eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Laboratoria Przyszłości" dla Gminy Grodzisk Mazowiecki II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Laboratoria Przyszłości” dla Gminy Grodzisk Mazowiecki II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: Tel. (22) 755 55 34 wew. 250

1.5.8.) Numer faksu: faks (22) 755 23 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Laboratoria Przyszłości” dla Gminy Grodzisk Mazowiecki II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-774a3e2a-760d-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00481065

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024401/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Laboratoria Przyszłości” dla Gminy Grodzisk Mazowiecki II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zawiera Rozdz. XIII SWZ i Rozdz. XIV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego,
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: abi@grodzisk.pl, tel.: 22 755 55 34,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.107.2022
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
2. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.107.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oferta częściowa nr 1- Szkoła Podstawowa nr 1 w Grodzisku Mazowieckim

1. Karta pamięci
Ilość: 2 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Rodzaj - Karta pamięci microSD + adapter SD
Pojemność - Min. 128 GB
Odczyt - Min. 160 MB/s
Zapis - Min. 118 MB/s


2. Filamenty zestaw
Ilość: 10 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Filament - Biodegradowalne filamenty kompatybilne z drukarkami Zortrax M200
Rodzaj – PLA
Zawartość zestawu - 10 szt. różnych kolorów
Waga - Min. 900 g każdego koloru


3. Pen 3D z akcesoriami
Ilość: 12 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Pen - Podwójny system napędowy.
Obsługujący: PLA, ABS i FLEXY
Automatyczne cofanie filamentu, aby zapobiec wyciekaniu
Funkcja auto sleep
Średnica dyszy [mm] max. 2.2
Temperatura pracy [st. C] max. 240
Regulacja temperatury: Tak
Regulacja szybkości wydruku: Tak
Zasilanie: Sieciowo-akumulatorowe
Wyposażenie - 60 szt. filamentów kompatybilnych z PENem

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39300000-5 - Różny sprzęt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oferta częściowa nr 2- Szkoła Podstawowa nr 2 w Grodzisku Mazowieckim

1. Filamenty zestaw
Ilość: 24 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Filament - Biodegradowalne filamenty kompatybilne z drukarkami Zortrax M200
Rodzaj – PLA
Zawartość zestawu - 10 szt. różnych kolorów
Waga - Min. 900 g każdego koloru

2. Pen 3D z akcesoriami
Ilość: 10 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Pen - Podwójny system napędowy.
Obsługujący: PLA, ABS i FLEXY
Automatyczne cofanie filamentu, aby zapobiec wyciekaniu
Funkcja auto sleep
Średnica dyszy [mm] max. 2.2
Temperatura pracy [st. C] max. 240
Regulacja temperatury: Tak
Regulacja szybkości wydruku: Tak
Zasilanie: Sieciowo-akumulatorowe
Wyposażenie - 60 szt. filamentów kompatybilnych z PENem

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oferta częściowa nr 3 - Szkoła Podstawowa nr 4 w Grodzisku Mazowieckim

1. Wizualizer kompatybilny z mikroskopem
Ilość: 1 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne
Zoom matrycowy (Aver Zoom/Pixel Zoom)- min. 204 x
Sensor (przetwornik) - 1/3.2 CMOS
Ilość pikseli (efektywna) - Min. 8 Mpix
Rozdzielczość (efektywna)- Min. Full HD 1080p (1920 x 1080) Mpix
Częstotliwość odświeżania - Min. 60 FPS
Zoom optyczny - Min. 10 x
Zoom cyfrowy - Min. 16 x
Obszar skanowania - Min. 437 x 246 mm
Fokus - Automatyczny/ręczny
Wbudowana pamięć - Min. 80 zdjęć
Zapis na karcie pamięci (typ) - karta SDHC port USB - np. pendrive
Pilot zdalnego sterowania – Tak
Oświetlenie zewnętrzne - 1x
Typ oświetlenia - LED
Wyjścia video - HDMI VGA (D-Sub15) Composite (RCA)
Wejścia wideo - HDMI VGA (D-Sub15)
Porty komunikacyjne - RS232 Mini USB USB

