eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatówek › Konserwacja fortepianów z kolekcji Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja fortepianów z kolekcji Muzeum Historii Przemysłu
w Opatówku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001287357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna

1.5.2.) Miejscowość: Opatówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-860

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeumopatowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumopatowek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ochrona i edukacja w zakresie dziedzictwa przemysłowego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja fortepianów z kolekcji Muzeum Historii Przemysłu
w Opatówku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-204f323a-7539-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031846/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Konserwacja fortepianów z kolekcji Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku - szt. 4

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-204f323a-7539-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze
do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się
w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz
z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy
do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ oraz załączników do zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania
z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres
e-mail: muzeum@muzeumopatowek.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Historii Przemysłu z siedzibą w Opatówku ul. Kościelna 1, 62-860 Opatówek -Dyrektor muzeum nr tel. 62-7618054, email: muzeum@muzeumopatowek.pl
2) Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych: tel. 62-7618626,
email: iod@muzeumopatowek.pl , adres do korespondencji – Muzeum Historii Przemysłu, ul. Kościelna 1, 62-860 Opatówek
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa:
- ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych,
- ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2020 r. poz. 164 ze zm.).
4) Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez czas trwania umowy, a następnie przez okres przechowywania dokumentacji postępowania lub umowy zgodnie z właściwą kategorią archiwalną, a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku
z uzyskaniem dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
5) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o:
- przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.),
- przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępnie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r., poz. 902),
- przepisy właściwe dla instytucji kontrolnych wobec Zamawiającego.
6) Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej, może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ustawy Pzp.
8) Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych. Konsekwencje niepodania określonych
w tych przepisach danych wynikają z ustawy Pzp np. brak możliwości udziału w postępowaniu.
9) W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane osobowe mogą być przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
10) W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują osobie, której dane dotyczą następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, z tym że skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub jego załączników,
- prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
11) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
12) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
13) Prawo dostępu do danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i uzupełnienia podlegają ograniczeniu po przekazaniu akt zawierających dane osobowe do archiwum zakładowego, na mocy art. 22b ust. 4 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WP.251.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji fortepianu ze zbiorów Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku.
2. Przedmiot zamówienia -część nr 1: konserwacja fortepianu skrzydłowego firmy „Fryderyk Hintz”, miejsce i rok produkcji: Kalisz, ok. 1865-1870, nr inw. MHP 83/I – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ,
3. Szczegółowy opis fortepianów wraz z opisem stanu zachowania znajduje się w załącznikach nr 1 do SWZ.
4. Usługa wykonywana będzie w celu umożliwienia ekspozycji wszystkich fortepianów na stałej wystawie w siedzibie Muzeum.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w załącznikach nr 1 do SWZ, Programie prac konserwatorskich (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 9 do SWZ) i obejmuje on m.in.:
1) odbiór fortepianów z siedziby Zamawiającego oraz przewóz do pracowni konserwatorskiej,
2) konserwację fortepianów uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na ich eksponowanie przez Zamawiającego, bez przywracania im sprawności instrumentarium,
3) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej: opisowej i fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu wszystkich prac konserwatorskich - w 2 egzemplarzach: 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, na zewnętrznym nośniku danych,
4) dostarczenie fortepianów po ich konserwacji i komisyjnym odbiorze do siedziby Zamawiającego.
6. Usługa konserwacji fortepianów objęta jest nadzorem konserwatorskim.
7. W trakcie realizacji usługi Zamawiający i działający na rzecz Zamawiającego dyplomowany konserwator zabytków uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie prawidłowości prowadzonych prac.
8. Po wykonaniu usługi i zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości odbioru prac, Komisja odbiorowa powołana przez Zamawiającego dokona odbioru wykonanych prac konserwatorskich fortepianów, będących przedmiotem zamówienia.
9. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia - na podstawie umowy o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe.
11. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. Wspólny Słownik zamówień CPV:
50800000-3 – Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50860000-1 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych.
13. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru prac konserwatorskich przez Komisję odbiorową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50860000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 305 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Kryterium cena – 60 %
Sposób oceny - oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów w kryterium „cena”, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty najtańszej
wg poniższego wzoru:
AC = CN/CB x 60 punktów
gdzie:
AC – ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium cena
CN – cena najniższa ze wszystkich złożonych ofert
CB – cena w ofercie badanej

