eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej na terenie gminy Morawica i Pierzchnica w 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej na terenie gminy Morawica i Pierzchnica w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Morawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 31-14-692

1.5.8.) Numer faksu: 41 31-14-690

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej na terenie gminy Morawica i Pierzchnica w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-577caf30-753c-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016789/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej na terenie gminy Morawica i Pierzchnica w 2023 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
4.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7.W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8.Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowiązkowego poinformowania Zamawiającego o przekazaniu wiadomości na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający” (niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty
elektronicznej”
9.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email
wskazany w rozdziale I „Zamawiający”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
10.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
11.Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
12. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ dla prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
􀀁􀀁 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Morawica.
􀀁􀀁 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Morawica jest Pan Marcin Dziewięcki, kontakt: tel.: +48 41 311 46 92 wew. 202, adres e-mail: m.dziewiecki@morawica.pl
􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
􀀁􀀁 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
􀀁􀀁 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
􀀁􀀁 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
􀀁􀀁 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
􀀁􀀁 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.70.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale III SWZ. Część 1 zamówienia dotyczy:

CZĘŚĆ I – linia Chmielowice-Bilcza-Chmielowice

Zamawiający przewiduje 5 kursów dziennie na linii (kierunek tam i powrót) w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
Prognozowane odjazdy w dni robocze z msc. Chmielowice w kierunku msc. Bilcza:
4:40, 6,15, 7:50, 11,50, 16:00
Prognozowane odjazdy w dni robocze z msc. Bilcza w kierunku msc. Chmielowice:
7:25, 10:25, 13:20, 15:25, 17:15
Szacunkowa długość linii: 43,0 km (kierunek tam i powrót).
Przewidywana liczba wozokilometrów w okresie obowiązywania umowy: 54 180 km.
Linia przebiegać będzie po terenie Gminy Morawica.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Ocenie podlegają poszczególne części przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty w odniesieniu do poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
Umowy na świadczenie usług będą zawierane na każdą z części przedmiotu zamówienia odrębnie.
Odrębna umowa na świadczenie usług na poszczególne części zostanie zawarta także w przypadku, w którym wykonawca złoży najkorzystniejszą ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia.
4. Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów przy zastosowaniu kryteriów wskazanych w SWZ.
5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
10. Oceniając oferty w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje kryteria , którym nada znaczenie zgodnie z wyliczeniem zawartym w tabeli poniżej :
1) Cena brutto: 60% = 60 pkt
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
2) Zapewnienie bezprzesiadkowego połączenia linii komunikacyjnych z miastem Kielce: 30% = 30 pkt
Zapewnienie bezprzesiadkowego połączenia linii komunikacyjnych z miastem Kielce we wskazanych w wykazie przystankach:
− zapewnienie bezprzesiadkowego połączenia linii komunikacyjnych z miastem Kielce we wskazanych w wykazie przystankach (Załącznik do SWZ) – 30 pkt
Informację należy wskazać w formularzu ofertowym.
3) Rok produkcji autobusu wykorzystywanego do przewozu osób: 10% = 10 pkt
Rok produkcji autobusu wykorzystywanego do przewozu osób tj.:
− gdy wykonawca oświadczy, że autobusy, którymi świadczone będą usługi zostały wyprodukowane w latach od 2011r. do 2014 r. – 5 pkt
− gdy wykonawca oświadczy, że autobusy, którymi świadczone będą usługi zostały wyprodukowane w latach od 2015r. do 2022 r. – 10 pkt
W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje świadczenie usług więcej niż jednym autobusem, Zamawiający przyzna punkty odrębnie w odniesieniu do każdego pojazdu, a ocenie podlegać będzie średnia arytmetyczna z tych punktów.
Informację należy wskazać w formularzu ofertowym.

Razem: 100% = 100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie bezprzesiadkowego połączenia linii komunikacyjnych z miastem Kielce we wskazanych w wykazie przystankach:

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji autobusu wykorzystywanego do przewozu osób

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale III SWZ. Część 2 zamówienia dotyczy:
CZĘŚĆ II - linia Drochów Górny-Bilcza-Drochów Górny

