Białej.
7) Oferowane produkty winny spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. (DZ.U. z 2016 poz.1154) w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach między innymi: odpowiednie normy jakościowe i atesty.
8) Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostaw (ukryte, nie ukryte) oraz uszkodzenia powstałe w transporcie produktów oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego danego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowe w terminie jednej godziny; w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zwiększyć ten czas do 24 godzin od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
10) Wykonawca dostarcza produkty do siedziby wskazanych placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Białej w następujących przedziałach czasowych od 07:00 do 9:00 i do następujących podległych placówek: do stołówki PSP Biała i stołówki PP Biała.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15900000-7 - Napoje, tytoń i produkty podobne
4.5.5.) Wartość części: 4100 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: PRODUKTY OGÓLNOSPOŻYWCZEZakres oraz ilości dostarczanego asortymentu zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do oferty (kosztorys ofertowy) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ (formularz ofertowy)
1) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka, lub wszystkie części zamówienia. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nie uwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do wskazanego placówki oświatowej należącej do ZSP w Łączniku po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00) przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Kierownika ZSP w Łączniku.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych towarów do 20 % wartości netto zamawianego towaru w poszczególnej części spowodowanej zmianą liczby osób korzystających z posiłków. Z tytułu zmniejszenia zamawianego towaru Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
4) Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
5) Należność za dostawy w danym miesiącu będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 14 dni po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury od Wykonawcy. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z ZSP w Łączniku odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do ZSP w Łączniku produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym na poszczególne części.
6) Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do ZSP w Łączniku i jej oddziałów własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążał kosztami transportu ZSP w Łączniku.
7) Oferowane produkty winny spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. (DZ.U. z 2016 poz.1154) w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach między innymi: odpowiednie normy jakościowe i atesty.
8) Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostaw (ukryte, nie ukryte) oraz uszkodzenia powstałe w transporcie produktów oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego danego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowe w terminie jednej godziny; w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zwiększyć ten czas do 24 godzin od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
10) Wykonawca dostarcza produkty do siedziby wskazanych placówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łączniku w następujących przedziałach czasowych od 07:00 do 9:00 i do następujących podległych placówek: do stołówki ZSP Łączniku i stołówki PP Chrzelice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 9900 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
INNE PRZETARGI BIAŁA
- Zakup i dostawa łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem oraz szafką dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej
- Przebudowa dróg wewnętrznych - ulic Wiślanej i Weneckiej w miejscowości Brwilno
więcej: przetargi BIAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dębicy i Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie
- Dostawa przetworów owocowo-warzywnych oraz artykułów spożywczych sypkich dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2024 dla potrzeb Miejskiego Żłobka oraz Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec
- Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.