2) Kryterium okres rękojmi za wady – 30 %
Sposób oceny: Wykonawca może zaoferować 24, 30 lub 36 miesięczny okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy. Oferta otrzyma ilość punktów (R)
odpowiadającą zaoferowanemu okresowi rękojmi jn.:
a) 24 miesiące rękojmi - R = 0 punktów,
b) 30 miesięcy rękojmi - R = 15 punktów,
c) 36 miesięcy rękojmi - R = 30 punktów.
Wykonawca może zaproponować termin rękojmi w pełnych miesiącach tj.: 24, 30 lub 36.
Wykonawca nie może zaoferować okresu rękojmi krótszego niż 24 miesiące.
Wykonawca nie może zaoferować okresu rękojmi dłuższego niż 36 miesięcy.

Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać max 30 punktów.

W przypadku błędnego wypełnienia oferty w zakresie okresu rękojmi (niezgodnie
z zaleceniami Zamawiającego), np.: brak wskazania okresu rękojmi, lub wskazanie błędnego okresu rękojmi, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a jako deklarowany okres rękojmi zostanie przyjęty okres 24 miesięcy.

3) Kryterium skrócenie terminu realizacji – 10%
W kryterium "skrócenie terminu realizacji" oferta może uzyskać maksymalnie
10 pkt. Punkty przyznane zostaną według następującej zasady:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 7 dni kalendarzowych - 5 punktów
tj. termin realizacji 298 dni od dnia zawarcia umowy.
b) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 14 dni kalendarzowych - 10 punktów tj. termin realizacji 291 dni od dnia zawarcia umowy.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym ilości dni lub wpisanie innej ilości dni niż 7, 14 w zakresie skrócenia terminu realizacji zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie skróci terminu realizacji zamówienia.

2. Zamawiający spośród ofert niepodlegających odrzuceniu wybierze najkorzystniejszą, która otrzyma najwięcej punktów w zastosowanych kryteriach, obliczonych według poniższego wzoru:
AB = AC + R + T
gdzie:
AB – łączna ilość punktów przyznana badanej ofercie
AC– ilość punktów w kryterium cena przyznana badanej ofercie
R – ilość punktów za okres rękojmi przyznana badanej ofercie
T – ilość punktów w kryterium skrócenie terminu realizacji przyznana badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji fortepianu ze zbiorów Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku.
2. Przedmiot zamówienia-część nr 2: konserwacja fortepianu skrzydłowego firmy „Józef Budynowicz”, miejsce i rok produkcji: Warszawa, ok. 1880 r., nr inw. MHP 39/I – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ,
3. Szczegółowy opis fortepianów wraz z opisem stanu zachowania znajduje się w załącznikach nr 2 do SWZ.
4. Usługa wykonywana będzie w celu umożliwienia ekspozycji wszystkich fortepianów na stałej wystawie w siedzibie Muzeum.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w załącznikach nr 2 do SWZ, Programie prac konserwatorskich (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 9 do SWZ) i obejmuje on m.in.:
1) odbiór fortepianów z siedziby Zamawiającego oraz przewóz do pracowni konserwatorskiej,
2) konserwację fortepianów uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na ich eksponowanie przez Zamawiającego, bez przywracania im sprawności instrumentarium,
3) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej: opisowej i fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu wszystkich prac konserwatorskich - w 2 egzemplarzach: 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, na zewnętrznym nośniku danych,
4) dostarczenie fortepianów po ich konserwacji i komisyjnym odbiorze do siedziby Zamawiającego.
6. Usługa konserwacji fortepianów objęta jest nadzorem konserwatorskim.
7. W trakcie realizacji usługi Zamawiający i działający na rzecz Zamawiającego dyplomowany konserwator zabytków uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie prawidłowości prowadzonych prac.
8. Po wykonaniu usługi i zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości odbioru prac, Komisja odbiorowa powołana przez Zamawiającego dokona odbioru wykonanych prac konserwatorskich fortepianów, będących przedmiotem zamówienia.
9. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia - na podstawie umowy o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe.
11. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. Wspólny Słownik zamówień CPV:
50800000-3 – Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50860000-1 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych.
13. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru prac konserwatorskich przez Komisję odbiorową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50860000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 305 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Kryterium cena – 60 %
Sposób oceny - oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów w kryterium „cena”, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty najtańszej
wg poniższego wzoru:
AC = CN/CB x 60 punktów
gdzie:
AC – ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium cena
CN – cena najniższa ze wszystkich złożonych ofert
CB – cena w ofercie badanej