2. Pen 3D z akcesoriami

Ilość: 5 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Pen - Podwójny system napędowy.
Obsługujący: PLA, ABS i FLEXY
Automatyczne cofanie filamentu, aby zapobiec wyciekaniu
Funkcja auto sleep
Średnica dyszy [mm] max. 2.2
Temperatura pracy [st. C] max. 240
Regulacja temperatury: Tak
Regulacja szybkości wydruku: Tak
Zasilanie: Sieciowo-akumulatorowe

Wyposażenie - 60 szt. filamentów kompatybilnych z PENem

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39300000-5 - Różny sprzęt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oferta częściowa nr 4 - Szkoła Podstawowa nr 5 w Grodzisku Mazowieckim

1. Pracownia robótek ręcznych
Ilość: 1 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Zawartość zestawu - Nadstawka Grande na nici - klon
Regał Grande L na pojemniki – min. 2 kolumny - klon
Pojemnik płytki 1 jasnoszary, min. 14 szt.
Pojemnik głęboki min. 2 jasnoszary, min. 4 szt.
Wkład do pojemnika z min. 6 komorami, min. 3 szt.
Wkład do pojemnika z min. 8 komorami
Wkład do pojemnika z min. 4 komorami
Zestaw nici Talia - białych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - ecru, min. 5 szt
Zestaw nici Talia - jasnobeżowych, 5 szt
Zestaw nici Talia - jasnobeżowoszarych, min. 5 szt
Zestaw nici Talia - jasnobłękitnych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - jasnoniebieskich, min. 5 szt
Zestaw nici Talia - jasnożółtych, min. 5 szt.
Zestaw nici Talia - cytrynowych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - ciemnożółtych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - jasnozielonych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - jasnomiętowych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - limonkowych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - żółtozielonych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - perłowy róż, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - łososiowych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - bladoróżowych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - różowych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - różowofioletowych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - ciemnobeżowych, min. 5 szt
Zestaw nici Talia - ciemnopomarańczowych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - ciemnoczerwonych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - ciemnofioletowych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - śliwkowobordowych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - bordowych, min. 5 szt.
Zestaw nici Talia - ciemnoniebieskich, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - granatowych, min. 5 szt.
Zestaw nici Talia - ciemnogranatowych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - zielonych, min. 5 szt
Zestaw nici Talia - ciemnozielonych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - ciemnozgniłozielonych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - brązowobeżowych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - złotych, min. 5 szt
Zestaw nici Talia - miedzianych, min. 5 szt.,.
Zestaw nici Talia - rudych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - brązowych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - czekoladowych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - jasnoszarych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - szarych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - antracytowych, min. 5 szt.,
Zestaw nici Talia - czarnych, min. 5 szt.,
Kordonek biały, min. 10 szt.,
Kordonek żółty, min. 10 szt.,
Kordonek pomarańczowy, min. 10 szt.,
Kordonek czerwony, min. 10 szt.,
Kordonek jasnoróżowy, min. 10 szt.,
Kordonek jasnoniebieski, min. 10 szt.,
Kordonek granatowy, min. 10 szt.,
Kordonek limonkowy, min. 10 szt.,
Kordonek ciemnozielony, min. 10 szt.,
Kordonek brązowy, min. 10 szt.,
Kordonek jasnoszary, min. 10 szt.,
Kordonek czarny, min. 10 szt.,
Mulina biała, min. 12 szt.,
Mulina żółta , min. 12 szt.,
Mulina pomarańczowa, min. 12 szt.,
Mulina czerwona, min. 12 szt.,
Mulina jasnoróżowa, min. 12 szt.,
Mulina jasnoniebieska, min. 12 szt.,
Mulina granatowa, min. 12 szt.
Mulina limonka, min. 12 szt.
Mulina ciemnozielona, 12 szt.
Mulina brązowa, min. 12 szt.
Mulina jasnoszara, min. 12 szt.
Mulina czarna, min. 12 szt.
Igła cerówka, min. 30 szt.
Nożyczki uniwersalne, min. 30 szt.
Zestaw igieł, min. 30 szt.
Szpilki perłowe główki, zestaw, min. 30 szt.
Szpilki, zestaw, min. 30 szt.
Szydełka, min. 30 szt.
Druty dziewiarskie proste, grubość 3,5, min. 30 szt.
Druty dziewiarskie proste, grubość 4,5, min. 30 szt.
naparstek metalowy, min. 30 szt.
Obcinaczka do nici, min. 30 szt.
Miarka krawiecka, min. 30 szt.
Włóczka, mix min. 14 kol., min. 2 szt.
Kanwy, zestaw min. 100 szt. - różne wzory, min. 1 szt.
Igły do haftu, min. 30 szt.

