eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WitnicaModernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Witnicy



Ogłoszenie z dnia 2025-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Witnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WITNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Witnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-460

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957216440

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@witnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-459139d4-f6e9-4846-a8c7-4d90849d6b9a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Witnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-459139d4-f6e9-4846-a8c7-4d90849d6b9a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023588/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Witnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387562

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIP.271.21.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Witnicy” na działce nr ewid. 1123/8, obręb Witnica.
2) Zadanie to obejmować będzie swym zakresem:
Modernizację boiska wielofunkcyjnego poprzez usunięcie istniejących obrzeży, demontaż istniejącego sprzętu sportowego, wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej kruszywem, ułożenie nowych obrzeży betonowych, instalację nawierzchni – sztucznej trawy na podkładzie elastycznym, montaż nowego sprzętu sportowego wraz z piłkochwytami,
Przewidziane do realizacji boisko wielofunkcyjne o nawierzchni wykonanej ze sztucznej trawy z wyznaczonymi liniami do gry w mini piłkę nożną i dwa boiska do siatkówki. Powierzchnia płyty boiska: 21x38 m:
- Pole gry do mini piłki nożnej: 20x36 m, kolor linii: biały; szerokość linii 10cm.
- Pole gry do siatkówki: 9x18 m, kolor linii: żółty; szerokość linii 5 cm – dwa boiska w poprzek płyty boiska.

Warstwy konstrukcyjne płyty boiska:
- sztuczna trawa 30-35mm,
- mata prefabrykowana 10mm,
- warstwa miału kamiennego 0-5mm, grubość warstwy 3cm,
- warstwa wyrównująca z kruszywa 0-31,5mm, średnia grubość 11 cm,
- geowłóknina 200g/m2,
- istniejąca warstwa asfaltu wraz z podbudową.

WYPOSAŻENIE BOISKA:
Projektowane wyposażenia boiska składa się z:
• Bramki piłkarskiej 3x2m: główna rama wykonana z owalnego profilu aluminiowego, tylna rama stalowa ocynkowana o średnicy min 30mm i głębokości do 1m.
• Słupki do siatkówki: profesjonalne słupki wykonane ze specjalnego profilu aluminiowego 70x120 mm, zapewniającego wysoką sztywność i odporność na zginanie. Urządzenie naciągowe z płynną regulacją umożliwiające zawieszenie siatki na różnej wysokości, w przedziale 106-250.
• Piłkochwyty: zaprojektowano piłkochwyty o wysokości 4m z siatki PP o oczkach 100x100mm
i splocie 5mm, zawieszonych na słupach stalowych ocynkowanych o profilu 80x80x3mm. Siatka i słupy zaprojektowano w kolorze czarnym. Skrajne słupy w rozstawie co 3 metry należy stężyć zastrzałem skośnym.
Dodatkowo przewidziano trzy stojaki rowerowe w formie odwróconej litery U. Stojaki wykonane z rury stalowej ocynkowanej o średnicy min 60mm. Szerokość stojaka wynosi 80 cm, wysokość stojaka od poziomu gruntu 80cm.

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497999,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497999,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497999,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081189738

7.3.3) Ulica: ul. Sulechowska 39A

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-022

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497999,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.