2) Kryterium okres rękojmi za wady – 30 %
Sposób oceny: Wykonawca może zaoferować 24, 30 lub 36 miesięczny okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy. Oferta otrzyma ilość punktów (R)
odpowiadającą zaoferowanemu okresowi rękojmi jn.:
a) 24 miesiące rękojmi - R = 0 punktów,
b) 30 miesięcy rękojmi - R = 15 punktów,
c) 36 miesięcy rękojmi - R = 30 punktów.
Wykonawca może zaproponować termin rękojmi w pełnych miesiącach tj.: 24, 30 lub 36.
Wykonawca nie może zaoferować okresu rękojmi krótszego niż 24 miesiące.
Wykonawca nie może zaoferować okresu rękojmi dłuższego niż 36 miesięcy.

Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać max 30 punktów.

W przypadku błędnego wypełnienia oferty w zakresie okresu rękojmi (niezgodnie
z zaleceniami Zamawiającego), np.: brak wskazania okresu rękojmi, lub wskazanie błędnego okresu rękojmi, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a jako deklarowany okres rękojmi zostanie przyjęty okres 24 miesięcy.

3) Kryterium skrócenie terminu realizacji – 10%
W kryterium "skrócenie terminu realizacji" oferta może uzyskać maksymalnie
10 pkt. Punkty przyznane zostaną według następującej zasady:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 7 dni kalendarzowych - 5 punktów
tj. termin realizacji 298 dni od dnia zawarcia umowy.
b) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 14 dni kalendarzowych - 10 punktów tj. termin realizacji 291 dni od dnia zawarcia umowy.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym ilości dni lub wpisanie innej ilości dni niż 7, 14 w zakresie skrócenia terminu realizacji zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie skróci terminu realizacji zamówienia.

2. Zamawiający spośród ofert niepodlegających odrzuceniu wybierze najkorzystniejszą, która otrzyma najwięcej punktów w zastosowanych kryteriach, obliczonych według poniższego wzoru:
AB = AC + R + T
gdzie:
AB – łączna ilość punktów przyznana badanej ofercie
AC– ilość punktów w kryterium cena przyznana badanej ofercie
R – ilość punktów za okres rękojmi przyznana badanej ofercie
T – ilość punktów w kryterium skrócenie terminu realizacji przyznana badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji fortepianu ze zbiorów Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku.
2. Przedmiot zamówienia - część nr 3: konserwacja fortepianu skrzydłowego firmy „Julian Małecki”, miejsce i rok powstania: Warszawa ok. 1885r., nr inw. 92/I - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
3. Szczegółowy opis fortepianów wraz z opisem stanu zachowania znajduje się w załącznikach nr 3 do SWZ.
4. Usługa wykonywana będzie w celu umożliwienia ekspozycji wszystkich fortepianów na stałej wystawie w siedzibie Muzeum.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w załącznikach nr 3 do SWZ, Programie prac konserwatorskich (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 9 do SWZ) i obejmuje on m.in.:
1) odbiór fortepianów z siedziby Zamawiającego oraz przewóz do pracowni konserwatorskiej,
2) konserwację fortepianów uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na ich eksponowanie przez Zamawiającego, bez przywracania im sprawności instrumentarium,
3) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej: opisowej i fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu wszystkich prac konserwatorskich - w 2 egzemplarzach: 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, na zewnętrznym nośniku danych,
4) dostarczenie fortepianów po ich konserwacji i komisyjnym odbiorze do siedziby Zamawiającego.
6. Usługa konserwacji fortepianów objęta jest nadzorem konserwatorskim.
7. W trakcie realizacji usługi Zamawiający i działający na rzecz Zamawiającego dyplomowany konserwator zabytków uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie prawidłowości prowadzonych prac.
8. Po wykonaniu usługi i zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości odbioru prac, Komisja odbiorowa powołana przez Zamawiającego dokona odbioru wykonanych prac konserwatorskich fortepianów, będących przedmiotem zamówienia.
9. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia - na podstawie umowy o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe.
11. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. Wspólny Słownik zamówień CPV:
50800000-3 – Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50860000-1 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych.
13. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru prac konserwatorskich przez Komisję odbiorową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50860000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 305 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Kryterium cena – 60 %
Sposób oceny - oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów w kryterium „cena”, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty najtańszej
wg poniższego wzoru:
AC = CN/CB x 60 punktów
gdzie:
AC – ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium cena
CN – cena najniższa ze wszystkich złożonych ofert
CB – cena w ofercie badanej