2. Projektor

Ilość: 1 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Typ projektora – Krótkoogniskowy
Technologia - 3LCD
Rozdzielczość - Min. 1280 x 800 WXGA
Kontrast - Min. 16 000:1
Jasność - Min. 3400 ANSI lumenów (tryb normalny)/ min. 1900 ANSI lumenów (tryb ECO)
Zużycie energii – Min. 298W (tryb normalny) / min. 221W (tryb ECO) / min. 0.28W (tryb Stand-by)
Żywotność źródła światła - Min. 5.000h (tryb normalny) / min. 10.000h (tryb ECO)
Moc/źródło światła - Min. 215W AC
Odległość ogniskowa - f = 6.4 mm
Zoom/Focus - Cyfrowy 1,35x / Ręczny
Współczynnik odległości - 0,48 : 1
Odległość od ekranu - Min. 0,5 - 1,2 m
Przekątna - Min. 53" - 116"
Wejścia video - HDMI (1x)
VGA (2x wejście, 1x wyjście)
Wejście sygnału komponentowego(2x)
Wejście sygnału kompozytowego (1x)
RCA Stereo (1x)
Porty komunikacyjne - Złącze USB 2.0 typu A (1x)

3. Pen 3D z akcesoriami

Ilość: 20 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Pen - Podwójny system napędowy.
Obsługujący: PLA, ABS i FLEXY
Automatyczne cofanie filamentu, aby zapobiec wyciekaniu
Funkcja auto sleep
Średnica dyszy [mm] max. 2.2
Temperatura pracy [st. C] max. 240
Regulacja temperatury: Tak
Regulacja szybkości wydruku: Tak
Zasilanie: Sieciowo-akumulatorowe

Wyposażenie - 60 szt. filamentów kompatybilnych z PENem

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oferta częściowa nr 5 - Szkoła Podstawowa nr 6 w Grodzisku Mazowieckim

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Laminarka

Ilość: 3 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne
Maks. szerokość laminowanego dokumentu- Min. 220 mm
Maksymalna grubość folii laminacyjnej - Min.125 μm
Technologia laminowania - na gorąco, na zimno
Prędkość laminowania - Min. 30 cm/min
Czas rozgrzewania - Max. 3 minuty
Dodatkowy przycisk zwalniania zablokowanej folii - Tak