Zamawiający przewiduje 2 kursy dziennie na linii (kierunek tam i powrót) w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
Prognozowane odjazdy z msc. Drochów Górny w kierunku msc. Bilcza: 5:00, 6:20
Prognozowane odjazdy z msc. Bilcza w kierunku msc. Drochów Górny: 14:10, 16:10
Szacunkowa długość linii: 29,0 km (kierunek tam i powrót).
Przewidywana liczba wozokilometrów w okresie obowiązywania umowy: 14 616 km.
Linia przebiegać będzie po terenie Gminy Morawica.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Ocenie podlegają poszczególne części przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty w odniesieniu do poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
Umowy na świadczenie usług będą zawierane na każdą z części przedmiotu zamówienia odrębnie.
Odrębna umowa na świadczenie usług na poszczególne części zostanie zawarta także w przypadku, w którym wykonawca złoży najkorzystniejszą ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia.
4. Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów przy zastosowaniu kryteriów wskazanych w SWZ.
5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
10. Oceniając oferty w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje kryteria , którym nada znaczenie zgodnie z wyliczeniem zawartym w tabeli poniżej :
1) Cena brutto: 60% = 60 pkt
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
2) Zapewnienie bezprzesiadkowego połączenia linii komunikacyjnych z miastem Kielce: 30% = 30 pkt
Zapewnienie bezprzesiadkowego połączenia linii komunikacyjnych z miastem Kielce we wskazanych w wykazie przystankach:
− zapewnienie bezprzesiadkowego połączenia linii komunikacyjnych z miastem Kielce we wskazanych w wykazie przystankach (Załącznik do SWZ) – 30 pkt
Informację należy wskazać w formularzu ofertowym.
3) Rok produkcji autobusu wykorzystywanego do przewozu osób: 10% = 10 pkt
Rok produkcji autobusu wykorzystywanego do przewozu osób tj.:
− gdy wykonawca oświadczy, że autobusy, którymi świadczone będą usługi zostały wyprodukowane w latach od 2011r. do 2014 r. – 5 pkt
− gdy wykonawca oświadczy, że autobusy, którymi świadczone będą usługi zostały wyprodukowane w latach od 2015r. do 2022 r. – 10 pkt
W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje świadczenie usług więcej niż jednym autobusem, Zamawiający przyzna punkty odrębnie w odniesieniu do każdego pojazdu, a ocenie podlegać będzie średnia arytmetyczna z tych punktów.
Informację należy wskazać w formularzu ofertowym.

Razem: 100% = 100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie bezprzesiadkowego połączenia linii komunikacyjnych z miastem Kielce we wskazanych w wykazie przystankach:

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji autobusu wykorzystywanego do przewozu osób

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale III SWZ. Część 3 zamówienia dotyczy:
CZĘŚĆ III - linia Pierzchnica-Bilcza-Pierzchnica

Zamawiający przewiduje 3 kursy dziennie na linii (kierunek tam i powrót) w dni robocze (od poniedziałku do piątku) i 1 kurs dziennie na linii (kierunek tam i powrót) w soboty.
Prognozowane odjazdy w dni robocze z msc. Pierzchnica w kierunku msc. Bilcza:
4:40, 6:05, 9:20
Prognozowane odjazdy w soboty z msc. Pierzchnica w kierunku msc. Bilcza:
8:00
Prognozowane odjazdy w dni robocze z msc. Bilcza w kierunku msc. Pierzchnica:
12:10, 17:45, 19:50
Prognozowane odjazdy w soboty z msc. Bilcza w kierunku msc. Pierzchnica:
12:30
Szacunkowa długość linii: 46 km (kierunek tam i powrót).
Przewidywana liczba wozokilometrów w okresie obowiązywania umowy: 36 984 km.
Linia przebiegać będzie przez dwie gminy tj. Gminę Morawica i Gminę Pierzchnica (na podstawie porozumienia międzygminnego).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Ocenie podlegają poszczególne części przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty w odniesieniu do poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
Umowy na świadczenie usług będą zawierane na każdą z części przedmiotu zamówienia odrębnie.
Odrębna umowa na świadczenie usług na poszczególne części zostanie zawarta także w przypadku, w którym wykonawca złoży najkorzystniejszą ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia.
4. Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów przy zastosowaniu kryteriów wskazanych w SWZ.
5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
10. Oceniając oferty w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje kryteria , którym nada znaczenie zgodnie z wyliczeniem zawartym w tabeli poniżej :
1) Cena brutto: 60% = 60 pkt
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
2) Zapewnienie bezprzesiadkowego połączenia linii komunikacyjnych z miastem Kielce: 30% = 30 pkt
Zapewnienie bezprzesiadkowego połączenia linii komunikacyjnych z miastem Kielce we wskazanych w wykazie przystankach:
− zapewnienie bezprzesiadkowego połączenia linii komunikacyjnych z miastem Kielce we wskazanych w wykazie przystankach (Załącznik do SWZ) – 30 pkt
Informację należy wskazać w formularzu ofertowym.
3) Rok produkcji autobusu wykorzystywanego do przewozu osób: 10% = 10 pkt
Rok produkcji autobusu wykorzystywanego do przewozu osób tj.:
− gdy wykonawca oświadczy, że autobusy, którymi świadczone będą usługi zostały wyprodukowane w latach od 2011r. do 2014 r. – 5 pkt
− gdy wykonawca oświadczy, że autobusy, którymi świadczone będą usługi zostały wyprodukowane w latach od 2015r. do 2022 r. – 10 pkt
W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje świadczenie usług więcej niż jednym autobusem, Zamawiający przyzna punkty odrębnie w odniesieniu do każdego pojazdu, a ocenie podlegać będzie średnia arytmetyczna z tych punktów.
Informację należy wskazać w formularzu ofertowym.