2) Kryterium okres rękojmi za wady – 30 %
Sposób oceny: Wykonawca może zaoferować 24, 30 lub 36 miesięczny okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy. Oferta otrzyma ilość punktów (R)
odpowiadającą zaoferowanemu okresowi rękojmi jn.:
a) 24 miesiące rękojmi - R = 0 punktów,
b) 30 miesięcy rękojmi - R = 15 punktów,
c) 36 miesięcy rękojmi - R = 30 punktów.
Wykonawca może zaproponować termin rękojmi w pełnych miesiącach tj.: 24, 30 lub 36.
Wykonawca nie może zaoferować okresu rękojmi krótszego niż 24 miesiące.
Wykonawca nie może zaoferować okresu rękojmi dłuższego niż 36 miesięcy.

Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać max 30 punktów.

W przypadku błędnego wypełnienia oferty w zakresie okresu rękojmi (niezgodnie
z zaleceniami Zamawiającego), np.: brak wskazania okresu rękojmi, lub wskazanie błędnego okresu rękojmi, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a jako deklarowany okres rękojmi zostanie przyjęty okres 24 miesięcy.

3) Kryterium skrócenie terminu realizacji – 10%
W kryterium "skrócenie terminu realizacji" oferta może uzyskać maksymalnie
10 pkt. Punkty przyznane zostaną według następującej zasady:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 7 dni kalendarzowych - 5 punktów
tj. termin realizacji 298 dni od dnia zawarcia umowy.
b) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 14 dni kalendarzowych - 10 punktów tj. termin realizacji 291 dni od dnia zawarcia umowy.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym ilości dni lub wpisanie innej ilości dni niż 7, 14 w zakresie skrócenia terminu realizacji zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie skróci terminu realizacji zamówienia.

2. Zamawiający spośród ofert niepodlegających odrzuceniu wybierze najkorzystniejszą, która otrzyma najwięcej punktów w zastosowanych kryteriach, obliczonych według poniższego wzoru:
AB = AC + R + T
gdzie:
AB – łączna ilość punktów przyznana badanej ofercie
AC– ilość punktów w kryterium cena przyznana badanej ofercie
R – ilość punktów za okres rękojmi przyznana badanej ofercie
T – ilość punktów w kryterium skrócenie terminu realizacji przyznana badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji fortepianu ze zbiorów Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku.
2. Przedmiot zamówienia - część nr 4: konserwacja fortepianu skrzydłowego firmy „Anton Petrof”, miejsce i rok powstania: Hradec Kralowe, Czechy, ok. 1890r., nr inw. 55/I - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
3. Szczegółowy opis fortepianów wraz z opisem stanu zachowania znajduje się w załącznikach nr 4 do SWZ.
4. Usługa wykonywana będzie w celu umożliwienia ekspozycji wszystkich fortepianów na stałej wystawie w siedzibie Muzeum.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w załącznikach nr 4 do SWZ, Programie prac konserwatorskich (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 9 do SWZ) i obejmuje on m.in.:
1) odbiór fortepianów z siedziby Zamawiającego oraz przewóz do pracowni konserwatorskiej,
2) konserwację fortepianów uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na ich eksponowanie przez Zamawiającego, bez przywracania im sprawności instrumentarium,
3) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej: opisowej i fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu wszystkich prac konserwatorskich - w 2 egzemplarzach: 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, na zewnętrznym nośniku danych,
4) dostarczenie fortepianów po ich konserwacji i komisyjnym odbiorze do siedziby Zamawiającego.
6. Usługa konserwacji fortepianów objęta jest nadzorem konserwatorskim.
7. W trakcie realizacji usługi Zamawiający i działający na rzecz Zamawiającego dyplomowany konserwator zabytków uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie prawidłowości prowadzonych prac.
8. Po wykonaniu usługi i zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości odbioru prac, Komisja odbiorowa powołana przez Zamawiającego dokona odbioru wykonanych prac konserwatorskich fortepianów, będących przedmiotem zamówienia.
9. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia - na podstawie umowy o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe.
11. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. Wspólny Słownik zamówień CPV:
50800000-3 – Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50860000-1 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych.
13. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru prac konserwatorskich przez Komisję odbiorową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50860000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 305 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Kryterium cena – 60 %
Sposób oceny - oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów w kryterium „cena”, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty najtańszej
wg poniższego wzoru:
AC = CN/CB x 60 punktów
gdzie:
AC – ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium cena
CN – cena najniższa ze wszystkich złożonych ofert
CB – cena w ofercie badanej