2. Stacja pogodowa

Ilość: 3 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Opis - prognoza pogody na następne 12 godzin,
pomiar temperatury, wilgotności i wskaźnik trendu,
alarm niskiej temperatury na zewnątrz,
ciśnienie barometryczne,
kalendarz,
fazy księżyca,
poziom komfortu,
wyświetlanie czasu w formacie 12/24-godzinnej,
łatwe do odczytania pomiary,
czterostopniowe podświetlenie wyświetlacza.
Parametry techniczne- Typ zasilania urządzenia: bateryjne lub przez kabel USB
Zasilanie stacji pogody: USB 5 V 200 mA lub 2 x AA 1.5 V
Zasilanie czujnika zewnętrznego: 2 x AA 1,5 V
Zakres pomiaru temperatury wewnątrz min.: od 0 °C do 50°C
Zakres pomiaru temperatury zewnątrz min.: od -20°C do 60°C
Zakres pomiaru ciśnienia min.: 600 hPa/mb 1100 hPa/mb
Zakres pomiaru wilgotności min.: 20% ~ 95% RH
Pomiar wartości: zewnętrzny i wewnętrzny
Kalendarz: tak
Format temperatury: °C i °F
Format czasu: 12 lub 24-godzinny
Funkcja alarmu: tak
Funkcja drzemki: tak
Fazy księżyca: tak
Funkcja prognozowania pogody: tak
Częstotliwość działania nadajnika: 433.92 MHz
Zasięg łączności z nadajnikiem: do 60 metrów
Wyświetlacze: LCD
Zawartość zestawu - stację pogody,
czujnik zewnętrzny (zasięg 60 m),
kabel USB, instrukcję w języku polskim.

3. Robot wielofunkcyjny

Ilość: 2 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne
Opis - Funkcje: gotowanie, krojenie, kruszenie lodu, mielenie, mieszanie, miksowanie, podgrzewanie, programy automatyczne, rozdrabnianie, szatkowanie, tarcie, ubijanie, ucieranie, wyrabianie ciasta
Moc: min. 1500W
Rodzaj regulacji obrotów: płynna
Liczba poziomów prędkości: 10
Tryby pracy: pulsacyjny, turbo
Pojemność misy roboczej: 2.2 kg
Bezpieczeństwo: automatyczne zatrzymanie podczas podniesienia głowicy, blokada bezpieczeństwa, blokada pokrywy, blokada ramienia mieszającego, nóżki antypoślizgowe, wyłącznik bezpieczeństwa, zabezpieczenie przed nieprawidłowym montażem, zabezpieczenie przed przegrzaniem
Załączone wyposażenie: Łopatka, Koszyk do gotowania, Książka kucharska, Miarka, Motylek mieszający, Osłona przed rozpryskiwaniem, Przystawka do gotowania na parze
Waga produktu: max. 11 kg
Wyświetlacz dotykowy LCD o przekątnej min. 6,8"
Wbudowany moduł WiFi
Polskie menu


4. Piekarnik elektryczny wolnostojący

Ilość: 3 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Moc - Min. 2000W
Pojemność - Min. 45l
Funkcje - termoobieg
podświetlane wnętrze piekarnika
obudowa ze stali nierdzewnej
zegar (od 0 do 60 min.) z powiadomieniem akustycznym
regulacja temperatury (od 100 do 230°C)
grzałki na górze i dole komory, możliwość pracy każdej grzałki osobno lub obu jednocześnie
lampka kontrolna stanu pracy
Wyposażenie - rożen z napędem ruszt dwa uchwyty taca

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39300000-5 - Różny sprzęt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oferta częściowa nr 6 - Szkoła Podstawowa w Adamowiźnie

1. Karta pamięci
Ilość: 2 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne
Rodzaj - Karta pamięci microSD + adapter SD
Pojemność - Min. 128 GB
Odczyt - Min. 160 MB/s
Zapis - Min. 118 MB/s


2. Filamenty zestaw
Ilość: 10 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne
Filament - Biodegradowalne filamenty kompatybilne z drukarkami Zortrax M200
Rodzaj – PLA
Zawartość zestawu - 10 szt. różnych kolorów
Waga - Min. 900 g każdego koloru


3. Pen 3D z akcesoriami
Ilość: 15 szt.
Wymagane minimalne parametry techniczne
Pen - Podwójny system napędowy.
Obsługujący: PLA, ABS i FLEXY
Automatyczne cofanie filamentu, aby zapobiec wyciekaniu
Funkcja auto sleep
Średnica dyszy [mm] max. 2.2
Temperatura pracy [st. C] max. 240
Regulacja temperatury: Tak
Regulacja szybkości wydruku: Tak
Zasilanie: Sieciowo-akumulatorowe
Wyposażenie - 60 szt. filamentów kompatybilnych z PENem

