Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00416066/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zaplecza kuchennego w świetlicy sołeckiej w Samicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skierniewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148495
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Reymonta 23
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaskierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://skierniewice.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaskierniewice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zaplecza kuchennego w świetlicy sołeckiej w Samicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37e65bc8-8f1c-4594-88fd-38cc23deb4c3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035659/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont zaplecza kuchennego w świetlicy sołeckiej w Samicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416066
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK ZP 271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 340000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont zaplecza kuchennego w świetlicy wiejskiej w Samicach.
ZAKRES ROBÓT ROZBIÓRKOWYCH/DEMONTAŻOWYCH ( obejmuje m.in.):
- demontaż agregatu chłodni (jednostka zewnętrzna i wewnętrzna),
- demontaż okna i drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami,
- demontaże klimatyzatora (jedn. zewn. i wewn.) i grzejników (wszystko do ponownego montażu),
- demontaż obudowy ścian i sufitów chłodni,
- demontaże kratek wentylacyjnych, okapu, wpustów podłogowych, obudowy chłodni, przepływowego podgrzewacza wody,
- demontaże zlewów, kuchni, patelni (do ponownego montażu)
- demontaż elementów instalacji elektrycznej (opraw i wyłączników),
- skucie tynków na ścianach i sufitach (100% powierzchni)
- zeskrobanie i zmycie starej farby,
- skucie okładzin ściennych z płytek ceramicznych (100% powierzchni),
- skucie wszystkich warstw podłogowych wraz z podbudową,
- przebicie w ścianie zewnętrznej dla wykonania drzwi zewnętrznych
po wcześniejszym wykonaniu nadproża,
- poszerzenie otworów drzwiowych wewnętrznych po wcześniejszym wykonaniu
nadproża,
- wywóz i utylizacja gruzu.
ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH - (obejmuje m.in.):
- osuszenie ścian i sufitów po skuciu tynków (w tym ścian fundamentowych),
- odgrzybianie ścian i sufitów,
- wyrównanie powierzchni ścian fundamentowych przed wykonaniem izolacji pionowej,
- wykonanie instalacji podposadzkowych,
- przebudowa instalacji wod-kan, gazu, elektrycznej,
- wkucie widocznych czynnych kabli elektrycznych, teletechnicznych,
- izolację ścian fundamentowych,
- wykonanie robót instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych,
- wykonanie wszystkich warstw podłogowych,
- zamurowanie okna i drzwi,
- wykonanie nowych tynków na ścianach wewnętrznych i sufitach, uzupełnienie tynków w ścianie zewnętrznej przy projektowanym przebiciu,
- wykonanie zabudowy pionu kanalizacyjnego z rewizją,
- gładzenie ścian i sufitów wraz z gruntowaniem i malowaniem na gotowo,
- wykonanie okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych ściennych
i podłogowych,
- montaż instalacji klimatyzacji (jednostka zewnętrzna i wewnętrzna z demontażu wraz z nowym zasileniem),
- montaż grzejników (z demontażu),
- wykonanie spocznika przy nowym wejściu do budynku – zaplecza kuchennego z wycieraczką systemową,
- montaż zadaszenia wejścia do budynku,
- dostawa i montaż kompletnych drzwi wejściowych wraz z ościeżnicą z wykończeniem na gotowo,
- dostawa i montaż kompletnych drzwi wewnętrznych z ościeżnicami z wykończeniem na gotowo,
- montaż i podłączenie istniejącego wyposażenia zaplecza, dostawa, montaż i podłączenie nowych elementów wyposażenia zaplecza,
- montaż kratek wentylacyjnych,
- montaż nawiewników w oknach,
- wykonanie prób szczelności instalacji wod-kan i co., klimatyzacji oraz kanału
od okapu na zewnątrz budynku,
- pomiary elektryczne,
- roboty porządkowe, odtworzenie trawników,
wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi, niezbędnymi do wykonania całości robót.
Zakres robót branży sanitarnej i elektrycznej wg odrębnych opracowań branżowych stanowiących załączniki do SWZ
Szczegółowy opis prac budowlanych ujęty został w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. TOM BUD Tomasz Kuza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341161085
7.3.3) Ulica: Bednary Klolonia 58
7.3.4) Miejscowość: Nieborów
7.3.5) Kod pocztowy: 99-416
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- "Dostawa i montaż siatki zabezpieczającej - ochronnej przed ptakami pod wiaduktem w ciągu DK 70 w Skierniewicach"
- Dostawa Pojazdu Specjalnego Lekkiego Operacyjnego
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie prac remontowo-budowlanych w pomieszczeniach Oddziału Ortopedyczno-Urazowego, Poradni Ortopedyczno-Urazowej oraz Oddziale Rehabilitacji .
- Dostosowanie karkasów do potrzeb użytkowników oraz zagospodarowanie terenu zewnętrznego.
- Budowa chłodni o powierzchni 150-200 m2.
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