2) Kryterium okres rękojmi za wady – 30 %
Sposób oceny: Wykonawca może zaoferować 24, 30 lub 36 miesięczny okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy. Oferta otrzyma ilość punktów (R)
odpowiadającą zaoferowanemu okresowi rękojmi jn.:
a) 24 miesiące rękojmi - R = 0 punktów,
b) 30 miesięcy rękojmi - R = 15 punktów,
c) 36 miesięcy rękojmi - R = 30 punktów.
Wykonawca może zaproponować termin rękojmi w pełnych miesiącach tj.: 24, 30 lub 36.
Wykonawca nie może zaoferować okresu rękojmi krótszego niż 24 miesiące.
Wykonawca nie może zaoferować okresu rękojmi dłuższego niż 36 miesięcy.

Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać max 30 punktów.

W przypadku błędnego wypełnienia oferty w zakresie okresu rękojmi (niezgodnie
z zaleceniami Zamawiającego), np.: brak wskazania okresu rękojmi, lub wskazanie błędnego okresu rękojmi, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a jako deklarowany okres rękojmi zostanie przyjęty okres 24 miesięcy.

3) Kryterium skrócenie terminu realizacji – 10%
W kryterium "skrócenie terminu realizacji" oferta może uzyskać maksymalnie
10 pkt. Punkty przyznane zostaną według następującej zasady:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 7 dni kalendarzowych - 5 punktów
tj. termin realizacji 298 dni od dnia zawarcia umowy.
b) skrócenie terminu realizacji zamówienia o 14 dni kalendarzowych - 10 punktów tj. termin realizacji 291 dni od dnia zawarcia umowy.

W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym ilości dni lub wpisanie innej ilości dni niż 7, 14 w zakresie skrócenia terminu realizacji zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie skróci terminu realizacji zamówienia.

2. Zamawiający spośród ofert niepodlegających odrzuceniu wybierze najkorzystniejszą, która otrzyma najwięcej punktów w zastosowanych kryteriach, obliczonych według poniższego wzoru:
AB = AC + R + T
gdzie:
AB – łączna ilość punktów przyznana badanej ofercie
AC– ilość punktów w kryterium cena przyznana badanej ofercie
R – ilość punktów za okres rękojmi przyznana badanej ofercie
T – ilość punktów w kryterium skrócenie terminu realizacji przyznana badanej ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia tj.: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę:
a) konserwacji, renowacji, remontu fortepianu lub pianina, o wartości nie niższej niż 38 000 zł brutto (warunek w zakresie części nr 1),
b) konserwacji, renowacji, remontu fortepianu lub pianina o wartości nie niższej niż 38 000 zł brutto (warunek w zakresie części nr 2),
c) konserwacji, renowacji, remontu fortepianu lub pianina o wartości nie niższej niż 18 000 zł brutto (warunek w zakresie części nr 3),
d) konserwacji, renowacji, remontu fortepianu lub pianina o wartości nie niższej niż 11 000 zł brutto (warunek w zakresie części nr 4).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany będzie do złożenia podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień składania, tj. do dostarczenia na wezwanie wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca sporządza ofertę na formularzu ofertowym. Ponadto wraz z formularzem ofertowym Wykonawca składa oświadczenia, o których mowa w ust. XIII pkt 1 SWZ oraz wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia:
1) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w ust. XVII pkt 10 SWZ,
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy),
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (jeśli dotyczy) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,
4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaką część zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w ust XIII pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną:
1) warunek określony w ust. IX pkt 2 ppkt 4 SWZ musi spełniać samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców, który będzie miał obowiązek uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia.
2) w stosunku do żadnego z nich nie mogą istnieć podstawy do wykluczenia, określone w ust. X SWZ.
6. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej
z Wykonawcą Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w par. 13 Istotnych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.