Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00417056/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W STASZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 78
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalstaszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalstaszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e7fa976-f295-479d-a5e5-035a5c99b1d81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e7fa976-f295-479d-a5e5-035a5c99b1d8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00417056
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPiZ-380-29/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niniejsza SWZ oraz:
- Załącznik nr 2 – Parametry techniczne wymagane – poszczególne pakiety / zadania.
- Załącznik nr 3 – Formularz asortymentowo cenowy – poszczególne pakiety / zadania.
- załącznik nr 4 – Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niniejsza SWZ oraz:
- Załącznik nr 2 – Parametry techniczne wymagane – poszczególne pakiety / zadania.
- Załącznik nr 3 – Formularz asortymentowo cenowy – poszczególne pakiety / zadania.
- załącznik nr 4 – Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niniejsza SWZ oraz:
- Załącznik nr 2 – Parametry techniczne wymagane – poszczególne pakiety / zadania.
- Załącznik nr 3 – Formularz asortymentowo cenowy – poszczególne pakiety / zadania.
- załącznik nr 4 – Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 190000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niniejsza SWZ oraz:
- Załącznik nr 2 – Parametry techniczne wymagane – poszczególne pakiety / zadania.
- Załącznik nr 3 – Formularz asortymentowo cenowy – poszczególne pakiety / zadania.
- załącznik nr 4 – Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299643,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299643,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299643,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MEDYCZNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368092014
7.3.3) Ulica: Strzeszyńska 35/37 lokal 8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-479
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA MEDYCZNA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA MEDYCZNA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299643,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-05Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102810,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102810,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102810,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011207155
7.3.3) Ulica: Poleczki 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102810,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-05Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dräger Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090518586
7.3.3) Ulica: Posag 7 Panien 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-05Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17496,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17496,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17496,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011207155
7.3.3) Ulica: Poleczki 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17496,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-05INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Dostawa agregatu prądotwórczego dużej mocy - mobilny z możliwością transportu z wyposażeniem na przyczepie"
- Remont drogi powiatowej nr 1846T Łubnice - Budziska od km 1+250 do km 2+840 w miejscowości Łubnice i Czarzyzna
- Remont odcinka drogi od km 0+055 do km 0+280 w ramach zadania "Remont ulicy Drogowców w Staszowie 385210T od km 0+000 do km 0+280"
- "Remont odcinka drogi powiatowej nr 1814T Brzeziny - Szydłów - Kotuszów od 0+000 do km 1+970"
- Remont drogi powiatowej nr 1859T Rytwiany - Kłoda od km 3+120 do km 4+525 w miejscowości Kłoda
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH PRZEDSIĘWZIĘCIA pn. " Rozwój opieki wspierającej na terenie powiatu tomaszowskiego poprzez utworzenie zakładu opieki długoterminowej-"Bezpieczna Przystań" w ...
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
- "Zakup aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach- II".
- Dostawa sprzętu, urządzeń i maszyn niezbędnych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zjawisk atmosferycznych lub na wypadek działań militarnych w Gminie Tłuszcz (8 części)
- Zakup sprzętu medycznego przeznaczonego dla celów diagnostyki przez Gminny Zespół Ośrodków Zdrowia Gminy Ozorków
- Zakup aparatury medycznej w ramach realizacji zadania polegającego na wsparciu rozwoju innowacyjnych rozwiązań służących do udzielenia świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie dofinansowania zakupu(...)
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