Razem: 100% = 100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie bezprzesiadkowego połączenia linii komunikacyjnych z miastem Kielce we wskazanych w wykazie przystankach:

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji autobusu wykorzystywanego do przewozu osób

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale III SWZ. Część 3 zamówienia dotyczy:
CZĘŚĆ IV - linia Maleszowa-Bilcza-Maleszowa

Zamawiający przewiduje 5 kursów dziennie na linii (kierunek tam i powrót) w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
Prognozowane odjazdy w dni robocze z msc. Maleszowa w kierunku msc. Bilcza:
5:35, 6:35, 8:55, 12:40, 16:30
Prognozowane odjazdy w dni robocze z msc. Bilcza w kierunku msc. Maleszowa:
8:20, 11:50, 16:00, 17:50, 19:10
Szacunkowa długość linii: 48,5 km (kierunek tam i powrót).
Przewidywana liczba wozokilometrów w okresie obowiązywania umowy: 61 110 km.
Linia przebiegać będzie przez dwie gminy tj. Gminę Morawica i Gminę Pierzchnica (na podstawie porozumienia międzygminnego).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Ocenie podlegają poszczególne części przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty w odniesieniu do poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
Umowy na świadczenie usług będą zawierane na każdą z części przedmiotu zamówienia odrębnie.
Odrębna umowa na świadczenie usług na poszczególne części zostanie zawarta także w przypadku, w którym wykonawca złoży najkorzystniejszą ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia.
4. Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów przy zastosowaniu kryteriów wskazanych w SWZ.
5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
10. Oceniając oferty w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje kryteria , którym nada znaczenie zgodnie z wyliczeniem zawartym w tabeli poniżej :
1) Cena brutto: 60% = 60 pkt
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
2) Zapewnienie bezprzesiadkowego połączenia linii komunikacyjnych z miastem Kielce: 30% = 30 pkt
Zapewnienie bezprzesiadkowego połączenia linii komunikacyjnych z miastem Kielce we wskazanych w wykazie przystankach:
− zapewnienie bezprzesiadkowego połączenia linii komunikacyjnych z miastem Kielce we wskazanych w wykazie przystankach (Załącznik do SWZ) – 30 pkt
Informację należy wskazać w formularzu ofertowym.
3) Rok produkcji autobusu wykorzystywanego do przewozu osób: 10% = 10 pkt
Rok produkcji autobusu wykorzystywanego do przewozu osób tj.:
− gdy wykonawca oświadczy, że autobusy, którymi świadczone będą usługi zostały wyprodukowane w latach od 2011r. do 2014 r. – 5 pkt
− gdy wykonawca oświadczy, że autobusy, którymi świadczone będą usługi zostały wyprodukowane w latach od 2015r. do 2022 r. – 10 pkt
W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje świadczenie usług więcej niż jednym autobusem, Zamawiający przyzna punkty odrębnie w odniesieniu do każdego pojazdu, a ocenie podlegać będzie średnia arytmetyczna z tych punktów.
Informację należy wskazać w formularzu ofertowym.

Razem: 100% = 100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie bezprzesiadkowego połączenia linii komunikacyjnych z miastem Kielce we wskazanych w wykazie przystankach:

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji autobusu wykorzystywanego do przewozu osób