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39300000-5 - Różny sprzęt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oferta częściowa nr 7 - Szkoła Podstawowa w Książenicach
1. Laminarka
Ilość: 1 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Maks. szerokość laminowanego dokumentu - Min. 220 mm
Maksymalna grubość folii laminacyjnej - Min.125 μm
Technologia laminowania - na gorąco na zimno
Prędkość laminowania- Min. 30 cm/min
Czas rozgrzewania - Max. 3 minuty
Dodatkowy przycisk zwalniania zablokowanej folii – Tak

2. Stacja pogodowa
Ilość: 1 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne
Opis - prognoza pogody na następne 12 godzin,
pomiar temperatury, wilgotności i wskaźnik trendu,
alarm niskiej temperatury na zewnątrz,
ciśnienie barometryczne, kalendarz, fazy księżyca,
poziom komfortu, wyświetlanie czasu w formacie 12/24-godzinnej,
łatwe do odczytania pomiary, czterostopniowe podświetlenie wyświetlacza.
Parametry techniczne - Typ zasilania urządzenia: bateryjne lub przez kabel USB
Zasilanie stacji pogody: USB 5 V 200 mA lub 2 x AA 1.5 V Zasilanie czujnika zewnętrznego: 2 x AA 1,5 V Zakres pomiaru temperatury wewnątrz min.: od 0 °C do 50°C
Zakres pomiaru temperatury zewnątrz min.: od -20°C do 60°C
Zakres pomiaru ciśnienia min.: 600 hPa/mb 1100 hPa/mb
Zakres pomiaru wilgotności min.: 20% ~ 95% RH
Pomiar wartości: zewnętrzny i wewnętrzny
Kalendarz: tak
Format temperatury: °C i °F
Format czasu: 12 lub 24-godzinny
Funkcja alarmu: tak
Funkcja drzemki: tak
Fazy księżyca: tak
Funkcja prognozowania pogody: tak
Częstotliwość działania nadajnika: 433.92 MHz
Zasięg łączności z nadajnikiem: do 60 metrów
Wyświetlacze: LCD
Zawartość zestawu - stację pogody,
czujnik zewnętrzny (zasięg 60 m),
kabel USB,instrukcję w języku polskim.


3. Teleskop
Ilość: 1 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

System optyczny - Maksutow - Cassegrain
Średnica czynna (apertura) Min. 90 mm
Ogniskowa obiektywu - Min. 1250 mm
Światłosiła - Min. 1/14
Zdolność rozdzielcza: Min. 1,5''
Zasięg gwiazdowy teoretyczny - Min. 11,7 magnitudo
Maksymalne użyteczne powiększenie - Min. 180x
Wysokość statywu [cm] - Min.: 70 - 123
Zawartość zestawu
• wyciąg okularowy 1,25''
• okulary: K 20 mm (pow. 62,5x) i Super 10 mm (pow. 125x) - w standardzie 1,25''
• złączka kątowa lustrzana 90° (daje obraz nieodwrócony, ziemski)
• szukacz typu Star Pointer (kolimatorowy)
• montaż paralaktyczny klasy EQ1 z mikroruchami i podstawką na akcesoria
• lekki i stabilny statyw aluminiowy


4. Zaciskarka
Ilość: 1 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Opis - Terminacja wtyków przelotowych RJ45 (8P8C), kategorii 5e i 6 oraz;
RJ12 (6P6C), RJ11 (6P4C);
Rama stalowa zapewniająca maksymalną oszczędność siły;
Możliwość terminacji kabli płaskich i okrągłych;
Wiele zastosowań – zaciskarka, obcinaczka i stripper (ściągacz izolacji);
Narzędzie jednocześnie zaciska i obcina nadmiar przewodów;
Ergonomiczna konstrukcja;
Mechanizm zapadkowy.


