eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › Dowóz uczestników - osób niepełnosprawnych do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Szydłowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczestników - osób niepełnosprawnych do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Szydłowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzysznienie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym w Szydłowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670776670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wtz.szydlowiec@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtzszydlowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

nie dotyczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

nie dotyczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczestników - osób niepełnosprawnych do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Szydłowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e124e717-7557-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.1 Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
10.2 Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: wtz.szydlowiec@interia.pl Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: www.wtzszydlowiec.pl
10.3 Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Pani/Pan:
- Marek Plewa tel. 603400959, 509661990 email: wtz.szydlowiec@interia.pl
10.4 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
10.5 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
10.6 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
10.7 Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
10.8 Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna na temat uprawnień wynikających z rozporządzenia RODO znajduje się w swz

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna na temat uprawnień wynikających z rozporządzenia RODO znajduje się w swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPON.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 164910,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dowóz uczestników - osób niepełnosprawnych do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Szydłowcu”.
1.2 Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dowozu uczestników - osób niepełnosprawnych do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Szydłowcu przy ul. Zamkowej 9 oraz ich odwozu do miejsc zamieszkania, w roku 2023. Dzienna trasa dowozu i odwozu wynosi 235km. Dowóz będzie się odbywał w dni robocze od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem przerwy wakacyj-nej trwającej 31 dni kalendarzowych – ogółem 230 dni w roku.
Dowożonych i odwożonych będzie około 40 osób niepełnosprawnych z całego powiatu szydłowieckiego. Dowóz będzie odbywał się w czterech turach: dwie rano od godziny 6:15 do godziny 9:30 i dwie popołudniu od godziny 13:30 do godziny 16:45. Trasa dowozu rano i popołudniu podzielona jest na dwie linie.

Linia nr 1. Dowóz i odwóz uczestników do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Szydłowcu na trasie: WTZ Szydłowiec– Gąsawy Rządowe Niwy – Bieszków – Śmiłów – Jastrząb – Kuźnia Kolonia – Nowy Dwór – Mirówek – Mirów Nowy- Wola Lipieniecka Mała – Wola Lipieniecka Duża – Kuźnia - Dobrut - Wałsnów – WTZ Szydłowiec
Przewidywana liczba podopiecznych: 22
Długość trasy wynosi 65,6 km dzienna ilość km do przejechania 131,2 km

Linia nr 2: Dowóz i odwóz podopiecznych do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Szydłowcu na trasie: WTZ Szydłowiec –– Pawłów – Krawara – Ostałówek – Ostałów - Zawonia – Jabłonica – Smagów - Chlewiska – Budki I – Budki II - Ciechostowice – WTZ Szydłowiec.

Przewidywana liczba podopiecznych : 17 osób
Długość trasy wynosi: 52,0 km, dzienna liczba kilometrów do przejechania wynosi 104 km.

1.4 Szczegółowe warunki świadczenia usług:
1) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w oparciu o przepisy:
a) art. 3 ust. 2 oraz art. 14 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. prawo przewozowe (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1983),
b) art. 21 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbioro-wym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2016 z późn. zm.),
c) art. 58 i art. 66 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.).
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowy oraz bezpieczny transport osób na całej ustalonej trasie przejazdu.
3) Wykonawca powinien dysponować kierowcą oraz pojazdem odpowiednio oznakowanym i przystosowanym do przewozu osób.Minimum w busie powinno znaleźć się 22 miejsca sie-dzące dla pasażerów, dodatkowe poręcze i stopnie umożliwiające wsiadanie i wysiadanie oraz miejsce bagażowe na dwa składane wózki inwalidzkie Osoby do opieki w czasie przewozu uczestników zapewni Zamawiający.
4) Wykonawca zobowiązany jest ponadto:
a) zapewnić ubezpieczenie każdego pojazdu, którym będą przewożeni uczestnicy
b) zapewnić ubezpieczenie przewożonych osób od następstw nieszczęśliwych wypadków,
c).zapewnić transport uczestników pojazdem spełniającym wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2016 poz. 2022 z późn. zm.)
d) dbać o zewnętrzną i wewnętrzną czystość środków transportu oraz zabezpieczyć pełną sprawność techniczną środków transportowych przeznaczonych do przewożenia niepełno-sprawnych uczestników, a w razie unieruchomienia pojazdu, zapewnić niezwłocznie pojazd zastępczy
e) zapewnić przewożonym uczestnikom przewidziane prawem warunki bezpieczeństwa, higie-ny, wygody oraz należytej obsługi.
5) Dowożenie i odwożenie uczestników odbywać się będzie według przedstawionego przez Wykonawcę rozkładu jazdy przygotowanego w oparciu o rozpisane powyżej trasy.
6) Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wyko-nany dowóz do Warsztatów Terapii Zajęciowej (ul. Zamkowa 9) oraz ich odwiezienie po za-kończeniu zajęć ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.

7) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i ilości kilometrów w trakcie realizacji za-mówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności
a) reorganizacja czasu zajęć
b) zmiana liczby dowożonych osób
w przypadku zaistnienia zmian sporządza się aneks do umowy, z zachowaniem ustalonej w umowie ceny za 1 km dowozu.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo przerwy w korzystaniu z usługi w przypadku, zawie-szenia działalności Warsztatu.
9)Pojazdy służące do przewozu osób muszą być przeznaczone wyłączenie do tego celu i do-stosowanie do liczby przewożonych osób. Wyklucza się łączenie przewozów osób z innymi osobami (np. przewozy liniowe).
10)W przypadku braku możliwości wykonania usługi Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni pojazd zastępczy odpowiadający przepisom prawa.
11)Ustalone wynagrodzenie brutto przewozów obejmuje wszystkie koszty niezbędne do pra-widłowej realizacji zadania, w szczególności dowożenia i odwożenie osób, koszty ubezpie-czenia pojazdu, podatki.
12)Wynagrodzenie nie ulegnie zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.
13)Zamawiający finansuje jedynie przewóz osób od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdu. Zamawiający nie pokrywa dojazdu pojazdów z bazy i na bazę Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Realizacja usługi o podobnym charakterze w następnym roku kalendarzowym

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/ zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług o wartości 100% wartości usług podstawowych.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4.1 Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oce-ny ofert:
Kryterium Waga
[C] Cena 100%

4.2 Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz zaoferuje najniższą cenę przewozu. Zamawiający będzie brał pod uwagę zaoferowaną cenę brutto za wykonanie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące.
6.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
6.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.).
6.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
6.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania określone w szczegółowych warunkach świadczenia usług (rozdz. II punkt 1.4

2) dysponują kierowcami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe (prawo jazdy kategorii od-powiedniej do liczby przewożonych osób), niekaranymi za przestępstwa określone w rozdziale XXV Kodeksu karnego;
6.5 Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie za-mówienia, w odniesieniu do warunków dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.
6.6 Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacje zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia wymaganych podmiotowych środków dowodowych, tj.: 1) ważna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2011 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2007, nr 125, poz. 874 z późn. zm.); 2) wykaz (którego wzór stanowi załącznik nr 5 do swz) sprzętu, narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy, który będzie przez Wykonawcę wykorzystywany do realizacji zamówienia publicznego – potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu; 3) wykaz (którego wzór stanowi załącznik nr 6 do swz) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału oraz w celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wg. załącznika nr 1 do swz oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. załącznika nr 2 do swz. 1) Oświadczenia, o których mowa w ust. 1, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w ust. 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca
powołuje się na jego zasoby.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa zostanie podpisana zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do swz.
2. W umowie zawarto przesłanki oraz warunki dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-14 14:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 15:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.