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia, a wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) nie podlegają wykluczeniu.
2. Oświadczenia o których mowa w ust. 1 należy złożyć zgodnie z odpowiednim wzorem stanowiącym załączniki do SWZ. Oświadczenia te dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających zasoby składane są oddzielnie dla każdego z tych podmiotów. Oświadczenia wraz z ofertą składane są w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Warunki udziału w postępowaniu, spełnia wykonawca który:
1) Posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie przewozu osób, tj.: licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.).
2) Posiada zdolność techniczną lub zawodową, przez co rozumie się:
a) posiadanie doświadczenia w świadczeniu usług przewozowych osób w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, których wartość nie jest niższa niż 50.000 złotych i zostały wykonane należycie,
b) posiadanie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami -dysponowanie pojazdami:
− co najmniej 1 pojazdem dopuszczonym do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanym stosownie do charakteru świadczonych przewozów wyprodukowanym po 2010 roku.
Wykonawca można wykazać się tym samym autobusem tylko do jednej części. Składając ofertę na więcej niż jedną część Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość pojazdów przystosowaną do przewozu osób.
c) dysponowanie wykwalifikowanym personelem (kierowcami) posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu przewozów osób przez okres co najmniej 3 lata:
− Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum 2 osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania autobusami oraz do przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 05.01.2011 r. o kierujących pojazdami, a także posiadają co najmniej 3- letni staż pracy w charakterze kierowcy autobusu.
Tymi samymi osobami można wykazać się do wszystkich części.
d) Posiadanie zezwolenia na wykonywanie przewozu osób w krajowym transporcie drogowym na linii komunikacyjnej Kielce – Bilcza – jeżeli Wykonawca zadeklarował w formularzu ofertowym zapewnienie bezprzesiadkowego połączenia linii komunikacyjnej z miastem Kielce.
3) Spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, przez co rozumie się:
Posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest na kwotę nie mniejszą niż: 50 000 zł dla każdej Części osobno.
4) Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, składa podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia:
1. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydana na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 poz. 180)
2. Wykaz pojazdów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale V pkt 3 – załącznik nr 6 do SWZ
3. Wykaz kierowców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale V pkt 3 – załącznik nr 8 do SWZ
4. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – rozdział V pkt 3 – załącznik nr 9 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości :
Część nr 1 : 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Część nr 2: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100)
Część nr 3: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Część nr 4: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty, jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej, otrzymanej od podmiotu który zabezpieczenia wadialnego dokonał).
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Nr rachunku: 70 8493 0004 0070 0200 0185 0029
z dopiskiem „Wadium część/części ………" i nr referencyjny: BI.271.70.2022
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Zamawiający zatrzymuje i zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust.1 - 6 Pzp.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej Wykonawców oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby warunek:
a) posiadania uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przewozu osób spełniał co najmniej jeden z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku do SWZ.
Umowy zostaną zawarte z Wykonawcą odrębnie na każdą linię komunikacyjną odrębnie nawet w przypadku gdy ten sam Wykonawca złoży ofertę na 2 i więcej linii.
Zmiana warunków zawartej umowy opisana została w rozdziale XX SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu. https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-15 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Informacje dodatkowe dotyczące składania ofert
1. SWZ oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty.
2. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
3. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień powtarzających.

ZAŁĄCZNIKI STANOWIĄCE INTEGRALNĄ CZĘŚĆ SPECYFIKACJI (SWZ):
Załącznik nr 1 Wzór umowy
Załącznik nr 1a Załączniki do umowy
Załącznik nr 2 Formularz oferty
Załącznik nr 3 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3a Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu
Załącznik nr 4 Oświadczenie wykonawcy o wykluczeniu
Załącznik nr 4a Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o wykluczeniu
Załącznik nr 5 Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Załącznik nr 6 Wykaz pojazdów
Załącznik nr 7 Wykaz przystanków na linii komunikacyjnej
Załącznik nr 8 Wykaz osób - kierowców
Załącznik nr 9 Wykaz usług
Załącznik nr 10 Mapy przebiegu tras

ZAŁĄCZNIK NR 1A - ZAŁĄCZNIKI DO UMOWY:
Załącznik nr 1 - Zatwierdzony rozkład jazdy
Załącznik nr 2 - Zatwierdzony cennik biletów normalnych, ulgowych i miesięcznych
Załącznik nr 3a - Wzór do obliczenia deficytu
Załącznik nr 3b - Zestawienie przejechanych wozokilometrów i osiągniętych przychodów
Załącznik nr 4 - Wniosek o przekazanie rekompensaty
Załącznik nr 5 - Zbiorcze zestawienie rekompensat do biletów ulgowych
Załącznik nr 6 - Informacja o przychodach ze sprzedaży biletów
Załącznik nr 7 - Zestawienie dopłat do biletów ulgowych (wygenerowane z programu wykorzystywanego przez Operatora)
Załącznik nr 8 - Zbiorcze zestawienie dopłat do biletów ulgowych z podziałem na linie (wygenerowane z programu wykorzystywanego przez Operatora)
Załącznik nr 9 - Bilety miesięczne - wykaz imienny
Załącznik nr 10 - Rozliczenie roczne rekompensat
Załącznik nr 11 - Zestawienie rekompensat w rozbiciu na rodzaje ulg za rok 2022
Załącznik nr 12 - Oświadczenie Operatora
Załącznik nr 13 - Wykaz kas fiskalnych
Załącznik nr 14 - Oświadczenie o formie prawnej
Załącznik nr 15 - Oświadczenie o MŚP

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.