5. Pracownia kulinarna
1szt

Wymagane minimalne parametry techniczne

Kuchenka elektryczna z piekarnikiem elektrycznym
- Wolnostojąca kuchnia z płytą indukcyjną i elektrycznym piekarnikiem.
• Moc całkowita: min. 10,2 kW
• Grzałka górna: min. 900 W
• Grzałka dolna: min. 1100 W
• Grzałka pierścieniowa termoobiegu: min. 2000 W
• Grill elektryczny: min. 2000 W
• Podłączenie do zasilania: 400 V

Zestaw garnków i patelnia - Zestaw 3 garnków o różnych wielkościach. Garnki mają wyprofilowane krawędzie i wyposażone są w pasujące pokrywki z otworami ułatwiającymi odcedzanie. Zestaw zawiera patelnię z nieprzywierająca powłoką. Garnki i patelnia są przystosowane do każdego rodzaju kuchni, w tym płyt indukcyjnych i piekarników. Wszystkie elementy zestawu są wykonane ze stali nierdzewnej. Można myć w zmywarce.
• śr. garnków i patelni min. 16 cm, 20 cm, 24 cm, 24 cm
• poj. Min. 1,9 l, 3,6 l, 6,1 l

Komplet sztućców - Zestaw zawiera po 12 szt.:
- łyżka dł. min. 16 cm, wykonane ze stali 410.
- nóż dł. min. 16 cm, wykonane ze stali 410.
- widelec dł. min. 16 cm, wykonane ze stali 410.
- łyżeczka dł. min. 13,9 cm, wykonane ze stali 410.

Blender - Blender z funkcją płynnej regulacji prędkości i wskaźnikiem bezpiecznego zamknięcia. Odłączana stopa blendera, jak i ostrza są wykonane ze stali nierdzewnej. W zestawie pojemnik z przykrywką. Moc: min. 800 W Dł. kabla przewodu zasilającego: min. 1,25 m
Pojemnik: min. 800 l
Mikser - Mikser z 5-stopniową regulacją prędkości i funkcją turbo. W skład wyposażenia wchodzą dwie trzepaczki i dwa haki.
• moc min. 250 W
• dł. przewodu min. 1,1 m
Robot wielofunkcyjny - Robot kuchenny z 8-stopniową regulacją prędkości i min. 6 funkcjami: mielenia, miksowania, ubijania, szatkowania, ugniatania i rozdrabniania. W skład wyposażenia wchodzi: maszynka do mielenia, nasadka masarska, nasadka kebbe, 3 rodzaje mieszadeł (mieszadło, trzepaczka, hak), wyjmowana tacka ociekowa. Robot jest zabezpieczony przed
przegrzaniem i przypadkowym uruchomieniem. Ma antypoślizgową bazę. Elementy wykonane ze stali szlachetnej - można myć w zmywarce.
• Moc: min. 1000 W
• Napięcie: 220-240 V
• Poj. misy: min. 4,5 l
• Dł. przewodu: min. 1,2 cm
Zestaw noży - Noże o różnej długości i różnych końcówkach w zależności od przeznaczenia. Skład zestawu: nóż do chleba, nóż szefa, nóż uniwersalny, nóż kuchenny i nóż do jarzyn.
Zestaw desek do krojenia - Zestaw dwóch desek: mała oraz duża
Zastawa stołowa - Składa się z dużego płaskiego talerza, małego talerza, miseczki na zupę i kubka Zastawa dla 24 osób
Patelnia - Do kuchni gazowej, elektrycznej oraz płyty indukcyjnej. Sr. Min. 20cm
Ubijaczka - Metalowa ubijaczka o dł. Min. 26 cm.
Deska do prasowania - Z dwustopniową regulacją wysokości. Nogi wykonane z rur stalowych z nakładkami antypoślizgowymi. Bawełniane obicie z wypełnieniem z gąbki.
• wym. Min. 30 x 100 cm
• wys. Min. 83 cm lub 78 cm
• wym. po złożeniu max. 47 x 4 x 118 cm

