Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00307039/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa kaplicy p.w. św. Onufrego uszkodzonej podczas powodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stronie Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718165
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 55
1.5.2.) Miejscowość: Stronie Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-550
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@stronie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stronie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11351661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa kaplicy p.w. św. Onufrego uszkodzonej podczas powodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-831671e1-ade9-4dac-81cf-7e31dabdd529
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065163/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Zabezpieczenie i odbudowa obiektu uszkodzonego podczas powodzi - Kaplica p.w. Św. Onufrego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307039
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKP.271.84.2025.LS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Odbudowa kaplicy p.w. św. Onufrego uszkodzonej podczas powodzi.
2. Obiekt dotychczasowo pełnił funkcję użytkową jako budynek administracji publicznej Urząd Stanu Cywilnego Gminy Stronie Śląskie dawniej była to kaplica pełniąca funkcję kultu religijnego.
3. Obiekt zniszczony został na skutek powodzi, dn. 15 września 2024 r. i na chwilę obecną wyłączony jest z użytkowania.
4. W grudniu 2024r. obiekt ten zabezpieczony został przed zimą w ramach doraźnych prac zabezpieczających ze środków Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i był to pierwszy etap prac zabezpieczających budynek po powodzi.
5. Odbudowa obiektu w ramach tego opracowania, jest drugim etapem prac zabezpieczających oraz ma na celu przywrócenie obiektu do jego stanu sprzed powodzi.
6. Zamierzony sposób użytkowania obiektu pozostanie ten sam i będzie on nadal pełnił funkcję Urzędu Stanu Cywilnego w Stroniu Śląskim jako budynek administracji publicznej W obiekcie będą odbywały się jedynie ceremonie ślubne.
7. Program użytkowy obiektu pozostanie ten sam i przystosowany został do funkcji jaką będzie on pełnił.
8. Bezpośrednio w kondygnacji przyziemia tego budynku, w zachowanym częściowo korpusie bryły głównej, znajduje się główna sala ślubów nawa główna.
9. W aneksie z lokalizowanym od południowej części tego budynku, dostępnym bezpośrednio z sali głównej, zlokalizowano zaplecze Urzędu wraz z przejściem na antresolę poprzez wewnętrzne schody zlokalizowane w tej części obiektu. Antresola mogła pełnić niegdyś funkcję mównicy lub empory muzycznej, a na potrzeby dzisiejszej funkcji jaką będzie pełnił ten obiekt, nie jest pomieszczeniem i kondygnacją z przeznaczeniem na pobyt ludzi i pełni ona funkcję techniczną
10. Budynek nie jest przeznaczony na pobyt ludzi w rozumieniu § 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie pobyt ludzi w obiekcie trwa do 2 godzin i zazwyczaj nie przekracza 1 godziny
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1710841,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4259173,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1710841,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z/Atelier pracowania konserwacji zabytków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791210541
7.3.3) Ulica: Nad Jarem 4
7.3.4) Miejscowość: Gąsiorowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-140
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1710841,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





