eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gaszowice › Dostawa paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego



Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OBSŁUGI KOMUNALNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273458500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rydułtowska 7

1.5.2.) Miejscowość: Gaszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-293

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324305463

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zok@gaszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gaszowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17268698-7544-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00477726/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.gaszowice.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt 8.1. składa się w oryginale,
pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Obsługi Komunalnej;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem email: iod@gaszowice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu klasycznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZK.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E (GZ-50) przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 kPa, o parametrach zgodnych z ustawą Prawo Energetyczne, do instalacji znajdującej się w obiekcie Zakładu Obsługi Komunalnej, na adres: 44-293 Gaszowice, ul. Rydułtowska 7

4.2.6.) Główny kod CPV: 09120000-6 - Paliwa gazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09123000-7 - Gaz ziemny

65210000-8 - Przesył gazu

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-02-01 do 2024-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans
ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.
15.2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena brutto 60%
2 Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy 40%
15.3. Punkty przyznawane za podane w pkt. 15.2. kryteria będą liczone według
następujących wzorów:

Nr kryterium Wzór
1 Cm
C = -------------- x 60 (max liczba punktów)
Cb
C - otrzymana ilość punktów w kryterium ceny
Cm - najniższa oferowana cena spośród ofert
Cb - cena badanej oferty
2 Gb - 14
G = -------------- x 40 (max liczba punktów)
Gn - 14
G - otrzymana ilość punktów w kryterium termin płatności
Gb - termin płatności liczony w dniach w ofercie badanej
Gn - termin płatności liczony w dniach najdłuższy spośród ofert
Ocena = C + G, gdzie:
C - liczba punktów dla kryterium cena
G - liczba punktów dla kryterium termin płatności
Zamawiający określa minimalny termin płatności na 14 dni, natomiast maksymalny na 30 dni.
15.4. Ocenie podlegać będzie termin płatności ponad wymagane minimum.
1) Oferta z najdłuższym terminem płatności (jednak nie krótszym niż 14 dni i nie dłuższym niż 30 dni) = 40 punktów,
2) Zaoferowanie terminu płatności równego wymaganemu minimum (14 dni) spowoduje nieprzyznanie żadnego punktu w tym kryterium,
3) Zaoferowanie terminu płatności poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z przesłankami odrzucenia ofert art.226 Pzp,
4) Nie wpisanie terminu płatności w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z przesłankami odrzucenia ofert art.226 Pzp,
5) W przypadku gdy wykonawca zaoferuje termin płatności powyżej wymaganego maksimum zamawiający do oceny ofert przyjmie 30 dni,
6) Termin płatności pozostałych ofert będzie liczony wg proporcji matematycznej,
7) Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku,
8) Wykonawca winien podać ilość dni jako liczba całkowita, np. 21.
15.5 Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art.57 ust. 1
i ust.2 Pzp:
6.1.1 nie podlegają wykluczeniu;
6.1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust.2 pkt 1):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art.112 ust.2 pkt 2):
w zakresie „uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej”
- Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego objętego niniejszym zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.) – dotyczy Wykonawców będących OSD, lub oświadczenie, że na dzień składania oferty Wykonawca posiada umowę umożliwiającą sprzedaż gazu ziemnego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej – dotyczy Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej;
- aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót gazem ziemnym objętą niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1385 ze zm.);

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art.112 ust.2 pkt 3):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej (art.112 ust.2 pkt4):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgonie z załącznikiem nr 2 do SWZ

8.4 Podmiotowe środki dowodowe wymagane do wykonawcy obejmują:
8.4.1. aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót gazem ziemnym objętą niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.)
8.4.2. aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności w zakresie dystrybucji gazu ziemnego objętego niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385) – dotyczy wykonawców będących OSD; lub oświadczenie, że na dzień składania oferty Wykonawca posiada umowę umożliwiającą sprzedaż gazu ziemnego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej – dotyczy Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej;
8.4.3. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
8.4.4. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ;
8.4.5. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust.2 pkt 1):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art.112 ust.2 pkt 2):
w zakresie „uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej”
- Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego objętego niniejszym zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.) – dotyczy Wykonawców będących OSD, lub oświadczenie, że na dzień składania oferty Wykonawca posiada umowę umożliwiającą sprzedaż gazu ziemnego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej – dotyczy Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej;
- aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót gazem ziemnym objętą niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1385 ze zm.);

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art.112 ust.2 pkt 3):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej (art.112 ust.2 pkt4):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

8.1 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgonie z załącznikiem nr 2 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja/spółki cywilne)
8.9.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie mówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
8.9.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
8.9.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
8.9.4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8.9.5 Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, uzna
warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

18.1. Wybrany Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu w terminie do 5 dni od dnia rozstrzygnięcia postępowania Wzór Umowy kompleksowej dostawy gazu ziemnego zgodny z IRiESD, IRiESP oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnianiem następujących warunków oraz treści:

1) Umowa zostaje zawarta w wyniku postępowania o zamówienie publiczne prowadzonego w oparciu o przepisy ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710).
2) Oprócz istotnych postanowień umownych, umowa z Wykonawcą zawierać będzie również elementy niezbędne umowy wynikające z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.).
3) Umowa zostanie zawarta na czas określony, tj. 23 miesięcy od 01.02.2023 r.
do 31.12.2024 r.
4) Integralną częścią umowy jest oferta Wykonawcy z dnia (dzień składania ofert) oraz SWZ
5) Sprzedaż gazu ziemnego oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji odbywa się na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne, przepisami Kodeksu Cywilnego, zasadami określonymi w koncesji, postanowieniami niniejszej Umowy.
6) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży gazu ziemnego i zapewnia jego dystrybucję do urządzeń i obiektów Zamawiającego określonych w przedmiocie zamówienia.
7) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać paliwo gazowe do instalacji znajdującej się w obiekcie Zamawiającego określonej w przedmiocie zamówienia.
8) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy paliwa gazowego przez cały czas obowiązywania kompleksowej umowy dostawy gazu ziemnego w sposób ciągły
i niezakłócony do punktu poboru Zamawiającego określonego w przedmiocie zamówienia.
9) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży gazu ziemnego z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
10) Zamawiający zobowiązuje się do odbioru i kupna paliwa gazowego dla punktu poboru należącego do Zamawiającego – wykazanego w przedmiocie zamówienia.
11) Określone przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia, prognozowane zużycie paliwa gazowego ma charakter jedynie orientacyjny, nie jest równoznaczne z realnym lub deklarowanym poborem paliwa gazowego w czasie trwania umowy. W związku z tym nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości paliwa gazowego jednakże nie więcej niż 70% prognozowanego zużycia.
12) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
13) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu gazu ziemnego, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
14) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidzianym terminie wznowienia dostarczania gazu ziemnego przerwanego z powodu awarii w sieci;
15) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
16) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń
i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
17) prognozowaną ilość jednostek paliwa gazowego;
18) rozliczenie kosztów dostarczonego paliwa gazowego oraz stawka opłaty abonamentowej będą zgodne ze złożoną ofertą, natomiast opłaty dystrybucyjne będą rozliczane zgodnie z obowiązującą Taryfą OSD zatwierdzaną przez Prezesa URE, a w przypadku obniżenia cen w Taryfie dostawcy, według ceny niższej.

Oraz 18. 1 podpunkty 19) - 23) SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.