Żelazko - Żelazko parowe ze stopą ceramiczną, funkcją regulowania pary i temperatury, z możliwością prasowania w pionie.
• system ANTI-DRIP - zapobiega kapaniu podczas prasowania w niskich temperaturach
• unkcja SELF CLEAN - samooczyszczanie z osadu
• system antywapienny ANTI-CALC
• uderzenie pary 180 g/min.
• ciągły wyrzut pary 0-50 g/min.
• lampka kontrolna temperatury
• lampka podłączenia do sieci
• spryskiwacz
• funkcja VERTICAL IRONING - prasowanie w pionie
• zbiornik na wodę o pojemności min. 400 ml
• obrotowy przewód sieciowy o długości min. 2,5 m
• regulacja mocy pary, regulacja temperatury
• zasilanie: 220-240 V 50/60 Hz
• moc: 2400-2800 W

Lodówka - Lodówka z automatyczną funkcją odszraniania, Super Chłodzenia i Super Zamrażania. Wyposażona w oświetlenie LED, półki ze szkła hartowanego, podstawkę na jajka, 3 szuflady w zamrażarce i tackę na lód. Dodatkowe funkcje: cicha praca, alarm podwyższonej temperatury i alarm niedomkniętych drzwi.
wym. Min. 54x 55 x 170 cm
Klasa energetyczna: min. F
Total NoFrost
Simple InsideControl
VitControl Plus
FlexiShelf: 3+1
Uniwersalne drzwi: L / P
Automatyczne odszranianie /chłodziarka/
Safety Glass
SlimSize
DoorShelf: 3
Uchwyt zintegrowany
Dane techniczne:
Pojemność całkowita [l]: min. 250
Pojemność chłodziarki netto [l]: min. 180
Pojemność zamrażarki netto [l]: min. 70
Klasa zamrażarki: min. 4
Klasa klimatyczna: min. ST
Zdolność zamrażania [kg / 24 h]: max. 3,5
Czas przechowywania razie braku zasilania: min. 10h
Poziom hałasu [dB]: max. 45
Klasa hałasu: min. C

Opiekacz - Opiekacz z trzema wymiennymi płytkami: do kanapek, grillowania i gofrownicą. Wszystkie płytki są pokryte zapobiegającą przywieraniu powłoką. Opiekacz jest wyposażony w kontrolki świetlne, funkcję zabezpieczającą przed przegrzaniem oraz gumowe nóżki zapobiegające ślizganiu się sprzętu.
Moc: min. 750 W
Dł. przewodu zasilającego: min. 0,9 m
Pojemność: 2 kanapki

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39300000-5 - Różny sprzęt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oferta częściowa nr 8 - Szkoła Podstawowa w Izdebnie Kościelnym

1. Pen 3D z akcesoriami

Wymagane minimalne parametry techniczne
Ilość: 1 szt.

Pen - Podwójny system napędowy.
Obsługujący: PLA, ABS i FLEXY
Automatyczne cofanie filamentu, aby zapobiec wyciekaniu
Funkcja auto sleep
Średnica dyszy [mm] max. 2.2
Temperatura pracy [st. C] max. 240
Regulacja temperatury: Tak
Regulacja szybkości wydruku: Tak
Zasilanie: Sieciowo-akumulatorowe
Wyposażenie - 60 szt. filamentów kompatybilnych z PENem

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39300000-5 - Różny sprzęt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007
r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik
nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
7. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu obejmują:
Nie dotyczy
8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o
których mowa w ust. 6 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że:
a. nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z
wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
9. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.
8- dalej pkt 10 SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym (dla danej części) – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) Wypełniona Tabela Kosztowa stanowiący załącznik nr 1a-h do SWZ (dla danej części)
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4 poniżej.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby.
5. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
6. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
7. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w treści formularza ofertowego (pkt 8) składają oświadczenie, z którego wynika, które dostawy / usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy zakres zmian zawiera załącznik nr 4 a-h SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-15 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: www.platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-15 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.